quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:39 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Bem, varias veces, a maldiçião de ser bonit.
Scoor eens een lay, instead of being scored like that falafel you buying every other dayquote:
in het geval van Mieke is het toch niet vreemd dat lay een afkorting is van lazyquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Scoor eens een lay, instead of being scored like that falafel you buying every other day![]()
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Homo's die input willen is nooit grappig.
jajaja nee okay,quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in het geval van Mieke is het toch niet vreemd dat lay een afkorting is van lazy
Wanneer mag je vc amor weer zien?quote:
En ik schreef nog wel dat het nooit grappig was.quote:
heb ik gedaan. Eergisteren nog.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Scoor eens een lay, instead of being scored like that falafel you buying every other day![]()
Ik ben een fijne recalcitrante nichtquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ik schreef nog wel dat het nooit grappig was.
lazy? echt niet!quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in het geval van Mieke is het toch niet vreemd dat lay een afkorting is van lazy
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Homo's die input willen is nooit grappig.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:00 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben een fijne recalcitrante nicht
link graag.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:01 schreef Keukenkast het volgende:
Kijk de docu
'For the Bible told me so'
Dat gaat over homo's en het christendom. En het is zó bijzonder en waar en alle argumenten die extreme christenen geven worden vakkundig vernietigd. Het is echt prachtig. Het staat op youtube
Dank uquote:
quote:
volgende weekquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:57 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Wanneer mag je vc amor weer zien?
dat is geen scoren, dat is gewoon de telefoon oppakken en afspreken. Zie je wel dat je lazy bentquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb ik gedaan. Eergisteren nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |