Ja. Tenminste ... ik neem aan dat de dame van mijn bank het niet uit de lucht grijpt dat er 750 Euro is teruggeboekt van INGquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:55 schreef Deisyy het volgende:
Het is een cuty![]()
Staan de centjes dan al echt op je rekening, Cc?
Boven de rivieren dan toch. Hier beneden mag het nog lang nazomeren!quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:22 schreef Noek het volgende:
De herfst is begonnen. Zelfs mijn haar zegt dat. Flikker nu maar op met die zon.
Ja, het hoge Noorden is koud. Ze denken -5 morgen!quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Boven de rivieren dan toch. Hier beneden mag het nog lang nazomeren!
25 graden morgen.
Dan zou ik je schaatsen maar even invetten!quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:26 schreef Noek het volgende:
Ja, het hoge Noorden is koud. Ze denken -5 morgen!
Om je te feliciteren?quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:34 schreef Noek het volgende:
Doe dat! Ik werd trouwens gisteren nog gebeld door de stoppen met roken juf. Hoe attent hè.
quote:Six months, one week, three days, 19 hours, 56 minutes and 23 seconds. 3117 cigarettes not smoked, saving ¤ 738,15. Life saved: 1 week, 3 days, 19 hours, 45 minutes.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Om je te feliciteren?
De mijne heeft verzaakt. De trut. Voor straf ga ik roken. Dát zal haar leren. Oh nee.
Nog één keer, for old time's sake:
[..]
Die is al op. Het zit allemaal anders eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat ga je precies doen, in die week extra?
En een fles rosé, hatsikiedeeequote:Op vrijdag 18 september 2009 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan zou ik je schaatsen maar even invetten!
Pak ik er de zonnebrandolie bij.
Dat is best vlotquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:12 schreef Copycat het volgende:
jawel! Een maand en twee dagen na dato heeft ING eindelijk mijn foutief aan hen overgeboekte geld teruggestort.
Na tig telefoontjes, tig verkeerde informatie en tig kastjes en muurtjes.
ING, daar maak ik vrienden mee.
Dit was mijn eerste bankprobleempje . Nou ja, probleem met dom callcenter personeel dat je met een kluitje in het riet stuurt, keer op keer. En op dat incompetente personeel ga ik ze schriftelijk eens fijntjes wijzenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:20 schreef remlof het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit problemen met de ING gehad
Ok, ik ben pas klant bij ze, maar met de Postbank heb ik in de 25 jaar daarvoor ook nog nooit een probleem gehad.
Voorheen ook niet, maar toen was het nog de postbankquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:20 schreef remlof het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit problemen met de ING gehad
Ok, ik ben pas klant bij ze, maar met de Postbank heb ik in de 25 jaar daarvoor ook nog nooit een probleem gehad.
Jouw geld verjaard en dus van hen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:35 schreef blomst het volgende:
Moet er wel bij vertellen dat het een hele oude rekening was, waar we niets mee deden.
Gingen ze ons wijsmaken dat het verjaard was, omdat er verder niets met de spaarrekening was gedaan.
Daar kwam het opneer.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jouw geld verjaard en dus van hen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |