quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:22 schreef Mikkie het volgende:
Kapt ie na dit seizoen? Waarom eigenlijk?
Kan me ook wel voorstellen dat het mooi geweest is na een jaartje of 15...
quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:19 schreef thefreakje het volgende:
[..]
GAST BEKIJK HET FILMPJE DAN VOORDAT JE REAGEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zijn vrouw is ernstig ziek en gaat langzaam dood.
Hoeft ook niet, zit een eikel inquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat hele topic had ik niet gezien.
Gelukkig heb je dan jaren de live verslaggeving op de de BBC en Sporza gemist.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:28 schreef Fosfolipide het volgende:
Olav Mol, wat een kk aap is dat. Kan ik eindelijk eens F1 kijken
Doe niet zo triest man.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:28 schreef Fosfolipide het volgende:
in deze situatie ook nog eens met kanker gaan spotten gaat wel heel ver.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:28 schreef Fosfolipide het volgende:
Wie wil jij er neerzetten? Ik denk dat er weinig mensen zijn die enthousiaster zijn dan Olav.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:12 schreef Japsnars het volgende:
Dat jij dit een klacht durft te noemen
Eindelijk is hij opgebokt
Als die dude van RTL rally de boel maar niet overneemt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:16 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Wie wil jij er neerzetten? Ik denk dat er weinig mensen zijn die enthousiaster zijn dan Olav.
Of ben jij een Allard Kalff fan
Helemaal niemand neerzetten, gewoon lekker zonder commentaar. Of beter nog, engels commentaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 01:16 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Wie wil jij er neerzetten? Ik denk dat er weinig mensen zijn die enthousiaster zijn dan Olav.
Of ben jij een Allard Kalff fan
SPOILER: Maar misschien...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Helemaal niemand neerzetten, gewoon lekker zonder commentaar. Of beter nog, engels commentaar
Veel beter dan die Nederlandse baggerHaal Murray Walker naar Nederland toe.SPOILER: Maar misschien...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:"With half the race gone, there is half the race still to go"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |