in 30 wedstrijden 4 goals gemaakt voor WBAquote:Player name: Zoltan Gera
Date of birth: 22 April, 1979
Nationality: Hungarian
Position: Striker
Height: 1.83
Hij speelt meestal als aanvallende rechtermiddenvelder die af en toe achter de spitsen opduikt.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:04 schreef ChAoZ het volgende:
Ik geef toe dat ik WBA niet ontzettend volg, maar als ik de wedstrijden zo zie lijkt Gera totaal niet op een type Van Bommel. Eerder een rechtervleugel nog dan een rechtermiddenvelder.
Hij had er echt geen 7 seizoenen eredivisievoetbal op zitten bij Fortuna. Of wou je zeggen dat hij op z'n 15e in de eredivisie is begonnen? Ik zeg ook niet dat hij er direct zou staan in de plaats van Van Bommel, maar speeltijd moet hij in ieder geval krijgen bij PSV volgend seizoen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 08:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Het spijt me, maar dat vind ik echt grote onzin. Van Bommel had er al iets van 7 seizoenen eredivisie opzitten bij Fortuna voordat hij bij PSV kwam. Daar kon hij zich rustig ontwikkelen omdat Nilis en Van Nistelrooij zowat elke wedstrijd voor PSV beslisten.
De huidige situatie bij PSV is heel anders. Van Bommel is de captain en beste speler van PSV, die kun je niet 'zomaar' even vervangen door iemand met een jaartje eredivisie ervaring bij FC Zwolle. Takak heeft zeker wel talent, maar wil PSV zijn elftal op niveau houden dan moet er imho toch echt een zwaargewicht à la Landzaat voor worden teruggehaald.
Wat een verrassing.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:18 schreef tong80 het volgende:
Rob Fleur weet te melden dat van Bommel heeft gezegd dat ie naar een club gaat die volgend seizoen zeker Champions league speelt.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:18 schreef tong80 het volgende:
Rob Fleur weet te melden dat van Bommel heeft gezegd dat ie naar een club gaat die volgend seizoen zeker Champions league speelt.
Ja, inderdaad, ik moest even met mijn ogen knipperen!quote:
quote:Rob Fleur weet te melden dat van Bommel heeft gezegd dat ie naar een club gaat die volgend seizoen zeker Champions league speelt.
Wát een zelfkennis en positieve instelling hebben die jodenquote:Gelukkig zien we hem dan niet meer terug bij Ajax!
Ik ben geen jood.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:17 schreef WooZ het volgende:
[..]
[..]
Wát een zelfkennis en positieve instelling hebben die joden![]()
![]()
Ik zal je het je sterker vertellen: hij was waardeloos. Nog grappiger en pijnlijker vond ik dat Maduro hem moest vervangenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het kan zijn dat ik iets gemist heb, maar ik vond onze vriend niet zo dwingend als bij PSV.
vanwege een kwetsuur maar dat wist je natuurlijk allang.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
. Nog grappiger en pijnlijker vond ik dat Maduro hem moest vervangen![]()
![]()
![]()
Dat hoorde ik pas na mijn postquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:16 schreef DutchGooner het volgende:
\vanwege een kwetsuur maar dat wist je natuurlijk allang.
Benieuwd of dat ook de reden was van zijn matige wedstrijd.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
vanwege een kwetsuur maar dat wist je natuurlijk allang.
Hij speelde niet matig.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Benieuwd of dat ook de reden was van zijn matige wedstrijd.
Slecht vind ik wel meteen weer iets overdreven hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |