omdat ik nieuwschierig ben naar het resultaat. Schijnt niet zo goed te zijn als de X-Men movies helaaschquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:25 schreef Trannellius het volgende:
Waarom een baggerfilm als Wolverine kijken?
Koop eens een boek en doe eens een hersenontwikkeling, ipv de zoveelste strips-remake te kijken.
Begrijp ik nou goed dat als die chicks niet mee zouden komen er wederom een homoverwarring zou ontstaan en jullie halverwege de film elkaars pikken diep in jullie keeltjes zouden hebben?quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:23 schreef MikeyMo het volgende:
(met je chick, en mijn chick - dit om even een evt homo-verwarring te mijden)
Nee, immers was dat het toonbeeld van humor en goede smaak.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:27 schreef Siniti het volgende:
Moet ik me schamen als ik Scary Movie 1 grappig vond?
Je verwart Scary Movie met The Big Lebowskiquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:28 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, immers was dat het toonbeeld van humor en goede smaak.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je verwart Scary Movie met The Big LebowskiRembo en Rembo
Wat handiger dan tv kijken op filmzenders.quote:
die was dan zowaar nog wel grappig, in die tijd maakten de Wayans broertjes zowaar nog grappige films. Die zijn ook helemaal de weg kwijt (White chicks, dance flick e.d.)quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:27 schreef Siniti het volgende:
Moet ik me schamen als ik Scary Movie 1 grappig vond?
Wat dacht je van zenders kijken op een tv-film?quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:37 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Wat handiger dan tv kijken op filmzenders.
"Godver, weer wordt hart van nederland onderbroken voor zo'n klote filM"
quote:da's een vette baggerfilm, ik ga morgenaaf mooi Wolverine kijken
"If you can dodge a wrench you can dodge a ball"quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:12 schreef Trannellius het volgende:
De beste komedie van de afgelopen jaren is natuurlijk gewoon Dodgeball.
"Boy, you're about as useful as a cock-flavored lollypop"![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |