Ik vanavond ook weer, voor het eerst dit seizoenquote:
Drink alleen alcohol als ik uitgaquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waarom geen bier, glaasje wijn dan
'no tan bien/bueno'quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Muy bien, gracias.
Eigenlijk gaat het niet zo goed maar ik weet niet hoe je DAT in het spaans zegt
dat wordt spierpijnquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vanavond ook weer, voor het eerst dit seizoen
Zal wel wennen zijn... conditie weer op peil brengen
*ook al bezig is*quote:
Lolquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
*ook al bezig is*
Maar ik ben de enige verslaafde met een laptop in de gym, geloof ik, heheh.
Dat ook, maar post/lees in mijn pauzes tussen de setjes door. Hoewel de pauzes over het algemeen iets langer worden dan aangeraden, maar hell, het gaat er ook om dat ik het leuk blijf vinden, toch?quote:
precies , leuk is het halve werkquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat ook, maar post/lees in mijn pauzes tussen de setjes door. Hoewel de pauzes over het algemeen iets langer worden dan aangeraden, maar hell, het gaat er ook om dat ik het leuk blijf vinden, toch?
Mja, denk ik ookquote:
Als je wilt dat mensen je 50¤ cent toestoppen onderweg zou ik em laten staanquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, denk ik ook
En ik twijfel of ik m'n baard er af moet halen
Ik heb geen zin namelijk.......
quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Als je wilt dat mensen je 50¤ cent toestoppen onderweg zou ik em laten staan
20 cent? Ik zou de andere kant op kijken zelfsquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]Mja, ik ben gelukkig geen latino, anders was het maar 20 cent
Ik denk dat ze eerder snel hun portemonnee vasthoudenquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:05 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
20 cent? Ik zou de andere kant op kijken zelfs
goed plan, voor je het weet heeft mismo er 100 euro uit gegristquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerder snel hun portemonnee vasthouden
quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
goed plan, voor je het weet heeft mismo er 100 euro uit gegrist
Mismo is toch geen latinoquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
goed plan, voor je het weet heeft mismo er 100 euro uit gegrist
hoe was de patat en frikandellen, of ook nog een croquet ?quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hoe was de patat en frikandellen, of ook nog een croquet ?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:44 schreef MisterO het volgende:
Hee heeee, doe me ff een update vd laatste 5 topics okay?
of heb ik niet veel gemist
Hoe heeft Ang3l het in Parijs gehad?quote:
ging wle van wat ik begrepen had, mexico werd ziek dus ze hebben elkaar maar 1 dag gezienquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoe heeft Ang3l het in Parijs gehad?
Hoe kom je daar aan dan? (Ja, ik heb alle verhalen gemist blijkbaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:46 schreef Ang3l het volgende:
Ohh, holy fuck ik heb echt pijn....
Ademen doet zelfs zeer....
Trainen, en dan extra hard aangezien ik meteen al een choreografie gemist haden ik de enige was en hij dus niet ging wachten (wat ik snap) .......... niet lekker met ene gekneusde rib.
*ademt voorzichtig*
Baard!? Zijn daar foto's van?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:54 schreef Ang3l het volgende:
De dames op de studio vonden m'n baard sexy en stoer en zeiden dus dat ik hem moest laten staan... al prikte ie wel bij het zoenen
Ach, dan moet Tibo maar smeren
En het nieuwe nummer van de choreo is erg lekker:quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:54 schreef Ang3l het volgende:
De dames op de studio vonden m'n baard sexy en stoer en zeiden dus dat ik hem moest laten staan... al prikte ie wel bij het zoenen
Ach, dan moet Tibo maar smeren
same old same oldquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:45 schreef Vlarp het volgende:
Hoe is het hier?
Ja. Fobo.quote:
Ik ben geslagen. Bijna 2 weken geleden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoe kom je daar aan dan? (Ja, ik heb alle verhalen gemist blijkbaar)
O jeetjequote:Op vrijdag 18 september 2009 21:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Fobo.
Tis gewoon een week geen zin om te scheren baardje
Oh, wacht, dat had ik wel langs zien flitsen inderdaadquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben geslagen. Bijna 2 weken geleden.
De mijne is ook wel redelijk snel en vol, maar er zitten veel blonde haren in.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O jeetje
Ik heb dat elke week.. maar mijn baard is een stukje voller nog
Mja, daar zou je een baardtrimmer voor moeten hebben dan...quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De mijne is ook wel redelijk snel en vol, maar er zitten veel blonde haren in.
Op foto's lijkt ie veel minder dan ie in 't echt isMaar goed, het staat op zich wel.
Ik heb alleen niks in huis om hem bij te houden/werken.
Ik om de dag normaal. En in het weekend niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, daar zou je een baardtrimmer voor moeten hebben dan...
Nou ja, ik scheer me 1 of 2x per week, werkt ook goed
Uhuh.. ik scheer me juist voor het weekendquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik om de dag normaal. En in het weekend niet.
Maar dan is het gewoon een stoppelbaardje. Nu is het iets meer.
En de cd van Mika is.... hmmz, moet er aan wennen of zo.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
T'zal niemand hier geen hol intreseren
maar cd van nelly furtado is HEERLIJK dope en van alles lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |