Ja ventquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:50 schreef Scarface2004 het volgende:
google die foutmelding dan
wicht
1. MSN er af gooien lukt dus nietquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:53 schreef maickeltje het volgende:
msn van je pc gooien en de nieuwste versie instaleren.
Waarom kan je hem niet verwijderen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
1. MSN er af gooien lukt dus niet
2. Nieuwste versie instaleren ook niet
![]()
![]()
![]()
En wat voor melding krijg je dan als je het wilt de-installeren ??quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
1. MSN er af gooien lukt dus niet
2. Nieuwste versie instaleren ook niet
![]()
![]()
![]()
Heb bij configuratie gekeken, bij progs op de c schrijf etc. En krijg steeds de melding dat er nog een nieuwere versie op staat of dat hij al geinstaleerd isquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:11 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Waarom kan je hem niet verwijderen?
Zie bovenstaande post !quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:13 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
En wat voor melding krijg je dan als je het wilt de-installeren ??
Even ter verduidelijking, heb je nu MSN of WLM geinstalleerd staan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zie bovenstaande post !
Gisteren nog een snelkoppeling en code, maar nu niks meer
50 Euro.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb bij configuratie gekeken, bij progs op de c schrijf etc. En krijg steeds de melding dat er nog een nieuwere versie op staat of dat hij al geinstaleerd is![]()
WTF !![]()
Ga wel een mannetje betalen
Helemaal nietsquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:17 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking, heb je nu MSN of WLM geinstalleerd staan?
Voor een mannetje ? of een broodje kip ?quote:
en hoe wil je iets dat je niet geinstalleerd hebt, gaan verwijderen?quote:
en probeer het eens met print-screensquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:25 schreef kleinzusje het volgende:
Lieve PC vrienden, m'n noob kop tolt![]()
Ga effe weekend vieren en keep you posted.
Dank voor alle tips en vergeef me, ben blond.
Heb ik maandag geen mannetje gevonden ( of morgen)
Dan schroom ik niet en zet m'n dombo vragen hier neer.
kus en thx !
kz xxx
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |