Is dat zo? Ik was er niet bij, dus spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
We hebben ook aan de patiënt moeten beloven onze poëzie tot begin december te bewaren.
Wel! Jouw poezie was de aanleidingquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
Ik was er niet bij, dus spreek voor jezelf
Oh jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel! Jouw poezie was de aanleiding
Ja.quote:
Maak ik ooit een grapje ?quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja.
tong, dat meen je allemaal niet wat je post
Ga dat effe lekker ergens anders doen. Anders pak ik er een behangetje bij waar ik je achter ga plakken.quote:
Ga je nou weer users wegjagen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ga dat effe lekker ergens anders doen. Anders pak ik er een behangetje bij waar ik je achter ga plakken.
Geen idee.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Speelt hij de homo-buurman in As good as it gets?
Nee hoor, ik heb tong wel eens eerder achter een leuk behangetje geplakt.quote:
Zou wel willen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ga dat effe lekker ergens anders doen. Anders pak ik er een behangetje bij waar ik je achter ga plakken.
Kijk, hier vinden ze je nooit.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:55 schreef tong80 het volgende:
Zou wel willen.
Maar er staat een paard in de gang
Een slechts matig gelijkende zou 'k zeggen. De karikatuur lijkt op Stefan Edberg terwijl meneer in het echt op Hans Westerhof lijkt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jazeker. De eerste was een karikatuur, hè.
Ik geloof idd niet dat hij dagelijks boterhammen met pindakaas eetquote:Op vrijdag 18 september 2009 01:07 schreef TheThirdMark het volgende:
Is dit niet die Amerikaanse Acteur die in zo verschrikkelijk veel films speelt, maar zelden de hoofdrol heeft?
Heb er de hele nacht en de ochtend voor nodig gehad maar volgens mij is het William H Macy.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik geloof idd niet dat hij dagelijks boterhammen met pindakaas eet![]()
Heb je een naam?
De echtgenoot van Felicity Huffman, die ene van Desperate Housewives.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:53 schreef TheThirdMark het volgende:
... volgens mij is het William H Macy.
Leuk bandje idd.quote:
Ja wat een druktequote:Op zaterdag 19 september 2009 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is mij hier te druk dit weekend
Is ze ziek dan?quote:Op zondag 20 september 2009 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wyccie mag bij jullie uitzieken?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:53 schreef TheThirdMark het volgende:
Heb er de hele nacht en de ochtend voor nodig gehad
Dat is goed.quote:maar volgens mij is het William H Macy.
Nee, jij trekt volle zalenquote:Op maandag 21 september 2009 20:24 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Dit topic wordt steeds relevanter.
Krijg nog geld van jequote:
Nee, het staat er helemaal los van.quote:Op maandag 21 september 2009 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Had je de griep van iemand van Fok! gekregen?
Nee, dat zou ik dan niet komen aankondigen, hè.quote:Op maandag 21 september 2009 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar je gaat ons wel verlaten?
Oh nee, jij bent geen dramaqueen.quote:Op maandag 21 september 2009 23:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik dan niet komen aankondigen, hè.
Dan verzin je toch iets?quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:03 schreef wyccie het volgende:
Ik had niks interessants te melden.
Koop een Mac, dan ben je van het F5-en af.quote:En dat F5'en lijkt wel een soort verslaving. Daar houd ik niet van.
Appeltje-5?quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Koop een Mac, dan ben je van het F5-en af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |