Doe mij Alestorm dan maarquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het beukt harder, maar verder vind ik er geen draad aan. Het mist voor mij echt elke vorm van muzikaliteit. Als zij het piratenthema niet hadden gehad, waren zij niet meer dan een middelmatige thrash metalband geweest, waarschijnlijk.
Mja, 2200 man kunnen erin, ik denk niet dat Slayer binnenkort in een kleinere zaal gaat staan.quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:56 schreef rakotto het volgende:
Is de zaal inderdaad klein?
Goede tijd! Power thrashing deeaaatth!quote:Op zondag 20 september 2009 22:37 schreef Mark het volgende:
Bestaan die nog?
* Mark heeft ze nog gezien toen ze allemaal Tony heetten. Was overigens wel makkelijk met toejuichen
Idemquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:35 schreef Witchfynder het volgende:
Oh ja! Zo ff een kaartje voor Dio halen.
Mooie cover. Maar de muziek is waarschijnlijk niet mijn smaak.quote:Op zondag 20 september 2009 14:21 schreef trebremmit het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers van atmosferische death/doom metal. De band komt uit Rusland.
Daar wil ik een hi-res tekstloze versie van voor aan de muurquote:Op zondag 20 september 2009 14:21 schreef trebremmit het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers van atmosferische death/doom metal. De band komt uit Rusland.
nieuwe 'pending member' erbijquote:Op maandag 21 september 2009 13:21 schreef Darkestrah het volgende:
Wie zijn die twee 'pending members' op onze lastfm groep?
worff
Dephiax
Waar vind ik die Last.FM groep?quote:Op maandag 21 september 2009 13:21 schreef Darkestrah het volgende:
Wie zijn die twee 'pending members' op onze lastfm groep?
worff
Dephiax
das snelquote:
klikquote:Op maandag 21 september 2009 14:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waar vind ik die Last.FM groep?
http://www.last.fm/group/Metalheads+Unite%21quote:Op maandag 21 september 2009 14:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waar vind ik die Last.FM groep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |