Iets mis mee ?quote:
Nee ben niet geil J.quote:
Story of my life!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan had je beter moeten mikken, J.
Hej dat lijkt mijn gesprek van net welquote:
Je man kwam thuis?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Hej dat lijkt mijn gesprek van net wel
Neequote:Op vrijdag 18 september 2009 14:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je man kwam thuis? [ afbeelding ]
Neukenquote:
Ongesteld?quote:
Nee ik ben diegene van het kusjequote:
Dat Neuken ?quote:
Godverdomme JK ik zit nog op mijn werk!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Voor jou dan, Tally: Het vrijdagmiddag lesbische tieners topic.
HE KOOS, dit is NSFW Topic !quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Voor jou dan, Tally: Het vrijdagmiddag lesbische tieners topic.
Ik ookquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:31 schreef Joene het volgende:
[..]
HE KOOS, dit is NSFW Topic !ik klikte dus
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Godverdomme JK ik zit nog op mijn werk!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:31 schreef Joene het volgende:
[..]
HE KOOS, dit is NSFW Topic !ik klikte dus
Mja ik MOEST gewoon even kijkenquote:
Kut he.quote:
was het maar kut J.quote:
Ook wel: likken.quote:
quote:
Check.quote:
Ik ben fan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Dat was dus ná de 2 wassen, de strijk, de boodschappen en de diverse speelpartijen he.quote:
Owh ik had het ook niet over jouquote:Op maandag 21 september 2009 15:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat was dus ná de 2 wassen, de strijk, de boodschappen en de diverse speelpartijen he..
Uhm omdat ik het over het topic hadquote:
Dat bedoel ik dus!quote:
Dat was dus echt zowat bij ons in de achtertuin.quote:Op maandag 21 september 2009 17:08 schreef Joene het volgende:
Jarno, doe is ff kijken bij die esso bij de a27 !
Wat had je nou weer gezopen ?quote:
Ik zeg niks want het ligt kennelijk allemaal nogal gevoelig.quote:
Was het een neger ?quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:16 schreef motorbloempje het volgende:
"Dus zat ik hem daar lekker te treiteren, en toen was er een auto, zo'n mitsu, die die bus er toch voor liet, en toen begon die bus mij te schampen.. da's toch leuk... Ik zweer het je, in een Golf ga je asocialer rijden...."
tot zover de eerste woorden van een collega die op opving bij het koffieapparaat
Mensen zijn gewoon gek. Dat soort gasten rijdt ook gewoon een tankstation binnen op een slechte dag. Teveel mensen, te kleine oppervlakte, en dat soort shit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:16 schreef motorbloempje het volgende:
"Dus zat ik hem daar lekker te treiteren, en toen was er een auto, zo'n mitsu, die die bus er toch voor liet, en toen begon die bus mij te schampen.. da's toch leuk... Ik zweer het je, in een Golf ga je asocialer rijden...."
tot zover de eerste woorden van een collega die op opving bij het koffieapparaat
Nou die megaan is een en al plastiek dus ik denk dat het een beetje matig verhaal is. met zo een megaan.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:22 schreef Jarno het volgende:
Wat denk je J, zou dat met zoeen Megaan ook een beetje gaan?
Don't mention the war!quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zeg niks want het ligt kennelijk allemaal nogal gevoelig..
Gewoon even alle opties open houden J. Als het een hit wordt wil je er toch bijhoren he.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou die megaan is een en al plastiek dus ik denk dat het een beetje matig verhaal is. met zo een megaan.
Heb je behoefte om jou megaan als proef te gebruiken ?
Don't mention ZUU.quote:
Ja daar zit wat in , ik heb zo een hendig sjiek geslipte peugeot 405 met staal !quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gewoon even alle opties open houden J. Als het een hit wordt wil je er toch bijhoren he.
Staal is wel goed. Denk ik.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja daar zit wat in , ik heb zo een hendig sjiek geslipte peugeot 405 met staal !
Zal ik het daarmee is proberen als ik eerdaags toch weer zo een hippe leasewaggel krijg ?
Da's echt één van de weinig series die ik wel 100 x kan kijken.quote:
Volgens mij is staal harderder dan zo een glazenpui !quote:
Mwoch , Sam Sam , EveryBody Loves Raymond, Married with Children kan ik allemaal ook wel vrij goed handelen !quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Da's echt één van de weinig series die ik wel 100 x kan kijken..
Toevalligquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:20 schreef Joene het volgende:
Dat Tankstation hitten is wel een 2009 iets he , paar maanden terug was het toch ook al op de a2? bij nieuwegein ?
Oprotten met die overlegochtenden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:54 schreef Jarno het volgende:
Sorry. Ik heb gewoon weer een overlegochtendje.
Ken je niet ff overleggen dat je geen zin hebt in overleg ?quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:54 schreef Jarno het volgende:
Mogguh.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:54 schreef Jarno het volgende:
Geen idee J.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:44 schreef Joene het volgende:
Mag dat tegenwoordig niet meer ? Je hond neuken en je moeder verhoeren ?
Alleen als je er goed geld voor vraagt!quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:44 schreef Joene het volgende:
Mag dat tegenwoordig niet meer ? Je hond neuken en je moeder verhoeren ?
WAAR HEB JE DAT BEEST DAN VOOR?!?!quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:45 schreef Joene het volgende:
Zou toch wat wezen als je gvd je bloedeigenste hond niet eens meer mag neuken !
Misschien voor je vrouw Jquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
WAAR HEB JE DAT BEEST DAN VOOR?!?!
Die neuk ik zelf wel, J.quote:
Geen mening!quote:
Geen mening.quote:
Mja nog wel zo te lezen.quote:
Ik had er nog eentje over!quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey, Tally, heb je nog een slotje over?
Of kick hem naar ONZ, is misschien beter:
sex aangeboden voor gehandicate dames
Nee ik vond het niet grappig!quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh jammer, het had misschien nog garppig kunnen worden.
Nu niet meer!quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien had het nog een kans gehad in ONZ?
Vraag je me om te mailenquote:
Ik had je van repliek voorzien!quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Vraag je me om te mailenDoe ik dat. Maar dan he
Dorie.quote:
AGAIN AGAIN AGAIN!quote:
Ik ben je mail weer kwijt want ik had al gedelete. Doe's opnieuw?quote:
Kutwijfquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ben je mail weer kwijt want ik had al gedelete. Doe's opnieuw?.
Eeerm, volgens mij mag crew vanaf vandaag users niet meer op persoonlijke vlakken aanvallen.quote:
O nou dan was het fijn om je te leren kennen JK.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Eeerm, volgens mij mag crew vanaf vandaag users niet meer op persoonlijke vlakken aanvallen.
Snap ik.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, er moet nu eenmaal een lijn getrokken worden, Tally.
Maar bedankt voor je inzet.
Juist niet JK. Juist niet!quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het foto's maken staat natuurlijk los van je betrokken(whehehe)heid bij Fok!.
Ook foto's maken?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik moet zo naar de tandarts!
Mag het dan nog wel van mijn rokje?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:04 schreef Joene het volgende:
HO WAGT ! ,is de fietbek diskussie nu hier toegeslagen met als resuldinges dat Talie haar tieten niet meer potst ?![]()
Klote Dannie
Denk het niet.quote:
Onder je rokje, zonder slipjequote:Op dinsdag 22 september 2009 14:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Mag het dan nog wel van mijn rokje?
Oja.quote:
Aaah oke.. Moet ik ook nog een afspraak voor maken!quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Denk het niet.
Gewoon controle en mijn bek wordt schoongemaakt door de preventieassistente.
Die heb ik wel jaquote:
hoeveel clowns heb je J?quote:
Maar 1.quote:
Ja ik ben niet zo slim he.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:40 schreef Joene het volgende:
ik zou ook blij zijn als ik baas was en ik had een nerd met tieten
Ja Tally je bent wel een nerd.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ze dan maar niet blond is!!!!
O en ik ben geen nerd
Mja Joentje ik snap die shirts nooitquote:
Ja idd. Dat snap ik toch allemaal niet joh J.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:00 schreef Joene het volgende:
Zo van die vage tekens en dan QWERTY pinguin Linux Free BSD MAC WIndows Vista 7 iconen shit.
Ik snap ´m niet.quote:
Het zijn de toetsen om mee te gamen Jquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Geen probleem.quote:
LEKKER BELANGRIJK ALLEMAAL VBL IS DICHT EN FOK GAAT DOOOOOOODDDD!!!111111quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo, tanden weer schoon.
En geen gaatjes.
IK WEL!!!! JK IK HEB WEL GAATJES!!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo, tanden weer schoon.
En geen gaatjes.
Ja, wat ik nu echt wilde tijpen, mag ik niet meer tijpen.quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, wat ik nu echt wilde tijpen, mag ik niet meer tijpen.
Het mocht eens als crewbashen worden opgevat.
Banaanvraag! Trap er niet in JK!quote:
*puppy face on*.. JK.. Lieve JK.. Als ik mijn jester pots zet je het dan wel neer?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En anders is er altijd nog de PM, J.
Even forum@fok.nl mailen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Even iets anders.
Volgens mij is mijn password gereset.
Ik kan nu dus niet meer mijn profiel aanpassen.
In mijn profiel staat nog een heel oud e-mailadres waar ik niet meer bijkan.
Passmailer gebruiken is dus geen optie.
En ik kan mijn profiel niet meer aanpassen omdat mijn password veranderd is..
Maaruhquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, dunkt me ook.
Naja, ik kan er een poging aan wagen.
IK WIL UT WETEN!!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:54 schreef Tally het volgende:
[..]
*puppy face on*.. JK.. Lieve JK.. Als ik mijn jester pots zet je het dan wel neer?
*puppy face mode off*
Nee jammer.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, ik dacht er sjiek hendig overheen te lullen door over iets anders te beginnen.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zie PM.
Daar kan toch niemand in meelezen.
().
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |