abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72876019
Geweldig gisteren bij Pauw en Witteman. Daar zat de hoofdredacteur van De Telegraaf, Sjuul Paradijs met humor typische Telegraafstandpunten te vermelden. Floortje Dessing moest bijvoorbeeld van hem ophouden met belastingcenten te verspillen en naar de Zuidpool te vliegen. Nee, ze moest van hem eens gaan filmen in de dierentuin! Laten zien hoe geweldig Nederland is!

Hier te zien:
http://pauwenwitteman.vara.nl/Home.116.0.html

Hoofdredacteur met een mening én humor. Ik zie het gebeuren dat hij ook gaat presenteren bij Wakker Nederland

Een keer zat hij ook tegenover mart smeets, bij Knevel, die lulde hij toen helemaal stuk! Graaiertje Smeets. Hulde.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_72876288

Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_72876394
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:11:47 #4
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_72876442
Sjuul is inderdaad een prima persiflage van zichzelf en zijn krant.

Ik zie hem wel senator worden voor de PVV.
pi_72876669
Hij is geen PVV-man. Volgens mij gewoon een conservatieve CDA'er. Net als die Lunshof, die schatte ik ook als CDA'er in en dat bleek postuum ook zo te zijn.

Het leuke aan die vent vind ik dat hij afgrijselijke Telegraaf/GeenStijl/FOK standpunten toch nog zo kan vertellen dat ik me er niet aan erger. Dat weet je ook wel Hexagon, dat er figuren bij zitten waar al vrij snel stoom uit mijn oren komt. Is bij Paradijs niet het geval. Topvent.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72876767
quote:
‘Als je De Telegraaf leest, denk je: wat leven we in een geweldig interessant en sensationeel land. Bij de Volkskrant lijkt Nederland vooral grijzig, een land zonder humor. Kijk naar onze redactie: daar werken alléén maar leuke mensen. Bij ons wordt verschrikkelijk veel gelachen. Wij zien ook de leuke kant van het leven. Niet dat verbetene. Wij zijn de SP niet. Zo van: iedereen moet even veel verdienen. Welnee. Wie talent heeft, mag best meer verdienen. Haal eruit wat erin zit. De wereld is van jou.’
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72876888
Ik vind het ergens wel een verademing om een hoofdredacteur van een krant te zien die zonder blikken of blozen z'n standpunten uit draagt. Ik zie dat liever dan iemand die de schijn van neutraliteit koste wat kost hoog wil houden.

Niet dat ik het vaak met z'n standpunten eens ben, maar ik ken ze tenminste wel.
pi_72876974
Dat ben ik helemaal met je eens! Helaas is Paradijs dan zelf weer van mening dat de Publieke Omroep moet worden afgeschaft omdat het te vaak linkse meningen aan het woord laat (in vergelijking met commercieele media)...
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72879790
Man wat een aanfluiting was die vent.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_72880915
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:26 schreef Klopkoek het volgende:
Dat ben ik helemaal met je eens! Helaas is Paradijs dan zelf weer van mening dat de Publieke Omroep moet worden afgeschaft omdat het te vaak linkse meningen aan het woord laat (in vergelijking met commercieele media)...
Terwijl hij bijna elke week wel bij Pauw en Witteman aan tafel schuift . Bij welk commercieel programma (buiten Harry Mens) kan je nog je rechtse geluid kwijt dan ? De commercielen hebben geeeneens een fatsoenlijke talkshow.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_72881039
RTLZ en RTLnieuws zijn rechts. Om daar mee te beginnen. Programma's op die omroepen over de armoedeproblematiek worden ook zo gebracht in de trant van 'het is je eigen schuld' enzovoorts.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72881162
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 17:40 schreef Klopkoek het volgende:
RTLZ en RTLnieuws zijn rechts. Om daar mee te beginnen. Programma's op die omroepen over de armoedeproblematiek worden ook zo gebracht in de trant van 'het is je eigen schuld' enzovoorts.
Wat is er nou rechts aan het oplepelen van beurskoersen zoals RTL Z doet ? Laten we wel wezen, de commercielen hebben gewoon geen talkshows als Buitenhof, Pauw en Witteman, DWDD waar eens dieper op de inhoud kan worden ingegaan i.p.v. het door de voorlichter voorgekauwde kwootje.
pi_72881338
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 17:44 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Wat is er nou rechts aan het oplepelen van beurskoersen zoals RTL Z doet ? Laten we wel wezen, de commercielen hebben gewoon geen talkshows als Buitenhof, Pauw en Witteman, DWDD waar eens dieper op de inhoud kan worden ingegaan i.p.v. het door de voorlichter voorgekauwde kwootje.
Dat is iets te makkelijk. RTL Z heeft op economisch gebied een diepgang die je echt niet terugvindt bij de publieken en heeft ook nog wel eens wat van die discussie itempjes.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_72881438
De commercieelen hebben gewoon ook programma's die raken aan het politieke. Programma's over armoede of over losbandige jongeren, het zit er gewoon in. Ik zeg nog niet eens dat ze het daar bewust doen, het kan net zo goed dat het inherent is aan het medium commercieele televisie en dat de commercieele denkwijze nu eenmaal beter matcht met de wat 'rechtsere' denkwijze.

Wel geloof ik dat RTLnieuws bewust een beetje aan het centrum-rechtse hangt. Dat denk ik wel.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72889760
Ik ben geen fan van hem.
pi_72891446
Die achternaam... is dat zijn artiestennaam?
I´m back.
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:38:23 #17
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_72891818
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:27 schreef Ryan3 het volgende:
Die achternaam... is dat zijn artiestennaam?
Hij heet eigenlijk Sjuul Parodie van zichzelf.
pi_72893681
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:38 schreef Heerlijkheid het volgende:

[..]

Hij heet eigenlijk Sjuul Parodie van zichzelf.
.
I´m back.
pi_72893747
Wat is dan dat andere geluid?
Een niet-links geluid.
Maar waarom is dat dan uniek?
Omdat wij uniek zijn.
pi_72893897
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Wat is dan dat andere geluid?
Een niet-links geluid.
Maar waarom is dat dan uniek?
Omdat wij uniek zijn.
Hippie.
I´m back.
pi_72894274
Die man was ook op verjaardagsfeestjes een gespreksonderwerp. Het leuke aan hem is dat hij de meeste afgrijselijke meningen op een fijne manier kan verkondigen. Zelfs de frase 'het volk snapt er niks' weet hij met een kwinkslag te brengen terwijl normaal gesproken mijn nekharen overeind gaan staan als ik dat weer hoor.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72898515
Ook vind ik het altijd knap hoe dit soort tiepes weten "wat de hardwerkende nederlander hiervan vindt"
  zaterdag 19 september 2009 @ 12:41:32 #23
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_72902293
Als je dan iets anders vindt werk je niet hard genoeg.
pi_72902818
ik kan hem altijd maar moeilijk volgen volgens mijn heeft ie een taalgebrek ofzo hij hakkelt en takelt.
pi_72906702
Sjuul Paradijs
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')