quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:46 schreef Witchfynder het volgende:
Dat is wel zo, maar ik blijf denken dat mensen die een hoofd van Dimebag ofzo op hun rug tattooeren serieus naar de psychiater moeten.
Ik weet zelf niks, maar als ik zoek op booking.com en dan sorteer op prijs dan zijn er een aantal, op het eerste oog, prima hotels voor nog geen 50 euro. Er staan er zelfs een aantal voor 35 euro.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:41 schreef Tokus het volgende:
weet iemand een redelijk betaalbaar doch net hotel in Amsterdam? Concerten daar zijn niet zo praktisch als ik van de NS afhankelijk ben.
http://www.stayokay.com/index.php?pageID=3207&hostelID=356017quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:41 schreef Tokus het volgende:
weet iemand een redelijk betaalbaar doch net hotel in Amsterdam? Concerten daar zijn niet zo praktisch als ik van de NS afhankelijk ben.
Lijkt mij nou weer niksquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
http://www.stayokay.com/index.php?pageID=3207&hostelID=356017
Mja, het is dan ook een hostel he, geen hotel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Lijkt mij nou weer niks. Ben daar eens binnen geweest, op bezoek bij iemand die naar Nederland kwam.
Heb er zelf een week vertoefd toen ik veertien dagen in Amsterdam werkte.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Lijkt mij nou weer niks. Ben daar eens binnen geweest, op bezoek bij iemand die naar Nederland kwam.
Mastodonquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb er zelf een week vertoefd toen ik veertien dagen in Amsterdam werkte.
Ze vonden me er alleen niet echt aardig... toen hun [touristen/backpackers] goed en wel een uur dronken en stoned in bed lagen ging mijn wekker
Vandaag een klassieker op de mat gekregen
[ afbeelding ]
Wat is er mis met Mastodon dan?quote:
Niet te veel waarde aan deze mening hechten, ze is overduidelijk dronken en ze weet niet waar ze over praat. Vandaar deze grove fout.quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:02 schreef GimmeGore het volgende:
het heeft 3x zo weinig indruk gemaakt dat ik eerst moest opzoeken ze eigenlijk klinken
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:42 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
ligt er denk ik ook aan wat voor band je met de muziek hebt.
Ik heb ooit eens zitten praten met iemand die een Windir tattoo zou gaan laten zetten (afspraak stond al) omdat de muziek van Windir haar door een hele moeilijke periode heen had geholpen.
Das toch anders dan wanneer je "gewoon" groot fan bent.
quote:
Vind Mastodon niet slecht, maar de vocalen geven me soms echt diarree.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |