abonnement Unibet Coolblue
pi_73075540
waarom zou je dan die namen gaan noemen
pi_73075564
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:34 schreef trebremmit het volgende:
Stel je niet zo aan zeg, komt gewoon omdat hij een bekend iemand was die goed kon spelen, niemand zegt toch dat het daardoor erger is.
Dat dus.
Maargoed, genoeg hierover lijkt me.

Ik heb net Wormwood binnen, op het eerste gehoor lijkt hij wat minder dan Rom 5:12 maar misschien dat het kwartje pas na een paar keer luisteren valt.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_73075580
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:36 schreef MarsX het volgende:
waarom zou je dan die namen gaan noemen
begrijpend lezen is niet echt je sterkste punt he?
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_73075807
die gast met die druppel reageer toch wijs met, weet je wel wie chuck is. wat sugereerd dat hij beter is dan de gemiddelde amerikaan. vervolgens reageer jij weer op mijn 'nee' met een filmpje van die chuck gast. dat sugereerd tevens hetzelfde. ik snap wel dat jij ook bedoelt dat het zorg systeem in amerika faalt..

in eerste instantie was mijn post toch ook wel duidelijk, als je bekend bent en er overkomt je wat kan je op meer steun rekenen dat een gemiddeld persoon.
pi_73075909
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:38 schreef BOKA het volgende:

[..]

begrijpend lezen is niet echt je sterkste punt he?
Basale grammatica zo te zien ook niet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_73088749
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:27 schreef BOKA het volgende:

[..]

hij was de zanger gitarist van Death, ook overleden aan kanker.
Oh, dacht dat je het over Chuck Billy had, die heeft ook een fund raiser gehad .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_73095264
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:44 schreef MarsX het volgende:
die gast met die druppel reageer toch wijs met, weet je wel wie chuck is. wat sugereerd dat hij beter is dan de gemiddelde amerikaan. vervolgens reageer jij weer op mijn 'nee' met een filmpje van die chuck gast. dat sugereerd tevens hetzelfde. ik snap wel dat jij ook bedoelt dat het zorg systeem in amerika faalt..

in eerste instantie was mijn post toch ook wel duidelijk, als je bekend bent en er overkomt je wat kan je op meer steun rekenen dat een gemiddeld persoon.
Zorg systeem in Amerika is slecht geregeld voor ongeveer 10% van de Amerikanen, dit zijn vaak eigen ondernemers, zelfstandigen, werknemers die niet door werkgever verzekerd worden en in sommige gevallen dus ook een bandlid van de Deftones. Wat ik dan weer begrepen heb is dat de verzekering aanwezig was maar dat deze een aantal dingen niet dekt waar de amerikaanse verzekeringen bekend om staan (Obama gaf het begin deze week al aan in een speech die ik zag, dat verzekeringen er alles aan doen om betaling niet na te komen). Maar dit was de discussie niet. Er was eigenlijk geen discussie behalve dat Chi in coma ligt en zijn familie tegen issue's aan liepen waarvoor een fundraising is gestart door een vriendin van hem. Als deze issue's in Nederland gaande zouden zijn en ik ken iemand die dat overkomt open ik er ook een topic over. De asiel actie van Fok is zo'n voorbeeld van mensen die aangeven: Er klopt iets niet, dus we springen in. Natuurlijk blijven er altijd azijnpissers zoals jou, maar je hoeft niet te doneren. En je mag zelfs helemaal gratis die song downloaden en met plezier je mond verder houden.

Dat gejank over dat bekende mensen meer aandacht krijgen is natuurlijk een beetje domme praat.
Zo is Eric De la Cruz een hartpatient in USA en word hij geholpen via site: http://weloveeric.com/ Was op de site van Nine Inch Nails een deel: store.nin.com/helperic waar fundsraising werd gedaan met succes want in een paar dagen was er 2-300.000 dollar opgehaald. Binnen 2 weken werd er 900.000 opgehaald door Tony Hawk, Jane's Addiction en NIN. En natuurlijk zijn er nog zo veel anderen, maar het lullen over bekenheid is dus onzin. Bij Eric's site zijn ze begonnen met een petitie systeem.

IIG lijkt het me beter om ontopic te gaan weer, en de discussie te laten voor wat hij is. Iedereen kan nu de song voor Chi downloaden en rest wijst zich vanzelf.
  vrijdag 25 september 2009 @ 12:07:09 #133
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_73096265
Ik wil mn Belphegor promo!
Laat ze eens ff lekker opschieten daarmee!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 september 2009 @ 12:08:08 #134
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_73096283
oh die heb ik al een tijdje thuis.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  vrijdag 25 september 2009 @ 12:12:20 #135
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_73096390
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 12:08 schreef Tokus het volgende:
oh die heb ik al een tijdje thuis.
aaaaaargh! Hou je mond!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 september 2009 @ 12:13:10 #136
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_73096422
Nederlandse metal in een Duitse krant:

http://www.spiegel.de/kultur/musik/0,1518,646901,00.html


want The Devil's Blood is in de Duitse album top 100 binnengekomen op nummer 62.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_73096475
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 12:13 schreef Tokus het volgende:
Nederlandse metal in een Duitse krant:

http://www.spiegel.de/kultur/musik/0,1518,646901,00.html


want The Devil's Blood is in de Duitse album top 100 binnengekomen op nummer 62.
Beetje trieste mensjes zo te zien, stelt het muzikaal nog wat voor?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 september 2009 @ 12:16:25 #138
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_73096502
ja, het is een uitermate gave plaat.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  vrijdag 25 september 2009 @ 12:21:31 #139
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_73096627
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 12:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Beetje trieste mensjes zo te zien, stelt het muzikaal nog wat voor?
live is het iig uitermate saai.
Die vrouw staat echt als een zoutzak achter de mic een beetje voor zich uit te staren
  † In Memoriam † vrijdag 25 september 2009 @ 15:03:15 #140
159966 lifeblind
pi_73100973
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 12:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Beetje trieste mensjes zo te zien, stelt het muzikaal nog wat voor?
Waar baseer je dat nou weer op?
  vrijdag 25 september 2009 @ 15:38:15 #141
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_73102020
misschien omdat die vrouw met een bek vol bloed op de foto staat?

of omdat er in de tekst staat dat ze met varkensbloed gooien?
pi_73102419
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:03 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Waar baseer je dat nou weer op?
Heb je het interview gelezen?
quote:
"Das Tierblut ist für uns eine Möglichkeit, den Tod auch auf der Bühne zu tragen und dadurch weniger menschlich zu werden. Ein Weg, um unsere eigenen Identitäten und Persönlichkeiten verschwinden zu lassen und Geister zu werden. Wir haben einen Metzger in der Nähe, dort kaufen wir zehn oder 20 Liter Blut. Die frieren wir ein und verwenden sie später bei unseren Ritualen."
quote:
Wir versuchen ganz bewusst, uns nicht als 'Band' zu präsentieren, denn wir wollen nicht als Menschen, nicht als Individuen gesehen werden. Während wir unsere Musik spielen, sind wir von Satan besessen. Das ist mein Leben, mein Schicksal, der Pfad, den ich vor einigen Jahren eingeschlagen habe.
quote:
Es fällt mir schwer, mich als Texter von The Devil's Blood zu bezeichnen, denn ich glaube nicht, dass ich selbst allzuviel damit zu tun habe. Die Worte scheinen einfach durch mich durch zu fließen. Ich muss sie so schnell aufschreiben wie möglich, sonst verliere ich sie. Ich kann also auch nicht genau sagen, wer oder was mich beim 'Verfassen' der Texte beeinflusst hat, denn der größte Einfluss ist Satan.
quote:
Ich glaube nicht an ein Ende. Aber die Welt, wie wir sie kennen, würde ich gern brennen sehen. Das Chaos, das nach dem Tod dieser Welt und des Universums kommt, ist nicht die Hölle. Es ist Freiheit. Es ist all das, was danach strebt, nichts zu werden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_73102599
De nieuwe immortal cd krijg ik vanavond.
Hoor er al veel goede verhalen over.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  † In Memoriam † vrijdag 25 september 2009 @ 16:23:23 #144
159966 lifeblind
pi_73103237
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:38 schreef GimmeGore het volgende:
misschien omdat die vrouw met een bek vol bloed op de foto staat?

of omdat er in de tekst staat dat ze met varkensbloed gooien?
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:53 schreef Monolith het volgende:

[..]

Heb je het interview gelezen?
[..]


[..]


[..]


[..]


Dus dan zijn het trieste mensen? Zo is een optreden ten minste nog leuk, en als hun daarin geloven, moeten ze dat vooral doen. (onee, alles buiten je eigen hokje is natuurlijk eng en daarom meteen triest)
  vrijdag 25 september 2009 @ 16:35:19 #145
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_73103501
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 16:23 schreef lifeblind het volgende:

[..]


[..]

Dus dan zijn het trieste mensen? Zo is een optreden ten minste nog leuk, en als hun daarin geloven, moeten ze dat vooral doen. (onee, alles buiten je eigen hokje is natuurlijk eng en daarom meteen triest)
Ik snap het punt van Monolith wel. Het komt nogal pretentieus op me over.
pi_73103574
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 16:23 schreef lifeblind het volgende:

[..]


[..]

Dus dan zijn het trieste mensen? Zo is een optreden ten minste nog leuk, en als hun daarin geloven, moeten ze dat vooral doen. (onee, alles buiten je eigen hokje is natuurlijk eng en daarom meteen triest)
Mensen die satanisme serieus nemen vind ik inderdaad vrij lachwekkend. Dat geldt net zo goed van allerlei New Age interessantdoenerij of dogmatische interpretatie van religie (waar je dit soort satanisme ook wel onder kunt scharen eigenlijk). Lees een fatsoenlijke filosoof in plaats van te vervallen in dit soort pseudofilosofisch geneuzel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 25 september 2009 @ 16:39:23 #147
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_73103588
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 16:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mensen die satanisme serieus nemen vind ik inderdaad vrij lachwekkend. Dat geldt net zo goed van allerlei New Age interessantdoenerij of dogmatische interpretatie van religie (waar je dit soort satanisme ook wel onder kunt scharen eigenlijk). Lees een fatsoenlijke filosoof in plaats van te vervallen in dit soort pseudofilosofisch geneuzel.
Niet zoveel moeilijke woorden, man.
  vrijdag 25 september 2009 @ 17:27:03 #148
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_73104753
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 16:23 schreef lifeblind het volgende:

Dus dan zijn het trieste mensen? Zo is een optreden ten minste nog leuk, en als hun daarin geloven, moeten ze dat vooral doen. (onee, alles buiten je eigen hokje is natuurlijk eng en daarom meteen triest)
Geloof mij, hun optredens zijn niet leuk.
Eerder slaapverwekkend.
Ik heb ze vorig jaar in de willemeen gezien met Waking the Dead, nou, zij waken helemaal niks.
Geloof dat ik toen uit verveling ipv concertfoto's maar rare foto's van vrienden ging maken
pi_73105514
Toch is hun nieuwe album erg goed, gitaarwerk doet erg aan Thin Lizzy denken, verder boeit me dat satanisme niet, maar ik stoor me er ook niet aan.
  vrijdag 25 september 2009 @ 19:25:20 #150
159909 -Peach
Prunus persica
pi_73107869
Maandag Vader+Marduk hehe.
December is echt een metalmaand! Ik ga naar Slayer, Dio en Eindhoven Metal Meeting met
Satyricon
Nile
Entombed
Thyrfing
Legion of the Damned
Shining
Grave
Merauder
Impaled
Nazarene
Equilibrium
Deströyer 666
The Devil’s Blood
Krisiun
Skyforger
Negura Bunget
Darkened Nocturn Slaughtercult
Elite
Genetic Wisdom
Serpent Cult
Hackneyed
Ulcerate
Devious
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')