1. Pretty woman.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:49 schreef aychelle het volgende:
Noem jij eens 10 films met lelijke vrouwen die een bloedmooie man aan hun zijde hebben. Niet dus ... .
dont be mad girl! ja, je hebt gelijk geld ook voor mannen, het verschil is dat de idealen voor mannen en vrouwen een wereld van verschil is. Mannen kunnen zelfs al genoeg aan geld hebben om aan een lekker wijf te komen, voor vrouwens (zelfs met eer geld, welke lekkere vent wil rita verdonk nou nemen ..) is dat veel lastiger. en ja, die mannen zoals sylvester stalone met z'n strakke huid en botos vind ik vreselijk, liever rimpels dan barby Ken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:49 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
NOGMAALS : EN DAT GELDT NIET VOOR MANNEN IN DIE BUSINESS DENK JE ?
Maar het is ook gewoon friet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:51 schreef Frank-NL het volgende:
Mensen, stop maar. TS heeft haar wereldbeeld bepaald en dit kan niet meer veranderen door discussie. Dit is hetzelfde als een aanhanger van dat het patat proberen te overtuigen dat het friet is
Ja maar dat is toch wat mannen willen...? Ons thuis met de veertien koters opsluiten?quote:
Ehm, wat is je punt?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
dont be mad girl! ja, je hebt gelijk geld ook voor mannen, het verschil is dat de idealen voor mannen en vrouwen een wereld van verschil is. Mannen kunnen zelfs al genoeg aan geld hebben om aan een lekker wijf te komen, voor vrouwens (zelfs met eer geld, welke lekkere vent wil rita verdonk nou nemen ..) is dat veel lastiger. en ja, die mannen zoals sylvester stalone met z'n strakke huid en botos vind ik vreselijk, liever rimpels dan barby Ken.
Wie zou Rita Verdonk überhaupt willen nemen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
dont be mad girl! ja, je hebt gelijk geld ook voor mannen, het verschil is dat de idealen voor mannen en vrouwen een wereld van verschil is. Mannen kunnen zelfs al genoeg aan geld hebben om aan een lekker wijf te komen, voor vrouwens (zelfs met eer geld, welke lekkere vent wil rita verdonk nou nemen ..) is dat veel lastiger. en ja, die mannen zoals sylvester stalone met z'n strakke huid en botos vind ik vreselijk, liever rimpels dan barby Ken.
Toch wel knap dat het de schuld van de mannen is dat vrouwen op geld vallen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ook daar is het patat.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:52 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Boven de rivieren is het patat, behalve bij McDOnalds.
Ik wil alleen maar 14 koters van m'n dochter.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:52 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch wat mannen willen...? Ons thuis met de veertien koters opsluiten?Zouden mannen dan toch niet allemaal over één kam te scheren zijn?! Nou snap ik het niet meer! Oh, had vader mij maar meer dan basischoolonderwijs gegund!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:53 schreef rashudo het volgende:
[..]
Toch wel knap dat het de schuld van de mannen is dat vrouwen op geld vallen.
Ja, mannen met geld kunnen aan een lekker wijf komen ja.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
Serieus TS, jij vindt jezelf heel lelijk of niet?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
Ik hoop dat we nooit te zien krijgen hoe TS eruit zietquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:55 schreef Otis. het volgende:
Ik heb het idee dat TS er ongeveer zo uitziet;
[ afbeelding ]
Ik niet.quote:
4 jaar in de keuken gestaan in de horeca,>> elke dag wat anders, varierend van pasta's, hollandse pot, You name it, i cook itquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:44 schreef aychelle het volgende:
[..]
klinkt netjes.... maar hoe goed ben jij in koken? en wat kook je precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |