Is dat zo? Ik was er niet bij, dus spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
We hebben ook aan de patiënt moeten beloven onze poëzie tot begin december te bewaren.
Wel! Jouw poezie was de aanleidingquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
Ik was er niet bij, dus spreek voor jezelf
Oh jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel! Jouw poezie was de aanleiding
Ja.quote:
Maak ik ooit een grapje ?quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja.
tong, dat meen je allemaal niet wat je post
Ga dat effe lekker ergens anders doen. Anders pak ik er een behangetje bij waar ik je achter ga plakken.quote:
Ga je nou weer users wegjagen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ga dat effe lekker ergens anders doen. Anders pak ik er een behangetje bij waar ik je achter ga plakken.
Geen idee.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Speelt hij de homo-buurman in As good as it gets?
Nee hoor, ik heb tong wel eens eerder achter een leuk behangetje geplakt.quote:
Zou wel willen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ga dat effe lekker ergens anders doen. Anders pak ik er een behangetje bij waar ik je achter ga plakken.
Kijk, hier vinden ze je nooit.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:55 schreef tong80 het volgende:
Zou wel willen.
Maar er staat een paard in de gang
Een slechts matig gelijkende zou 'k zeggen. De karikatuur lijkt op Stefan Edberg terwijl meneer in het echt op Hans Westerhof lijkt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jazeker. De eerste was een karikatuur, hè.
Ik geloof idd niet dat hij dagelijks boterhammen met pindakaas eetquote:Op vrijdag 18 september 2009 01:07 schreef TheThirdMark het volgende:
Is dit niet die Amerikaanse Acteur die in zo verschrikkelijk veel films speelt, maar zelden de hoofdrol heeft?
Heb er de hele nacht en de ochtend voor nodig gehad maar volgens mij is het William H Macy.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik geloof idd niet dat hij dagelijks boterhammen met pindakaas eet![]()
Heb je een naam?
De echtgenoot van Felicity Huffman, die ene van Desperate Housewives.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:53 schreef TheThirdMark het volgende:
... volgens mij is het William H Macy.
Leuk bandje idd.quote:
Ja wat een druktequote:Op zaterdag 19 september 2009 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is mij hier te druk dit weekend
Is ze ziek dan?quote:Op zondag 20 september 2009 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wyccie mag bij jullie uitzieken?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:53 schreef TheThirdMark het volgende:
Heb er de hele nacht en de ochtend voor nodig gehad
Dat is goed.quote:maar volgens mij is het William H Macy.
Nee, jij trekt volle zalenquote:Op maandag 21 september 2009 20:24 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Dit topic wordt steeds relevanter.
Krijg nog geld van jequote:
Nee, het staat er helemaal los van.quote:Op maandag 21 september 2009 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Had je de griep van iemand van Fok! gekregen?
Nee, dat zou ik dan niet komen aankondigen, hè.quote:Op maandag 21 september 2009 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar je gaat ons wel verlaten?
Oh nee, jij bent geen dramaqueen.quote:Op maandag 21 september 2009 23:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik dan niet komen aankondigen, hè.
Dan verzin je toch iets?quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:03 schreef wyccie het volgende:
Ik had niks interessants te melden.
Koop een Mac, dan ben je van het F5-en af.quote:En dat F5'en lijkt wel een soort verslaving. Daar houd ik niet van.
Appeltje-5?quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Koop een Mac, dan ben je van het F5-en af.
Lezen! Films kijken! Hobbyen! Schoonmaken!!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat ga je met al die extra tijd doen?
Daar heb ik ook wel last van. Het één vervangt het ander.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben al zo oud dat ik aan het eind van de week waarschijnlijk minder weet.
In die fase ben ik nog niet aanbeland, denk ik. Ik moet waarschijnlijk eerst nog een buik krijgen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:49 schreef wyccie het volgende:
En mannen worden hoe ouder hoe charmanter toch?
En SCH een permban?quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:03 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Arm VBL forum.
Hier hebben we ook ooit gestreden maar stelt niks voor wat daar is gebeurd.
Ja absurd. Hij schold niet of zoiets.quote:
Zulke vragen stel je niet.quote:
Was het zo erg dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:03 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Arm VBL forum.
Hier hebben we ook ooit gestreden maar stelt niks voor wat daar is gebeurd.
Ik ken het verhaal ook alleen maar vanaf dat VBL door Danny weggehaald werd.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:20 schreef Wickedangel het volgende:
Van FB word ik ook niks wijzer. Een fatsoenlijke OP, ho maar
Daar zal een reden voor zijn, maar die kan ik niet vinden. Geen zin om al die topics door te worstelen. De OP van al die vervolgtopics luidt: "Hier verder" oidquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ken het verhaal ook alleen maar vanaf dat VBL door Danny weggehaald werd.
Ja, zover was ik ook. Maar hij kwam online en bleek toen uit zijn modschap te zijn ontzet. Dus ik zoek nog steeds de aanleiding.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:37 schreef qonmann het volgende:
De mod aldaar (met die smurf in zijn avatar) heeft iets gedaan wat niet mocht.
Danny heeft 'm toen uit de crew gezet oid
en dat vonden de usuals aldaar zielig en toen is het gaan escaleren, zo iets (mijn indruk dan)
Er zou iets in ZUU voorgevallen zijn en Static zou er ook bij betrokken zijn (heb ik ergens gelezen)quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, zover was ik ook. Maar hij kwam online en bleek toen uit zijn modschap te zijn ontzet. Dus ik zoek nog steeds de aanleiding.
ZUU is ook niet meer..dat was al dood voor het begon (bij wijze van spreken)quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zou iets in ZUU voorgevallen zijn en Static zou er ook bij betrokken zijn (heb ik ergens gelezen)
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
Wat een intriges allemaal....
Waar is De Cock als je hem nodig hebt?
tong weet het vast maar komt het hier niet vertellenquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
Wat een intriges allemaal....
Waar is De Cock als je hem nodig hebt?
Hmmm, ik ga eens even zoeken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Er zou iets in ZUU voorgevallen zijn en Static zou er ook bij betrokken zijn (heb ik ergens gelezen)
Dat is er weer op hè? Op 13th street.quote:
WA: onze eigenste De Cock/Miss Marple/Jessica Fletcher/Magnumquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmm, ik ga eens even zoeken.
Ow, en werd dat nog bezocht dan? Dat heb ik helemaal gemist.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tijdelijk subforum voor verzuurde ex-moderators.
Ik kwam er ook nauwelijks omdat je daar als gewoon user alleen maar kon lezen en niet posten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow, en werd dat nog bezocht dan? Dat heb ik helemaal gemist.
Sgt Pepperquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
WA: onze eigenste De Cock/Miss Marple/Jessica Fletcher/Magnum
streep door wat niet van toepassing is
Danny had er zin inquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:51 schreef Wickedangel het volgende:
ZUU is ook van de aardbodem verdwenen.
F5-en is niet hetzelfde als lezenquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Tot gister zat wyccie de hele dag te F5-en en had zij het ons kunnen vertellen.
Gaat ze alleen maar veel minder posten in deze reeks?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
F5-en is niet hetzelfde als lezenEn volgens mij bedoelde ze deze reeks.
Nee, daar bedoelde ze wel heel FOK! mee, dacht ik... Maar hier post ze het meest, toch?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Gaat ze alleen maar veel minder posten in deze reeks?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
tong weet het vast maar komt het hier niet vertellen
Het Keldertje, denk ik.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:58 schreef Wickedangel het volgende: Maar hier post ze het meest, toch?
PATS ------------------------------> BOEM!quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij die zonder zonden is, werpe de eerste steen.
Daar ga ik eigenlijk vanuitquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
SCH komt vast wel terug, dat is toch wel een vaste waarde hier op Fok!
Nee. Ik heb het laatste plaatje gepost dat is geraden door een newbie die nooit meer zijn neus heeft laten zien.quote:Maar eh, jij bent toch aan de beurt om een plaatje te posten, Wickedangel?
Jij hebt 'm weggejaagdquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
Nee. Ik heb het laatste plaatje gepost dat is geraden door een newbie die nooit meer zijn neus heeft laten zien.
Ik werd ge-Pm-ed door een voormalige dummie. Zij heeft tong op MSN gesproken.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
Nee toch. Ik kon hem niet vinden in het banmeldtopic, tenzij hij er inmiddels in staat.
Trustenquote:Op woensdag 23 september 2009 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
Genoeg toestanden voor vanavond.
![]()
MyAT.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
F5-en is niet hetzelfde als lezenEn volgens mij bedoelde ze deze reeks.
In de andere reeksen post ik nog maar sporadisch. Ik bedoelde dat ik ga minderen met Fokken in het algemeen. Dus niet automatisch naar dit forum gaan als ik even niks te doen heb. In plaats daarvan ga ik knutselen of zo.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus je gaat alleen in deze reeks veel minder posten?
Altijd van je af snijden, hè?quote:Op woensdag 23 september 2009 00:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
In de andere reeksen post ik nog maar sporadisch. Ik bedoelde dat ik ga minderen met Fokken in het algemeen. Dus niet automatisch naar dit forum gaan als ik even niks te doen heb. In plaats daarvan ga ik knutselen of zo.![]()
Ik ga juist minder Fok!ken als ik een slecht humeur heb.quote:Het is in ieder geval een voornemen. Maar goed, als ik in een vervelende bui ben, zit ik hier geheid weer te F5'en.
quote:Op woensdag 23 september 2009 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Altijd van je af snijden, hè?
Ik ga dan als een zombie F5'en zonder te posten.quote:Ik ga juist minder Fok!ken als ik een slecht humeur heb.
Dat F5-en lijkt me behoorlijk afstompend.quote:Op woensdag 23 september 2009 01:04 schreef wyccie het volgende:
Ik ga dan als een zombie F5'en zonder te posten.Als ik in een opgewekte bui ben ga ik als een gek posten.
In beide gevallen ben ik te veel tijd hieraan kwijt.
Ik verveel me nooit. Er is zoveel te doen. Ik ben ook bezig met het opstarten van m'n freelance-werkzaamheden. Vanaf volgend jaar moet ik daar van de belastingdienst sowieso zo'n 1200 uur per jaar aan besteden.quote:Wat doe jij zoals met al je vrije tijd?
Klopt, ik voel me nu beter nu ik het niet meer doe. Ik leef weer een beetje.quote:Op woensdag 23 september 2009 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat F5-en lijkt me behoorlijk afstompend.
Dat zijn best wat uren per week. Als ik nou weet wat je doet, zou ik je misschien aan extra werk kunnen helpen.quote:Ik verveel me nooit. Er is zoveel te doen. Ik ben ook bezig met het opstarten van m'n freelance-werkzaamheden. Vanaf volgend jaar moet ik daar van de belastingdienst sowieso zo'n 1200 uur per jaar aan besteden.
Dat is mooi. Ik zit maar een beetje te zeuren, als jij minder wil Fok!ken moet je dat doenquote:Op woensdag 23 september 2009 01:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klopt, ik voel me nu beter nu ik het niet meer doe. Ik leef weer een beetje.
Lijkt me sterk.quote:[..]
Dat zijn best wat uren per week. Als ik nou weet wat je doet, zou ik je misschien aan extra werk kunnen helpen.
Ik ga ook. Trustenquote:Wat ik vandaag nog moest doen, heb ik nu af. Dus ik ga nu naar bed. Welterusten.
Da's mooi snelquote:Op woensdag 23 september 2009 16:44 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenmiddag![]()
Ik ben alweer thuis... zo Lennon ophalen.
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]wij zijn erg slim en hoefden niet meer verder te trainen/oefenen.
quote:
Ik ben de hele avond weg. Fijne avondquote:Nu ga ik Lennon ophalen van kdv![]()
Tot later misschien
neen, maar geen gekke gokquote:Op woensdag 23 september 2009 22:23 schreef Wickedangel het volgende:
Is het wellicht Oscar Wilde?
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:36 schreef Wickedangel het volgende:
Generatiegenoot of ook een schrijver?
Natuurlijk, maar dit leidt weer tot een hint etcquote:Op woensdag 23 september 2009 22:41 schreef Wickedangel het volgende:
Ik wist natuurlijk ook wel hoe Wilde eruit zag
Komt ie:quote:
Zijn logica was beroemd, nog éénquote:Op woensdag 23 september 2009 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
Geen idee.
Zijn boeken hebben tekeningenquote:If you don't know where you are going, any road will take you there.
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:25 schreef Cassier het volgende:
Lewis Carroll ??
Binnenkort de verfilming van Tim Burton.quote:
Nadenkende types, in deze pose, of ze peinzen dat kan ookquote:Op woensdag 23 september 2009 23:35 schreef wyccie het volgende:
Het plaatje deed me ook wel wat aan Wilde denken. Het is de pose.
HIj fotografeerde ook ..dit is Alicequote:Op woensdag 23 september 2009 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
Lewis Caroll ligt erbij alsof hij elk moment in slaap kan vallen.
Ik ken het niet, de verzamelaar heeft er vast wel wat voor over.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
"Nu loop ik hier als wit konijn te hollen als een haas", zo ging dat liedje van Alice in Wonderland.
Al die singletjes zijn weggegevenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:48 schreef qonmann het volgende:
Ik ken het niet, de verzamelaar heeft er vast wel wat voor over.
Kwam op mij altijd over alsof de auteur te veel vreemde substanties had gerooktquote:Die rare logica is zo byzonder
Gefeliciteerd. Stoer hoor, zo'n shirt over een longsleevequote:Op donderdag 24 september 2009 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon is gisteren trouwens 8 maanden geworden![]()
[ afbeelding ]
Dankjewel. Dat is gewoon 1 shirt, hoort zo... erg cool shirt. De achterkant staat nog wat bedrukt, zal ik straks even een foto van maken.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Stoer hoor, zo'n shirt over een longsleeve
Ow wat lief zegquote:Op donderdag 24 september 2009 13:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Kijk mij eens stoer zijn op m'n hobbelpaard
[ afbeelding ]
toen ook al lang haar
Is er nog een plaatje geplaatst de afgelopen 2 dagen ?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:43 schreef peaceman het volgende:
Hey Tong, alles goed?
Uitgerust de afgelopen twee dagen?
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is er nog een plaatje geplaatst de afgelopen 2 dagen ?
Zou de newbie ons dat nog komen vertellen?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:07 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat de kok Herman den Blijker is.
Dat is natuurlijk Doornroosjequote:[ afbeelding ]
Ja, op die foto wel. Maar in het dagelijkse leven deed ze iets anders.quote:
Mmmmm.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe is 't vandaag gegaan, wyccie?
Geen van beide. Er is een link met het vorige plaatje.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Is ze royaltie of schrijfster?
Ze kookt niet zelf. Ze inspireert alleen maar.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
Zitten er potten en pannen, bestek en een wilde eend in haar heuptas?
Ah, een kookmuze.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:01 schreef wyccie het volgende:
Ze kookt niet zelf. Ze inspireert alleen maar.
Had ik al verteld dat ik inmiddels aan de 325 kilo ben?quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor iemand die zoveel eet als jij heb je een opmerkelijk negatieve houding tov de gastronomische wereld, Wickedangel.
Ach, de zomer is toch voorbij. Voorlopig hoef je niet in bikini.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik inmiddels aan de 325 kilo ben?
Sinds wyccie minder Fok!t gaat het een stuk langzamerquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
Is het jullie opgevallen dat we al bijna een week met dit topique doen?
Geen vrouw van.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
Is zij een vrouw ván, wyccie? Van een of andere obscure grondlegger van de chefkokadoratieshit waar de maatschappij nu mee kampt?
Mwah, geen slechte gok.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Hélène?
Fout.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
Engeland.
Fout.quote:
Fout.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
Zweden.
Bingo!quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
Melba?
Woohoooooooooooooooo!quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:29 schreef wyccie het volgende:
Bingo!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nellie_Melba
Op naar de 350!quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Je hebt al weer honger, Wickedangel?
Dus nu is het wachten tot maandagavond half twaalf?quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
Ik post nu even geen plaatje, anders moet ik jullie op mijn geheel bekende sadistische wijze achterlaten zonder hint.
Zoietsquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus nu is het wachten tot maandagavond half twaalf?
quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:47 schreef Diaan73 het volgende:
Nee, eigenlijk hebben we een relaxweekend. De weekenden in oktober zijn altijd gevuld met verjaardagen, dus het weekend daarvoor rustig aan. Al zijn we gisteren wel uitgenodigd voor het verrassingsfeestje van de buurman. Vanavond lekker niets, morgen voetbal en boodschappen en verder helemaal niets, nou ja onze slaapkamer opruimen en de zolder.
Morgen Red Snapper in De Melkwegquote:En jij? Nog leuke plannen voor dit weekend?
?? Ken ik niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Morgen Red Snapper in De Melkweg
Ik kan op mn werk geen filmpjes kijken/luisteren...quote:
Helemaal kort? Of gewoon "bij" geknipt?quote:Ik heb het gister al gedaan
Een mix van jazz, triphop, drum & bass.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan op mn werk geen filmpjes kijken/luisteren...![]()
Gewoon de staart 10 cm korter geknipt. Nu is alles weer op één lengte.quote:[..]
Helemaal kort? Of gewoon "bij" geknipt?
Okay, dat klinkt wel swingend.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een mix van jazz, triphop, drum & bass.
[..]
Ow dat valt nog mee.....quote:Gewoon de staart 10 cm korter geknipt. Nu is alles weer op één lengte.
Yep, is een leuke bandquote:
Zo doe ik het meestal. Nu het warme weer voorbij lijkt te zijn kon de staart er weer af. Ik wil ook eigenlijk geen staart meerquote:[..]
Ow dat valt nog mee.....
Je kunt ook naar de kapper gaan om een hip model te laten aanmeten??quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, is een leuke band
[..]
Zo doe ik het meestal. Nu het warme weer voorbij lijkt te zijn kon de staart er weer af. Ik wil ook eigenlijk geen staart meer
Neuh, ik ben niet hip.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je kunt ook naar de kapper gaan om een hip model te laten aanmeten??![]()
Ik ben daar te oud voor.quote:Waarom niet trouwens?
Ik vind het gewoon niet meer bij me passen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:05 schreef Diaan73 het volgende:
Heey B52![]()
Te oud voor een staart? Nee joh, dat maakt toch niets uit?
Dat past ook niet bij mijquote:Hip is eigenlijk ook helemaal niet leuk... zo met de meute mee.
Als je helemaal kaal bent welquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:15 schreef brother52 het volgende:
Je bent nooit te oud voor een staart.
Maar daarvoor hoef je dan weer niet oud te zijn.quote:
Dat klopt. Bij sommige mannen treedt de kaalheid al vroeg in.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar daarvoor hoef je dan weer niet oud te zijn.
Helaas wel.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat klopt. Bij sommige mannen treedt de kaalheid al vroeg in.
Yep, anders ziet het er echt niet uit.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan kun je het ook maar beter helemaal kaalscheren.
Nee hoor. Ik zit hier al de hele tijdquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:26 schreef Gellius het volgende:
Kan iemand Scrutinizer weer even bij ons ophalen? Het is weer zover.
Wyccie probeert af te kicken van Fok!quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:32 schreef Gellius het volgende:
Hm. Kan iemand dan even wyccie roepen? Ik mis haar.
Weet de teerbeminde daarvan?quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:33 schreef Gellius het volgende:
Maar ik wilde haar even plagen. Bovendien: het is vrijdag. Poesdag.
quote:Tristesses de la lune
Ce soir, la lune rêve avec plus de paresse;
Ainsi qu'une beauté, sur de nombreux coussins,
Qui d'une main distraite et légère caresse
Avant de s'endormir le contour de ses seins,
Sur le dos satiné des molles avalanches,
Mourante, elle se livre aux longues pâmoisons,
Et promène ses yeux sur les visions blanches
Qui montent dans l'azur comme des floraisons.
Quand parfois sur ce globe, en sa langueur oisive,
Elle laisse filer une larme furtive,
Un poète pieux, ennemi du sommeil,
Dans le creux de sa main prend cette larme pâle,
Aux reflets irisés comme un fragment d'opale,
Et la met dans son coeur loin des yeux du soleil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |