Ik had er nog eentje over!quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey, Tally, heb je nog een slotje over?
Of kick hem naar ONZ, is misschien beter:
sex aangeboden voor gehandicate dames
Nee ik vond het niet grappig!quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh jammer, het had misschien nog garppig kunnen worden.
Nu niet meer!quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien had het nog een kans gehad in ONZ?
Vraag je me om te mailenquote:
Ik had je van repliek voorzien!quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Vraag je me om te mailenDoe ik dat. Maar dan he
Dorie.quote:
AGAIN AGAIN AGAIN!quote:
Ik ben je mail weer kwijt want ik had al gedelete. Doe's opnieuw?quote:
Kutwijfquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ben je mail weer kwijt want ik had al gedelete. Doe's opnieuw?.
Eeerm, volgens mij mag crew vanaf vandaag users niet meer op persoonlijke vlakken aanvallen.quote:
O nou dan was het fijn om je te leren kennen JK.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Eeerm, volgens mij mag crew vanaf vandaag users niet meer op persoonlijke vlakken aanvallen.
Snap ik.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, er moet nu eenmaal een lijn getrokken worden, Tally.
Maar bedankt voor je inzet.
Juist niet JK. Juist niet!quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het foto's maken staat natuurlijk los van je betrokken(whehehe)heid bij Fok!.
Ook foto's maken?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik moet zo naar de tandarts!
Mag het dan nog wel van mijn rokje?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:04 schreef Joene het volgende:
HO WAGT ! ,is de fietbek diskussie nu hier toegeslagen met als resuldinges dat Talie haar tieten niet meer potst ?![]()
Klote Dannie
Denk het niet.quote:
Onder je rokje, zonder slipjequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Mag het dan nog wel van mijn rokje?
Oja.quote:
Aaah oke.. Moet ik ook nog een afspraak voor maken!quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Denk het niet.
Gewoon controle en mijn bek wordt schoongemaakt door de preventieassistente.
Die heb ik wel jaquote:
hoeveel clowns heb je J?quote:
Maar 1.quote:
Ja ik ben niet zo slim he.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:40 schreef Joene het volgende:
ik zou ook blij zijn als ik baas was en ik had een nerd met tieten
Ja Tally je bent wel een nerd.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ze dan maar niet blond is!!!!
O en ik ben geen nerd
Mja Joentje ik snap die shirts nooitquote:
Ja idd. Dat snap ik toch allemaal niet joh J.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:00 schreef Joene het volgende:
Zo van die vage tekens en dan QWERTY pinguin Linux Free BSD MAC WIndows Vista 7 iconen shit.
Ik snap ´m niet.quote:
Het zijn de toetsen om mee te gamen Jquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Geen probleem.quote:
LEKKER BELANGRIJK ALLEMAAL VBL IS DICHT EN FOK GAAT DOOOOOOODDDD!!!111111quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo, tanden weer schoon.
En geen gaatjes.
IK WEL!!!! JK IK HEB WEL GAATJES!!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo, tanden weer schoon.
En geen gaatjes.
Ja, wat ik nu echt wilde tijpen, mag ik niet meer tijpen.quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, wat ik nu echt wilde tijpen, mag ik niet meer tijpen.
Het mocht eens als crewbashen worden opgevat.
Banaanvraag! Trap er niet in JK!quote:
*puppy face on*.. JK.. Lieve JK.. Als ik mijn jester pots zet je het dan wel neer?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En anders is er altijd nog de PM, J.
Even forum@fok.nl mailen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Even iets anders.
Volgens mij is mijn password gereset.
Ik kan nu dus niet meer mijn profiel aanpassen.
In mijn profiel staat nog een heel oud e-mailadres waar ik niet meer bijkan.
Passmailer gebruiken is dus geen optie.
En ik kan mijn profiel niet meer aanpassen omdat mijn password veranderd is..
Maaruhquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, dunkt me ook.
Naja, ik kan er een poging aan wagen.
IK WIL UT WETEN!!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:54 schreef Tally het volgende:
[..]
*puppy face on*.. JK.. Lieve JK.. Als ik mijn jester pots zet je het dan wel neer?
*puppy face mode off*
Nee jammer.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, ik dacht er sjiek hendig overheen te lullen door over iets anders te beginnen.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zie PM.
Daar kan toch niemand in meelezen.
().
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |