Ik denk eerder dat een niet ontbreken van Advocaat het Nederlands elftal heeft opgebroken, maar dat terzijde. Van Bommel is een aardige speler voor de Nederlandse competitie als er gespeeld moet worden tegen subtoppers ofzo. En internationaal red hij het net tegen landen als Liechtenstein en Moldavie. Ik geloof best dat ie ooit veelbelovende talent is geweest, jammer dat hij het alleen nooit waar heeft kunnen maken.quote:Op zondag 5 september 2004 14:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
HELD van Bommel is beter ja, daar heb je gelijk in. Met afstand de beste voetballer in de HCE, altijd strijdvaardig en gezegend met een fantastische mentaliteit. Het ontbreken van HELD van Bommel heeft Nederland bijzonder opgebroken tijdens het afgelopen EK
Niet alleen dit jaar hoor. Er is altijd wel wat. De topclubs in het buitenland hebben al genoeg middenvelders, de transfermarkt is ingestort, hij heeft een EK gemist, hij zou teveel moeten kosten, etc.quote:Op zondag 5 september 2004 15:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ja, aan de ene kant wel. Vorig jaar speelde hij verre van geweldig en hij mistte het EK, waardoor hij geen droomtransfer kon afdwingen.
Simpele ziel. Als je enige graadmeter is dat Van Bommel niet bij een Europese topclub speelt is dat bitter weinig om geloofwaardig over te komen. Ik ga er dan ook niet verder op in.quote:Op zondag 5 september 2004 21:37 schreef nikk het volgende:
[..]
Niet alleen dit jaar hoor. Er is altijd wel wat. De topclubs in het buitenland hebben al genoeg middenvelders, de transfermarkt is ingestort, hij heeft een EK gemist, hij zou teveel moeten kosten, etc.
Nee hoor jolige provinciaal. Ik vind hem domweg kwaliteit tekort komen.quote:Op zondag 5 september 2004 22:38 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Simpele ziel. Als je enige graadmeter is dat Van Bommel niet bij een Europese topclub speelt is dat bitter weinig om geloofwaardig over te komen. Ik ga er dan ook niet verder op in.
PSV is geen ajax die belangrijke spelers laat gaan en dan vervolgens die club het transferbedrag in 5 jaar laat betalenquote:Op maandag 6 september 2004 00:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Als PSV zich niet teveel geld had gevraagd dan speelde van Bommel nu bij een topclub !
Als van Bommel bij Ajax was opgeleid dat zat hij al bij een topclub...quote:Op maandag 6 september 2004 00:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
PSV is geen ajax die belangrijke spelers laat gaan en dan vervolgens die club het transferbedrag in 5 jaar laat betalen
quote:Op zondag 5 september 2004 03:25 schreef Steijn het volgende:
Is hij van dat schoenenmerk?
Verkeerde forumquote:Op maandag 6 september 2004 08:45 schreef sjun het volgende:
verkeerde knopje
De kans dat Held Van Bommel ooit naar ajax komt zou 0,0% zijn, nog een pluspunt dusquote:Op maandag 6 september 2004 08:36 schreef sjun het volgende:
Als van Bommel bij Ajax was opgeleid dat zat hij al bij een topclub...
Maar beter 16 miljoen in 5 jaar, dan 0 euro in 10 jaar. Toch?quote:Op maandag 6 september 2004 00:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
PSV is geen ajax die belangrijke spelers laat gaan en dan vervolgens die club het transferbedrag in 5 jaar laat betalen
16 mln - 1 mln inflatie - 25% vennootschapsbelasting= 4mln - 10% opleidingskosten malmo 1,6 mln hou je 9,4 miljoen over verdeeld over 4 jaren voor Zlatan.quote:Op maandag 6 september 2004 10:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar beter 16 miljoen in 5 jaar, dan 0 euro in 10 jaar. Toch?
Zou niet verrassend zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:36 schreef Djekko het volgende:Van Bommel gaat een jaar geweldig voetballen en dan mag ie gratis naar Real Madrid..
Als van Bommel naar Ajax was gegaan was hij mislukt.quote:Op maandag 6 september 2004 08:36 schreef sjun het volgende:
[..]
Als van Bommel bij Ajax was opgeleid dat zat hij al bij een topclub...
Je rekensom is erg .. uhm.. "creatief" ..quote:Op maandag 6 september 2004 11:05 schreef Spideyman het volgende:
[..]
16 mln - 1 mln inflatie - 25% vennootschapsbelasting= 4mln - 10% opleidingskosten malmo 1,6 mln hou je 9,4 miljoen over verdeeld over 4 jaren voor Zlatan.
Van Bommel heeft alleen al door het meedoen aan de kwalificatie van de CL dit jaar PSV aan een plus van 9 miljoen (of uefacup + 5 mln, tis maar hoe je het ziet) geholpen. Dus het is een goede keuze van PSV geweest om Bommel dit jaar te behouden.
Ik denk dat het ook sportief goed is voor PSV dat hij nog in Eindhoven blijft. Dan moet hij wel de vorm behouden, waarin hij nu steekt. Vorig jaar vond ik hem gewoon zwak spelen.quote:Op maandag 6 september 2004 11:05 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dus het is een goede keuze van PSV geweest om Bommel dit jaar te behouden.
Heeft van Bommel die 2 wedstrijden het in z'n eentje opgenomen tegen Rode Ster?quote:Op maandag 6 september 2004 11:05 schreef Spideyman het volgende:
Van Bommel heeft alleen al door het meedoen aan de kwalificatie van de CL dit jaar PSV aan een plus van 9 miljoen (of uefacup + 5 mln, tis maar hoe je het ziet) geholpen. Dus het is een goede keuze van PSV geweest om Bommel dit jaar te behouden.
Dan moeten we dat ook bij Zlatan meerekenen. Plus die kwartfinale. Kom op, Zlatan is qua geld zeker wel meer waard geweest dan bommel.quote:Op maandag 6 september 2004 11:05 schreef Spideyman het volgende:
[..]
16 mln - 1 mln inflatie - 25% vennootschapsbelasting= 4mln - 10% opleidingskosten malmo 1,6 mln hou je 9,4 miljoen over verdeeld over 4 jaren voor Zlatan.
Misschien is er een verschil tussen irritatie richting mede- en tegenspelers of enkel tegenspelers...quote:Op maandag 6 september 2004 16:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan moeten we dat ook bij Zlatan meerekenen. Plus die kwartfinale. Kom op, Zlatan is qua geld zeker wel meer waard geweest dan bommel.
Qua irritatie liggen ze ongeveer gelijk denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |