jah, Sneijder en VDV zijn momenteel in bloedvormquote:Op maandag 31 januari 2005 15:08 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA wat grappig![]()
Van Bommel 2 klassen beter?PSV nicht
Ik denk dat je andersom bedoeld?
omdat jij het bentquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:59 schreef PJORourke het volgende:
Eind van het seizoen zijn we van deze etter hopelijk af. Ik hoop dat Van Basten hem ook niet meer selecteert.
Marco zal 'm hard nodig hebben wil hij iets klaarspelen in Duitsland (als dat uberhaupt al gehaald gaat worden)quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:59 schreef PJORourke het volgende:
Eind van het seizoen zijn we van deze etter hopelijk af. Ik hoop dat Van Basten hem ook niet meer selecteert.
Als we zijn zaakwaarnemer (mag aannemen dat Rob geen onzin uitkraamt) mogen geloven een topclub uit Engeland, Italie of Spanje.quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:20 schreef methodmich het volgende:
Ik ben wel benieuwd waar hij uiteindelijk gaat tekenen.
True. Hij zal samen met Davids voor de lompheid moeten gaan zorgen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Marco zal 'm hard nodig hebben wil hij iets klaarspelen in Duitsland (als dat uberhaupt al gehaald gaat worden)
Met de alleen de "mietjes" Vaart en Sneijder zal ie het nie redden.
Stuk voor stuk clubs waar ik helemaal niks mee heb, je kan zien dat je PSV supporter bentquote:Op woensdag 2 februari 2005 18:16 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop dat ie naar Chelsea gaat. Met Lampard en Makelele op het middenveldDodelijk gewoon. En anders vind ik Valencia, AC Milan of de Spurs mooie clubs voor hem
Ik heb het al in het PSV-Topic gemeld, maar zoiets verdient enkel en alleen respectquote:Op woensdag 2 februari 2005 23:26 schreef WooZ het volgende:
Net overigens eens een zeer sportieve daad van van Bommel
Wat danquote:Op woensdag 2 februari 2005 23:26 schreef WooZ het volgende:
[..]
Net overigens eens een zeer sportieve daad van van Bommel
Na een overtreding op hem van Fortez leek de scheids Fortez zijn 2e geel te gaan geven, Van Bommel reageerde gelijk dat het geen geel was en praatte zo de scheids om.quote:
Dus Van Bommel maakt een overtreding op Fortez, en Fortez zou daar z'n 2e gele kaart voor krijgenquote:Op donderdag 3 februari 2005 00:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Na een overtreding op hem van Fortez leek de scheids Fortez zijn 2e geel te gaan geven, Van Bommel reageerde gelijk dat het geen geel was en praatte zo de scheids om.
Fortez maakt een overtreding die geel waard is maar van Bommel vraagt aan de scheids om Fortez niet zijn 2e gele te gevenquote:Op donderdag 3 februari 2005 00:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dus Van Bommel maakt een overtreding op Fortez, en Fortez zou daar z'n 2e gele kaart voor krijgen.
kut-Van Bommel... had die Fortez maar rood gegeven, was ie weer een paar wedstrijden geschorst geweestquote:Op donderdag 3 februari 2005 00:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Fortez maakt een overtreding die geel waard is maar van Bommel vraagt aan de scheids om Fortez niet zijn 2e gele te geven
Overtreding op hem, van Fortez... Dus op Van Bommel, gemaakt door Fortez...quote:Op donderdag 3 februari 2005 00:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dus Van Bommel maakt een overtreding op Fortez, en Fortez zou daar z'n 2e gele kaart voor krijgen.
Beter lezenquote:Op donderdag 3 februari 2005 00:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |