abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73723263
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 18:20 schreef Lips het volgende:
Trusten, we zijn benieuwd naar de foto's
  donderdag 15 oktober 2009 @ 19:23:54 #252
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_73723922
Leuk! Hoe heb je dat mooie houtnerfreliëf in de dakplankjes gekregen?

Innepin goed gedaan voor een eerste taart hoor. Die sneeuwvlokuitstekers heb ik ook, maar nog niet uitgetest. Mooi zijn die he?

Lips heb je nog wel even geproefd? Ik heb namelijk een keer rode botercreme proberen te maken, en had rode kleurstof van Wilton, maar ik moest er heel veel door doen om het een beetje roodachtig te krijgen. Toen ik het proefde smaakte het ontzettend bitter (dus dat heb ik weggegooid).
pi_73724060
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:23 schreef Spuuglokje het volgende:
Leuk! Hoe heb je dat mooie houtnerfreliëf in de dakplankjes gekregen?
http://www.deleukstetaart(...)o.php?products_id=85

Maar het kan ook met
http://www.deleukstetaartenshop.nl/product_info.php?cPath=183_66&products_id=1997

Edit:
Zojuist naar volle tevredenheid opgehaald

[ Bericht 10% gewijzigd door Trusten op 15-10-2009 19:41:59 ]
pi_73725732
Trusten, wat fijn dat het taartje naar tevredenheid was, dat is toch altijd spannend zo'n eerste keer. En hij ís ook écht leuk.

Innepin, Ik vind jouw taartje ook helemaal niet slecht hoor! Ik ben benieuwd naar de volgende.

Ik heb ineens 3 opdrachten uit staan tot december en met daarbij de verjaardag van mijn man en nog wat beloofde taartjes bij visite, Sinterklaas en kerst ga ik het helemaal nog druk krijgen de komende weken. (En ik vind vooral de echte opdracht taartjes wel heel spannend)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  donderdag 15 oktober 2009 @ 20:49:53 #255
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_73727379
Hey die taart met dat huisje heb ik vandaag al gezien Fijn te horen dat 'de klant' tevreden is aangezien je niet zo blij was met het dakje! Ik vind het een schattig huisje! Is het huisje van cake?
Ligt het trouwens aan mij of zit het hartje van het gele bloemetje zo uit het midden?

Spuug, ik heb nog geproeft ja, door alle cacao zit er nu een chocosmaakje aan de fondant Maar dat komt goed uit, het wordt ook een chocotaatje (die nu in de oven staat)!

Baalde wel, vandaag voel ik me voor 't eerst deze week weer redelijk en dat kwam goed uit want moest eieren hebben. Ik gebruik voor mijn taartjes altijd alleen biologische eieren dus die 'puur en eerlijk' week bij AH komt me goed uit! Wat denk je, alle biologische eieren uitverkocht en ik moest eieren hebben om 't kapsel te bakken
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_73728035
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:49 schreef Lips het volgende:
Hey die taart met dat huisje heb ik vandaag al gezien Fijn te horen dat 'de klant' tevreden is aangezien je niet zo blij was met het dakje! Ik vind het een schattig huisje! Is het huisje van cake?
Ligt het trouwens aan mij of zit het hartje van het gele bloemetje zo uit het midden?

'de klant' kijkt even in haar koelkast en.... het lijkt zo maar het hartje zit goed
Ik ben er echt blij mee, zooo leuk! Ik ben bang dat de visite het morgen niet op durft te eten
Trusten, ben je niet blij met dat dakje???? Hoezo niet? Hij is gaaf!
Nog bedankt meid!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:06:33 #257
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_73728249
Oh gelukkig Lips, ik dacht dat je juist niét cacao had gebruikt, maar achteraf er achter was gekomen dat cacao ook had gewerkt!
Trusten, bedankt voor de linkjes.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 22:01:56 #258
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_73730827
FutureFairytale, wat leuk dat je de klant bent
Spuug, ik heb eerst bijna een potje kleurstof gebruikt en daarna maar cacao gepakt omdat het niet bruin genoeg werd
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_73734087
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:02 schreef FutureFairytale het volgende:
'de klant' kijkt even in haar koelkast en.... het lijkt zo maar het hartje zit goed
Ik ben er echt blij mee, zooo leuk! Ik ben bang dat de visite het morgen niet op durft te eten
Trusten, ben je niet blij met dat dakje???? Hoezo niet? Hij is gaaf!
Nog bedankt meid!
Haai, nou niet blij valt wel mee maar had hem ook op een taartensite gezet en daar had ik erbij gezet dat ik er spijt van had dat ik het dakje heb geverfd met kleurstof. Dit had ik gedaan omdat de bruine fondant een beetje lichter was dan ik wilde....maar uiteindelijk vond ik het eerste mooier snap je

Ben blij dat je hem leuk vind, was helemaal zenuwachtig

Over het hartje van het bloemetje, ik weet het niet maar die wit met gele zijn kant en klaar bloemetjes dus kon daar ook niet wat aan veranderen

[ Bericht 3% gewijzigd door Trusten op 15-10-2009 23:39:08 ]
pi_73734289
Oh man, ik wist wel dat er iets fout moest gaan met mijn eerste bestelling Het ging verdacht goed allemaal. Vond het kleurenschema wat ze wilden erg lastig, maar uiteindelijk toch wat leuks van gemaakt vond ik. Ging gewoon allemaal goed vond het al zo verdacht.
Dus net wou ik mijn nicht blij mailen dat ie zo goed als klaar is (moet hem nog stapelen en het geboetseerde computertje erop zetten en nog een randje om de gestapelde taart maken), zoek ik haar laatste mailtje om te reply´en. Lees ik het nog even goed door, blijkt dat ze toch andere kleuren wilde! Ze wilde toch maar wel vrolijke kleuren. Ik had het de vorige keer blijkbaar te snel gelezen want ik dacht dat er stond dat ze vrolijke kleuren wel leuker vond maar dat haar man dit toch het leukst vond dus dat het zo moest.
Dus nu maar een foto van de taarten gemailt, en dan hoop ik dat ze het toch wel goed/leuk vind zo. Anders moet ik zaterdagmorgen heeeel vroeg op om 2 nieuwe taarten te maken
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_73734372
Ooh ik zie nu de taart van Trusten pas.(er was nog een pagina ) Wat issie leuk!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:12:47 #262
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_73742665
Onee Tessie, wat balen!!! Heb je al een reactie gehad?
Miauw
pi_73744382
Ja, ze vind hem toch leuk gelukkig!ze vind het helemaal niet erg. Dus ik hoop maar dat ze dat niet alleen maar uit beleefdheid zegt.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:43:32 #264
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_73745392
Als ze het uit beleefdheid zegt is het haar probleem he! Jij hebt haar de mogelijkheid gegeven eerlijk te zijn
Miauw
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:28:31 #265
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_73746960
Pfiew gelukkig tessie! Scheelt een berg werk!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:01:13 #266
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_73752253
Even een vraagje: binnenkort is mijn zus jarig en ik maak o.a. chocolade cupcakes. Wie van jullie heeft het ultieme chocolade cupcake recept?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_73755393
Wow wat een mooie creaties hier

Ik heb de afgelopen weken veel tips opgedaan op deleukstetaarten.nl en heb me laatst aan een puzzel plaatje en een paar cupcakes gewaagd.

Eerste puzzel plaatje:

(Taart voor Kitty moet nog gebakken worden )

Cupcakes:

Wat een gefriemel is dat zeg. Na 2 cupcakes hield ik het al voor gezien

[ Bericht 0% gewijzigd door Bortecinem op 17-10-2009 01:15:32 ]
pi_73773082
Ziet er mooi uit, Bortecinem! Het is inderdaad echt een priegelwerkje, zeker als ze op een cupcake moeten passen. Maar ik vind ze erg goed gelukt:)

Muis006, ik kan je niet helpen. Maak eigenlijk altijd vanillecupakes. Je zou natuurlijk cacao door het beslag kunnen gooien, maar ik weet niet of dat hét ultieme recept oplevert.

Wat een mooie huisjes komen hier de laatste dagen voorbij! Eerst Spuuglokje, toen Trusten. Kan ik fijn inspiratie opdoen voor een taart die ik binnenkort wil maken

Ik heb gisteren voor het eerst met een sugargun gewerkt. En wauw, wat een verademing! Heerlijk, hoe die sliertjes er gewoon, zonder je handen kapot te knijpen, uit glijden! Dat ik hem niet eerder heb gekocht, had een hoop frustratie gescheeld Heb hem gebruikt voor cupcakes voor een jarige vriendin, die ik in een voor DLT-lezers welbekend theedoosje van de Action heb gestopt. Ziet er leuk uit, al zeg ik het zelf haha. Zal straks even een foto maken!
A balanced diet is a cookie in each hand
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 10:56:17 #269
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73773661
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 16:01 schreef Muis006 het volgende:
Even een vraagje: binnenkort is mijn zus jarig en ik maak o.a. chocolade cupcakes. Wie van jullie heeft het ultieme chocolade cupcake recept?
http://www.ah.nl/allerhande/kookschrift/mijn_recept_ah.jsp?id=318784&userid=143082
Ik maak geen andere meer
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 11:37:02 #270
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_73774486
quote:
De link doet het niet bij mij, moet ik eerst een account aanmaken?

E: even gedaan dankje voor het recept! Heb je hem alleen als taart gemaakt of ook weleens als cupcakes?

[ Bericht 5% gewijzigd door Muis006 op 17-10-2009 11:44:26 ]
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_73774675

A balanced diet is a cookie in each hand
pi_73774900
Taartje mooie strakke cupcakes! Me like.
pi_73782927
Ooh wat super leuk Taartje! Mooie cupcakes en echt leuk in dat doosje! *gaat ook maar weer eens naar de Action*

En die hellokittycupcakes Die ga ik ook eens proberen. Super mooi gelukt!

Hier is net mijn eerste bestelde taart opgehaald En volgens mij vond ze hem echt mooi! Ben benieuwd wat haar man ervan vind. Echt een hele andere taart dan ik normaal maak maar ik vind hem toch wel tof. En mijn eerste echte stapeltaart (die snoepjestaart vond ik niet echt tellen want dat bovenste taartje was zo´n ienimini blanda taartje)
pi_73783999
Wat onzettend leuk, die cupcakes in dat doosje! Ik denk dat ik ook maar eens naar de action moet
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_73784587
Ik sluit me aan bij de rest over de cupcakes in het theedoosje, ik had het nog nooit gezien en vind het super leuk gevonden.

De Hello Kitty cupcakes zijn ook maar inderdaad, wat een prutswerk.

Tessie, Goed om te horen dat de taart echt in de smaak viel bij de besteller. Ik vind hem ook goed gelukt.

Ik heb vanmiddag weer te veel geld uitgegeven bij de winkel van maakt je taart maar met de inmiddels lopende bestellingen moet zich dat wel weer terug gaan verdienen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')