Ja. Tenminste ... ik neem aan dat de dame van mijn bank het niet uit de lucht grijpt dat er 750 Euro is teruggeboekt van INGquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:55 schreef Deisyy het volgende:
Het is een cuty![]()
Staan de centjes dan al echt op je rekening, Cc?
Boven de rivieren dan toch. Hier beneden mag het nog lang nazomeren!quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:22 schreef Noek het volgende:
De herfst is begonnen. Zelfs mijn haar zegt dat. Flikker nu maar op met die zon.
Ja, het hoge Noorden is koud. Ze denken -5 morgen!quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Boven de rivieren dan toch. Hier beneden mag het nog lang nazomeren!
25 graden morgen.
Dan zou ik je schaatsen maar even invetten!quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:26 schreef Noek het volgende:
Ja, het hoge Noorden is koud. Ze denken -5 morgen!
Om je te feliciteren?quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:34 schreef Noek het volgende:
Doe dat! Ik werd trouwens gisteren nog gebeld door de stoppen met roken juf. Hoe attent hè.
quote:Six months, one week, three days, 19 hours, 56 minutes and 23 seconds. 3117 cigarettes not smoked, saving ¤ 738,15. Life saved: 1 week, 3 days, 19 hours, 45 minutes.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Om je te feliciteren?
De mijne heeft verzaakt. De trut. Voor straf ga ik roken. Dát zal haar leren. Oh nee.
Nog één keer, for old time's sake:
[..]
Die is al op. Het zit allemaal anders eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat ga je precies doen, in die week extra?
En een fles rosé, hatsikiedeeequote:Op vrijdag 18 september 2009 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan zou ik je schaatsen maar even invetten!
Pak ik er de zonnebrandolie bij.
Dat is best vlotquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:12 schreef Copycat het volgende:
jawel! Een maand en twee dagen na dato heeft ING eindelijk mijn foutief aan hen overgeboekte geld teruggestort.
Na tig telefoontjes, tig verkeerde informatie en tig kastjes en muurtjes.
ING, daar maak ik vrienden mee.
Dit was mijn eerste bankprobleempje . Nou ja, probleem met dom callcenter personeel dat je met een kluitje in het riet stuurt, keer op keer. En op dat incompetente personeel ga ik ze schriftelijk eens fijntjes wijzenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:20 schreef remlof het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit problemen met de ING gehad
Ok, ik ben pas klant bij ze, maar met de Postbank heb ik in de 25 jaar daarvoor ook nog nooit een probleem gehad.
Voorheen ook niet, maar toen was het nog de postbankquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:20 schreef remlof het volgende:
Ok, ik ben pas klant bij ze, maar met de Postbank heb ik in de 25 jaar daarvoor ook nog nooit een probleem gehad.
Jouw geld verjaard en dus van hen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:35 schreef blomst het volgende:
Moet er wel bij vertellen dat het een hele oude rekening was, waar we niets mee deden.
Gingen ze ons wijsmaken dat het verjaard was, omdat er verder niets met de spaarrekening was gedaan.
Daar kwam het opneer.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jouw geld verjaard en dus van hen?
Dat is toch te triest voor woorden, dat je gewoon om je eigen geld moet bedelen. Om vervolgens na een jaar weer over je eigen geld te mogen beschikken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:39 schreef blomst het volgende:
Daar kwam het opneer.
Maar we hebben het terug gekregen
Ik ook niet. Heb alleen onlangs een Toprekening geopend.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:20 schreef remlof het volgende:
Die kwam voorbij, bij Kassaquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ook niet. Heb alleen onlangs een Toprekening geopend.
Ik hoop 't ooit uit te vindenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:08 schreef Dementor het volgende:
Banken doen pas echt hun best als er flink wat op je rekening(en) staat.
Tja wie niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik hoop 't ooit uit te vinden.
Ze nemen niet alle gesprekken op. Zo nu en dan worden er voor trainingsdoeleinden opnamen gemaakt, en na je evaluatiegesprek weer gewist.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:46 schreef Dementor het volgende:
En ze nemen alle gesprekken op maar zodra men een fout maakt valt dat opeens niet meer te achterhalen.
De keren dat ik belde kreeg ik te horen dat het gesprek opgenomen zou worden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ze nemen niet alle gesprekken op. Zo nu en dan worden er voor trainingsdoeleinden opnamen gemaakt, en na je evaluatiegesprek weer gewist.![]()
En het is Vrijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdag!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het gisteravond even geluisterd en eerlijk gezegd: niks nieuws onder de zon. Ja, het wordt boud en ongenuanceerd gebracht, maar het is tegelijkertijd ook raar geknipt en geplakt en daarbij staat Bart niet bepaald bekend om zijn voorzichtige uitspraken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:10 schreef Dementor het volgende:
Ping pong.
'Big Brother-kijkers stelletje idioten'
Misschien hadden ze nummerherkenningquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
De keren dat ik belde kreeg ik te horen dat het gesprek opgenomen zou worden.
Maar heel fijn dat je dit even uit de wereld helpt.
Een marathon interview is wel wat voor Bart.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het gisteravond even geluisterd en eerlijk gezegd: niks nieuws onder de zon. Ja, het wordt boud en ongenuanceerd gebracht, maar het is tegelijkertijd ook raar geknipt en geplakt en daarbij staat Bart niet bepaald bekend om zijn voorzichtige uitspraken.
Alleen niet meer zo pochen over je boekenwijsheid, dat vond ook ik suf.
Maar omdat Bart vandaag toch een jarig Jobje van 33 is:
Volgens mij zeggen ze Zouden kunnen worden opgenomen niet dat dit standaard gebeurd. Dit, of de policy is veranderd.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
De keren dat ik belde kreeg ik te horen dat het gesprek opgenomen zou worden.
Maar heel fijn dat je dit even uit de wereld helpt.
En je hebt meteen een scrubbehandeling gehad!quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:27 schreef blomst het volgende:
Vandaag ondekt dat de wondersponsjes van de Action ook donker haarverf van je gezicht afpoetst
En je huidquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:27 schreef blomst het volgende:
Vandaag ondekt dat de wondersponsjes van de Action ook donker haarverf van je gezicht afpoetst
Zeg maar gerust Dermobrasiequote:Op vrijdag 18 september 2009 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
En je hebt meteen een scrubbehandeling gehad!
Vond m in de collectie net, toen ik iets anders zocht. Nu Amy maar weer van stal. Wat is back to black toch een geweldig album.quote:
Feliciteer die knakker maar namens NMNS & Coquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:15 schreef Copycat het volgende:
Maar omdat Bart vandaag toch een jarig Jobje van 33 is:
Ik vind persoonlijk "Frank" nog veel beterquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vond m in de collectie net, toen ik iets anders zocht. Nu Amy maar weer van stal. Wat is back to black toch een geweldig album.![]()
Jemig, das wel heul hardhandig.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:27 schreef blomst het volgende:
ja, weer een glad babyhuidje, met rimpelsquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
En je hebt meteen een scrubbehandeling gehad!
Ik moest toen op een 1 drukken indien ik akkoord ging.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen ze Zouden kunnen worden opgenomen niet dat dit standaard gebeurd. Dit, of de policy is veranderd.
Dan hebben ze de policy gewijzigd.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik moest toen op een 1 drukken indien ik akkoord ging.
Het is ook warm, ik zit aan de waterijsjes (al is dat voornamelijk vanwege een pijnlijk strotje)quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:03 schreef Copycat het volgende:
Of het is echt warm achter glas of ik zit in de beginfase van de overgang. Maar ik heb het toch warm. Met airco aan ...
misschien ook last van de overgang?quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is ook warm, ik zit aan de waterijsjes (al is dat voornamelijk vanwege een pijnlijk strotje)
Zo is dat!quote:
zeg deissy....ik las net ergens dat amanda tegenwoordig ook in spijkenisse woontquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is dat!
En wat voor weekend, het wordt gewoon weer zomer en daarom heb ik mezelf om 2 uur een vroegertje gegeven en ben lekker bikini''s wezen kopen
Dat lijkt mij pas echt erg. Eén of twee keer per maan wat labiel zijn is één ding, maar te pas en te onpas "last" hebben van jezelf....dramatischquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
misschien ook last van de overgang?
Klopt, ze woont bij mij in de wijkquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
zeg deissy....ik las net ergens dat amanda tegenwoordig ook in spijkenisse woont![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, ze woont bij mij in de wijk![]()
Ik wist het eerst ook niet en kwam haar een paar weken geleden tegen bij de Super de Boer, waar ze stond te slabekken tegen het kassameisje en vorige week kwam ik haar tegen in het centrum, haar vriend was in een televisiewinkel en zij stond buiten weer te slabekken, deze keer in haar telefoon.
Echt he, elke keer als ik haar tegen kom loopt ze te slabekken
Er zijn pillen tegen, ook homeopathische.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij pas echt erg. Eén of twee keer per maan wat labiel zijn is één ding, maar te pas en te onpas "last" hebben van jezelf....dramatisch
Dat meen jequote:Op vrijdag 18 september 2009 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, ze woont bij mij in de wijk![]()
Ik wist het eerst ook niet en kwam haar een paar weken geleden tegen bij de Super de Boer, waar ze stond te slabekken tegen het kassameisje en vorige week kwam ik haar tegen in het centrum, haar vriend was in een televisiewinkel en zij stond buiten weer te slabekken, deze keer in haar telefoon.
Echt he, elke keer als ik haar tegen kom loopt ze te slabekken
Ik heb echt geluk jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
....you lucky girl.....ze gaat hopenlijk nu toch niet stappen in Rotterdam he?
Ja lachenquote:
Ben eindelijk weer een beetje bij de mensen...mèn wat was ik beroerd.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:19 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb echt geluk ja![]()
Ik weet niet of ze naar Rotterdam gaat nu, ik denk dat ze nu groupie is voor die rappert van haar, hoe heet ie ook alweer?
Is Huub vertrokken?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben eindelijk weer een beetje bij de mensen...mèn wat was ik beroerd.![]()
Niet teruggelezen dus ik haak hier maar even aan. Afro Jack heet die gast, daar woont ze mee samen.
Op Claire's Hyves lees ik triest nieuws. Weet niet wat ik er van moet denken.
dr schijnt al rondgetwitterdte zijn dat dr hyves gehackt isquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet teruggelezen dus ik haak hier maar even aan. Afro Jack heet die gast, daar woont ze mee samen.
geen idee....as tie maar nie rapt in rotterdamquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb echt geluk ja![]()
Ik weet niet of ze naar Rotterdam gaat nu, ik denk dat ze nu groupie is voor die rappert van haar, hoe heet ie ook alweer?
Claire's Hyves schijnt gehackt te zijn. Ik weet het ook even niet.quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Claire's Hyves schijnt gehackt te zijn. Ik weet het ook even niet.
Wat chips zegt dus.........![]()
Ja dat ziet er op zich wel triest uit, maar ik kan me niet voorstellen dat Claire dit op deze manier meldt op har hyvesquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Claire tweet niet voor zover ik weet. Maar kom op Tom........oh wacht, ik speculaas ook niet meer.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:31 schreef Dementor het volgende:
Wie zegt dat haar twitter niet is gehackt?
Nee even zonder dollen het zal allemaal wel.
Ga jij wel regelmatig in Rotterdam stappen dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
geen idee....as tie maar nie rapt in rotterdam![]()
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:31 schreef Dementor het volgende:
Wie zegt dat haar twitter niet is gehackt?
Nee even zonder dollen het zal allemaal wel.
Dat berichtje over "ons prinsesje" zou zo uit de vingers van een rancuneuze kijker kunnen komen.
stadhuispleinquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga jij wel regelmatig in Rotterdam stappen dan?
wehehequote:Op vrijdag 18 september 2009 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja lachen![]()
In het echt is ze dus ook een afgeragd mollig propje.
Ben jij alweer een beetje opgeknapt?
Thanx, maar ik doe het nog even rustig aan. Bankhangen dus. Wens jullie een fijne avond en tot morgen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:32 schreef Deisyy het volgende:
Fijn dat je weer een beetje onder de mensen bent Bee
Laten we het maar gewoon bij feiten en de waarheid houden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Claire tweet niet voor zover ik weet. Maar kom op Tom........oh wacht, ik speculaas ook niet meer.
rustig aanquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanx, maar ik doe het nog even rustig aan. Bankhangen dus. Wens jullie een fijne avond en tot morgen.
Je hebt gelijk, ik merk het ook meteen als ik te veel doe. JIj ook een fijne avond.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanx, maar ik doe het nog even rustig aan. Bankhangen dus. Wens jullie een fijne avond en tot morgen.
Fijn dat jij je ook weer beter voelt Marrije.![]()
Groot gelijk, doe maar rustig aanquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fijn dat jij je ook weer beter voelt Marrije.![]()
quote:Triest nieuws vandaag, 18:37 - 611 x bekeken
Lieve mensen,
Ik heb droevig nieuws Huub en ik zijn uit elkaar gegaan. Huub is weer vreemd gegaan. En nu werd het me echt te veel. Ik hou het liever voor familie, maar ik vind niet dat we moeten gaan spelen dat het goed gaat. Het ergste vind ik het voor ons prinsesje Sophie, maar we lossen dit goed op. Huub het was een mooi avontuur.
Kus claire
mn vriendinnetje woont in schiedam...dus blijf ik bij haar logeren....quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Groot gelijk, doe maar rustig aan![]()
@ Laysa (Chips klinkt ook leuk) Stadhuisplein is gezellig, maar wel een eindje uit de buurt van Nijmegen.
@ Marrije
Van Claire's hyves.
[..]
Ja ik las het in het andere topic, maar nu zeggen ze dat haar hyves is gehackt en dat het dus niet waar is.quote:
Zijn dat vervolggesprekken of weer nieuwe lijntjes?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:51 schreef Dementor het volgende:
Volgende week weer een hele hoop gesprekken, het komt eindelijk een beetje op gang.![]()
Nieuwe.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn dat vervolggesprekken of weer nieuwe lijntjes?
En wat denk jij dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja ik las het in het andere topic, maar nu zeggen ze dat haar hyves is gehackt en dat het dus niet waar is.
Ik denk er het mijne van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |