genoteerd. is dit bij afhalen of verzenden?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:53 schreef MikeLowrey het volgende:
150 euro geboden
150 afhalen is wat mij betreft een deal.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:23 schreef MikeLowrey het volgende:
excl evt verzendkosten of afhalen
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:43 schreef sjimz het volgende:
nauwelijks aanwezig. heb er altijd een beschermhoes overheen gehad.
ik zal eens even op zoek gaan naar een camera om alles even op de plaat te leggen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:21 schreef Endurance het volgende:
Verzenden graag (of je moet in Eindhoven wonen).
Foto's lijken me niet echt nodig als er nauwelijks beschadigingen zijn. Waar zit de schade?
Zit er nog garantie op dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
ik zal eens even op zoek gaan naar een camera om alles even op de plaat te leggen.
wil je ook nog de bon hebben? (die zal ik namelijk dan even moeten zoeken)
Vraag ik me ook af, anders de vraag of je de case los verkooptquote:Op zondag 20 september 2009 14:32 schreef UncleSam het volgende:
Even een andere vraag, waar heb je die case vandaan?
Is die dan nog wel uitschuifbaar?
Heb zelf ook een Xperia die ik graag netjes houd.
Genoteerd maar MikeLowrey heeft een hoger bod (als hij nog interesse heeft)quote:Op maandag 21 september 2009 19:21 schreef Andysouwer het volgende:
Ik bied 140 euro, dan mag iemand anders wat mij betreft de case hebben.![]()
En hoeveel is dat dan? Ik zie dat die max 180. had geboden maar dat was voor dat Endurance afhaakte....quote:Op maandag 21 september 2009 19:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Genoteerd maar MikeLowrey heeft een hoger bod (als hij nog interesse heeft)
Ok, mijn bod staat in ieder geval.quote:Op maandag 21 september 2009 19:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
150 euro voordat er een opbieding begon.
zal hem voor je opzoeken!!! ik heb precies dezelfde case ... en daar blijft de telefoon mooi in! en hij is idd uitschuifbaarquote:Op zondag 20 september 2009 14:32 schreef UncleSam het volgende:
Even een andere vraag, waar heb je die case vandaan?
Is die dan nog wel uitschuifbaar?
Heb zelf ook een Xperia die ik graag netjes houd.
Voor 150 hebben we een deal.quote:Op maandag 21 september 2009 19:27 schreef Andysouwer het volgende:
[..]
Ok, mijn bod staat in ieder geval.
Nee, aangezien ik hem aangetekend wil gaan verzenden.quote:Op maandag 21 september 2009 19:30 schreef Andysouwer het volgende:
150 inclusief verzenden en we hebben wat mij betreft een deal
Is dat niet iets van 30 cent extra? Die zou ik best extra willen betalen.quote:Op maandag 21 september 2009 19:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, aangezien ik hem aangetekend wil gaan verzenden.
Ja, als ik hem gewoon normaal mag verzenden.
Lees het topic eens door.quote:Op maandag 21 september 2009 19:33 schreef Andysouwer het volgende:
[..]
Is dat niet iets van 30 cent extra? Die zou ik best extra willen betalen.![]()
Overigens heb je ook de bon erbij?
Ja die had je "ergens" liggen, maar heb je die al gevonden? Overigens niet aangetekend is ook prima wat mijn betreft.quote:
Nog niet gezocht maar ik moet morgen toch even de administratie doornemen dus dan zal ik hem wel tegen komen.quote:Op maandag 21 september 2009 19:36 schreef Andysouwer het volgende:
[..]
Ja die had je "ergens" liggen, maar heb je die al gevonden? Overigens niet aangetekend is ook prima wat mijn betreft.
als we wat moeten doorgeven moet je het ff zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |