Gewoon alle levels maar dan de stukken in random orderquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:31 schreef standaard_broodrooster het volgende:
comb comb combobreaker!
wat is het bonuslvl dan?
quote:
doe gewoon dat stapelspel als TTquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:34 schreef AMDB het volgende:
Het is geen random gekozen TT mensen, hij is eigenlijk best simpel volgens mij...
hoeveel waren er ook alweer? 42 ofzo tochquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:35 schreef Daph_ het volgende:
Er zijn nu drie mensen die hem niet snappen, dus ik denk niet dat ie simpel is
Ook 39 is nu gehaald
Daar is de TT ook op gebaseerd...quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:35 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
doe gewoon dat stapelspel als TTdaar ging de vorige aardig over
daar gaat hij dus ook overquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:35 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
doe gewoon dat stapelspel als TTdaar ging de vorige aardig over
Nee, ik wens mijn TT's niet aan te passen aan het niveau hierquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:37 schreef Daph_ het volgende:
Dan had je er alsnog een leukere TT van kunnen fabriceren lijkt mij
o verrek nu je het zegt, ja ik denk niet echt door over zulke dingenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:36 schreef AMDB het volgende:
[..]
Daar is de TT ook op gebaseerd...
Natuurkunde is o.a. zwaartekracht/evenwicht.
spamquote:
scholenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:42 schreef AMDB het volgende:
Bijna pauze, en dan de laatste uurtjes.
Werd net trouwens gebeld door m'n stagedocent, hij ligt met griep op bed en had de school opgedragen mij te bellen, die dat verzuimd hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |