quote:

Twijfel even hoever ik ga, merk wel dat drie dagen achter elkaar een manier is om een toch al niet 100% knie over de zeik te krijgen
 Twijfel even hoever ik ga, merk wel dat drie dagen achter elkaar een manier is om een toch al niet 100% knie over de zeik te krijgen  

Geen kater
 Geen kater  Wel veel gezopen
 Wel veel gezopen 

Daarna ging heel de zaal los op een bak herrie
 Daarna ging heel de zaal los op een bak herrie  Maar wel Metallica met Whiplash gehoord en uiteraard Slayer!
 Maar wel Metallica met Whiplash gehoord en uiteraard Slayer!  

Hij is terugquote:

Zo zie je nog eens wat
 Zo zie je nog eens wat  

Whehe.. mooi man..quote:Op zondag 20 september 2009 14:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Hij is terug
Hoe was t?
Net toch weer 60km gefietst, leuk man beetje door de polder crossenZo zie je nog eens wat

Das nu ook over.quote:

quote:Op zondag 20 september 2009 16:39 schreef ursel het volgende:
[..]
Alstie maar niet stiekem op onze biermeet al het bier opdrinkt..

Beetje uit mijn fles gaan zitten zuipen zonder je eerst netjes voor te stellenquote:Op zondag 20 september 2009 16:41 schreef RitseB het volgende:
Was ik niet van plan, doe mij maar een lekker glas whiskey

Ik heb Frank geowned op basis van de 2e letter in z'n voornaam
 Ik heb Frank geowned op basis van de 2e letter in z'n voornaam  e>r
 e>r  

Dan zal ik me eerst even voorstellenquote:Op zondag 20 september 2009 16:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Beetje uit mijn fles gaan zitten zuipen zonder je eerst netjes voor te stellen

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?

quote:Op zondag 20 september 2009 16:55 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dan zal ik me eerst even voorstellen
Ik ben Ritse, 19 jaar oud en student. Heb zelf ook een tijdje actief bf2 gespeeld. heb een paar topics mee gelezen en jullie lijken mij wel een gezellig clubjeZolang je maar meer zegt als Razorback en douchespullen meeneemt naar een meet ben je welkom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Narf!
Narf!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |