quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:39 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Bem, varias veces, a maldiçião de ser bonit.
Scoor eens een lay, instead of being scored like that falafel you buying every other dayquote:
in het geval van Mieke is het toch niet vreemd dat lay een afkorting is van lazyquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Scoor eens een lay, instead of being scored like that falafel you buying every other day![]()
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Homo's die input willen is nooit grappig.
jajaja nee okay,quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in het geval van Mieke is het toch niet vreemd dat lay een afkorting is van lazy
Wanneer mag je vc amor weer zien?quote:
En ik schreef nog wel dat het nooit grappig was.quote:
heb ik gedaan. Eergisteren nog.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Scoor eens een lay, instead of being scored like that falafel you buying every other day![]()
Ik ben een fijne recalcitrante nichtquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ik schreef nog wel dat het nooit grappig was.
lazy? echt niet!quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in het geval van Mieke is het toch niet vreemd dat lay een afkorting is van lazy
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Homo's die input willen is nooit grappig.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:00 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben een fijne recalcitrante nicht
link graag.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:01 schreef Keukenkast het volgende:
Kijk de docu
'For the Bible told me so'
Dat gaat over homo's en het christendom. En het is zó bijzonder en waar en alle argumenten die extreme christenen geven worden vakkundig vernietigd. Het is echt prachtig. Het staat op youtube
Dank uquote:
quote:
volgende weekquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:57 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Wanneer mag je vc amor weer zien?
dat is geen scoren, dat is gewoon de telefoon oppakken en afspreken. Zie je wel dat je lazy bentquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb ik gedaan. Eergisteren nog.
cool, hij komt naar Portugal?quote:
o das snel! Kan ie je vertroetelen of is je gezicht al geheeld?quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat is geen scoren, dat is gewoon de telefoon oppakken en afspreken. Zie je wel dat je lazy bent
Even opgeslagen om later te kijken.quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:16 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Dag lluri
Wie gehts et hier?quote:
Rustig, alhoewel KK nu de hoer speelt, geloof ik.quote:
jep heb weekendquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Rustig, alhoewel KK nu de hoer speelt, geloof ik.![]()
en jij klaar met escuela?
nog plannen voor het weekend? Of moet je je series inhalen?quote:
zaterdag uit en verder niksquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nog plannen voor het weekend? Of moet je je series inhalen?
Hier rond de 20 graden. Tis te doen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:35 schreef Yurithemaster het volgende:
tis nu wel zeer lekker warm terwijl het vanochtend stervends koud was
The usual kroegen in Assuh?quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zaterdag uit en verder niks
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:22 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
cool, hij komt naar Portugal?
Ik wil ook weekendquote:
Als je em maar weer ziet, toch?quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik had er even over gedacht om naar Brasil te gaan, maar heb wat meetings in die week
voor mij zijn alle dagen eigenlijk weekend.quote:
een fles wijn? volgens mij ging die er al doorheen met de lunch.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar jij moet nog eerst door een fles wijn en een conference call heen ?
Oooh! Mag ik je aanraken!quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:09 schreef Keukenkast het volgende:
Ronald Giphart reageerde op mijn tweet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |