Ik moest er net aan denkenquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Ga je nu ook voor en na foto's doen net als webkim met der ogen?
Ik ben voor!
Go Pinq!
Dat heb ik dan helemaal gemist!quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:36 schreef pinquit het volgende:
[..]
ik heb mijn grote tetten laten veranderen in iets minder grote
het voelt allemaal nog wat gezwollen en zwaar, officieel is het ook pas na 6 maanden helemaal ingedaald, uitgezakt en hervormd enzo
ik ben er blij mee jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:44 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat heb ik dan helemaal gemist!
Ben je er blij mee? Of is dat nog te vroeg om te zeggen?
mag ik vragen wat je had en wat je nu hebt?
lekker knus met een warme trui en dekentje op de bankquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:46 schreef Saffier het volgende:
Ik hoor net dat ik pas 1 november voorzichtig mag gaan stoken aan de overkantIk duim voor een lange nazomer
waarom is dat?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:46 schreef Saffier het volgende:
Ik hoor net dat ik pas 1 november voorzichtig mag gaan stoken aan de overkantIk duim voor een lange nazomer
Lijkt me wel wennen! Maar fijn voor je zeg!quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:48 schreef pinquit het volgende:
[..]
ik ben er blij mee jahet is nog wel te vroeg om te zeggen hoe het er precies uit gaat zien, maar ik ben allang blij dat er een stuk af is
ik had 75F/G (1tietmaatF, 1tietmaatG. heel debiel) en ik heb een C besteld. nu komt ie ongeveer uit op een D, maar t is nog wat opgezet allemaal, dus t zou zomaar nog in een C kunnen veranderen. ik probeer er niet vanuit te gaan, maar ik hoop t toch![]()
Morgen mogen we er alweer op lopen en verder klussenquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:49 schreef pinquit het volgende:
[..]
waarom is dat?
en wanneer mogen jullie erin?
ik blijkbaar welquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:04 schreef Jarno het volgende:
Had jij nog de illusie dan dat Nederland een liberaal land wat dat betreft was dan?
Helaas blijkt de 'zeggen wat je denkt' trend van de afgelopen paar jaar ook voor dit soort uitwassen te zorgen. Zeker sinds zeggen dat je een hekel aan moslims hebt zo goed als geaccepteerd is. De bereidheid tot acceptatie uit het verleden is vaak gewoon confrontatie ontwijking geweest imho. De meeste Nederlanders zijn zo vrij als het hun uitkomt, helaas. Zeker als het op scholen en kinderen uitkomt gaan de meesten echt voluit in de bremsen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:24 schreef miss_sly het volgende:
Sommige mensen zijn er niet klaar voor, en zullen dat ook nooit zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |