quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:25 schreef -Peach het volgende:
Entombed
Ik vind er ook niet heel veel aan.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:42 schreef GimmeGore het volgende:
Volgens mij ben ik echt een van de weinigen die Entombed nou echt niet zo heel speciaal vind.
Ik heb ze zelf ook al 3 of 4 keer live gezienquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:27 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Geloof mij, hun optredens zijn niet leuk.
Eerder slaapverwekkend.
Ik heb ze vorig jaar in de willemeen gezien met Waking the Dead, nou, zij waken helemaal niks.
Geloof dat ik toen uit verveling ipv concertfoto's maar rare foto's van vrienden ging maken
Toen wel jaquote:
Ik moet zeggen dat ik er nog nooit van had gehoord, maar wat ik op hun myspace hoor klinkt best okee.quote:Op zondag 27 september 2009 13:21 schreef ThE_ED het volgende:
Bij Hellsongs van de week in de Bibelot was maar een man of 20 (Really, maybe less) en dan nog wat personeel, echt zonde. Was wel een mooi optreden en ik heb nu een gesigneerde LP en een lieflijke patch.
http://twitpic.com/j38yn
Wanneer was dat dan eigenlijk? Ik was gisteren in bibelot bij Edinbridge. Best leukquote:Op zondag 27 september 2009 13:30 schreef ThE_ED het volgende:
Live is het wel wat funkier, anders kakt het ook zo in na een tijd
Een van de oude achtergrond zangeresjes is nu de zangeres overigens, doet het erg goed, leuke meid ook.
Iemand riep na het eerste nummer keihard "Slayurrrr" en die gast zo heel droog "no, we will play that one later".quote:Op zondag 27 september 2009 13:34 schreef BOKA het volgende:
Ik luister nu Season in the Abyss, duurde toch even voordat ik hem herkende.
Donderdagavond.quote:Op zondag 27 september 2009 13:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan eigenlijk? Ik was gisteren in bibelot bij Edinbridge. Best leuk
Oh oke. Ik wist het niet. En ik was toch te moe om te gaan.quote:Op zondag 27 september 2009 13:37 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Donderdagavond.
Er was nog sprake van dat een of andere dude zou komen protesteren vanwege anti-christelijke teksten ofzo, schijnt een bekende weirdo te zijn in Dordt.
Leuk,quote:Op zondag 27 september 2009 13:44 schreef ThE_ED het volgende:
hoe was Edenbridge trouwens, was ook altijd wel een aardig bandje in dat genre.
Het voorprogramma Serinity was ook wel leukquote:Op zondag 27 september 2009 13:53 schreef ThE_ED het volgende:
Ik heb nog ergens een CD van ze (uiteraard, zal Witchfynder denken) best leuk ja.
Hey, daar heb ik een shirt van! Oh wacht, dat is van de tv-seriequote:Op zondag 27 september 2009 13:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het voorprogramma Serinity was ook wel leuksymfo/powermetal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |