Wat is dat toch? ik verbaas me daar elke keer weer over. Dat (niet alleen op Fok!) mannen die zelf niet de '' knapste '' zijn of gewoon veruit fugly, altijd maar wat te zeggen hebben over het uiterlijk van vrouwen (of mooiboy's die eigenlijk p.i.m.p.s zijn) . Tsja ik weet dat vrouwen er op en top uit moeten zien om een man te plezieren, en durf eens als vrouw met een joggingbroek te lopen. Mannen zijn soms oneerbiedige wezens die nooit tevreden zijn met het uiterlijk van een vrouw. De reden dat vrouwen massaal aan de make-up en plastische chirurgie zitten is niet omdat we '' zelf niet tevreden zijn'' , maar dat is hoe jullie ons maken. Jullie vergelijken gewone vrouwen met topmodellen, of verwachten dat een vrouw : of een lekker wijf is, of een gedrocht. Niks zit daar tussen in, is de vrouw niet lekker genoeg? Heeft ze niet het hoofd van Adriana Lima, het lichaam van Yolanthe en de ogen van Rihanna? vergeet het dan maar, dan ben je gewoon een lelijk gedrocht!
Dus voor de mannen: We zijn niet perfect en leer onze beauty te accepteren, wij verwachten ook niet van jullie dat je op Brad pitt, of C. Ronaldo lijkt. Iedere vrouw is anders, en de één heeft nou eenmaal een bleek gezicht, doodnormale bruine ogen, een grote neus of wat maar ook. Jullie zullen altijd vrouwen kunnen krijgen, is het niet een lekker wijf dan is het wel een importbruid, die in eigen land word vervolgd. Je kunt niet commentaar geven op de kleinste dingen zoals,: zie die neus, die schele ogen, of dat jongetjeshaar. Wij vrouwen kleden en maken ons naar wat mannen willen, niet meer en niet minder. Vrouwen zullen wel zeggen, ik kleed waar ik me in lekker voel etc, bla bla. Maar de vrouw kan zich alleen gelukkig voelen als de man haar uiterlijk accepteert. En ja, de man kan gewoon in Joggingbroek komen, lelijk en fout zijn, en dat is dan blijkbaar ''sexy''
Doodnormale vrouwen: niet lekker genoeg zeker?
![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door aychelle op 18-09-2009 12:36:30 ]
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O