Probeer het eens bij de Mac of AH. Die gouden bergen waar jij op hoopt zijn er op dit moment echt niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:26 schreef klaasdj het volgende:
Hoi...
Vanwege studiesituatie heb ik het komende jaar geen school. Ik wil dus in de tussentijd reizen..
Maar om te kunnen reizen en je geld nodig, en om geld te krijgen moet je werken.
Ik wil het dus wel tactisch aanpakken. Ik wil dus een tijdelijke full-time baan waarbij is zo veel mogelijk verdien.
Ik weet dat je te maken hebt met minimum loon en dergelijke, maar de ene baan betaalt beter dan de andere.
Vandaar mijn vraag: waar kan je voor een fatsoenlijk bedrag werken? (voor een 18-jarige met alleen havo afgerond). Ben zelf met studie bezig in de richting journalistiek en communicatie, maar het hoeft absoluut niet per sé die richting te zijn.
btw....kom niet aanzetten met callcenters...die heb ik al gehad....zonder succes.
Jammer dat je geen autist ben. Je bent wel naief. Zo veel mogelijk is maximum. Zoveel mogelijk is altijd mogelijk, omdat het het hoogst mogelijke is. In mijn geval zal dat even boven de 5 euro tot 10 euro per uur liggen. En Mac of AH is echt de slechtste tip ooit. iedereen weet dat je daar als een hoerenkut behandeld wordt. Bovendien verdien je daar gewoon minimum.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:32 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Probeer het eens bij de Mac of AH. Die gouden bergen waar jij op hoopt zijn er op dit moment echt niet.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:29 schreef mighty_myte het volgende:
prostitueer jezelf, levert veel op en je hebt geen spuit tegen hepatitis-c meer nodig als je gaat reizen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |