Wss zal het een pop zijn...quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:23 schreef Kerol het volgende:
Mits je lekkere chicks mag reanimeren zeg ik doen
Het is zeker een popquote:
Het is al verschikkelijk dat ze enkel in hun onderbroek rondlopen dan.. Of dragen ze toch nog een broek?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:24 schreef Biels het volgende:
Ik vind het zo kut dat je daar dan die cursus doet, en dat er dan van die jochies extra diep gaan zitten zodat je goed hun bjorn borg boxer boven hun onderbroek uit kan zien komen.
Kijk, sorry voor de onduidelijkheid. Je MOET op school blijven en in de aula zijn waar het plaatsvind. Of je er aan meedoet, is een ander verhaal. Maar je mag niet weg, dus je moet daar maar wat blijven zitten.quote:
Fixed.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:28 schreef KlopBoer het volgende:
[..]
Het is al verschikkelijk dat ze enkel in hun onderbroek rondlopen dan.. Of dragen ze toch nog een broek?
of je krijgt les van die vieze ranzige 65+ lerares die te lui is om haar bek schoon te poetsen.. waarbij je haar tandvlees proeft wanneer ze jou die tongzoen geeftquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:23 schreef Kerol het volgende:
Mits je lekkere chicks mag reanimeren zeg ik doen
Dan kan je net zo goed even oplettenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:29 schreef Phones666 het volgende:
[..]
Kijk, sorry voor de onduidelijkheid. Je MOET op school blijven en in de aula zijn waar het plaatsvind. Of je er aan meedoet, is een ander verhaal. Maar je mag niet weg, dus je moet daar maar wat blijven zitten.
Haha, ik ook nietquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:49 schreef Trollface. het volgende:
Haha, ik hoef er niet bij te zijn
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:23 schreef Trannellius het volgende:
Reanimatie?Is dat een tekenfilm maken nav de X-men speelfilms?
Irritant zeg, een pop die via dat soort manieren laat zien wat je in het echt fout zou doen...quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:41 schreef jagga het volgende:
Heb via het bedrijf ook reanimeren gehad met BHV
Moet je daar lucht in zon pop blazen (lang leve rokerslongen:')_! ) echt
Daarna met je handen op de borstkas duwen. Nou dat was een feest hoor
Degene die ons daarin les gaf zei:
Nou, hij zal waarschijnlijk wel leven, maar kan bijna niet ademen omdat je elke rib hebt gebroken
(stom kutding begon allemaal lampjes te laten branden als je te hard drukte.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |