Ja HAAT me maar. Ik heb inderdaad zojuist HYVES bezocht.
Maar ik kwam daar via FOK! dus dat is legitiem. Wat schetst mijn verbazing toen ik 1 of ander sletje aanklikte... Ze was lid van de Anti Loverboys Hyves. Nu is dat sowieso al de volgende smilie compilatie waard (in volgorde):
Ik zie sletje: Ik zie Anti Loverboys Hyves: + Ik klik Anti Loverboys Hyves: Ik zie de eerste persoon in de lijst: \
Jaja. Wat zie ik, de eerste persoon in die lijst is deze totaal niet op een loverboy lijkende gozert:
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende: swarma spam hoer Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende: Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
dat betekent eerder gezien, voor de niet-frans sprekende medemens
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende: swarma spam hoer Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende: Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.