abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72859902
Het woordje kopvod, wat zou dat opleveren als je dat opzoekt in Google?

http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=kopvod&btnG=Google+zoeken&meta=&aq=f&oq=kopvod&fp=9d248790540b80c9

De eerste treffers zijn tamelijk dubieus. Mogen er nu nog steeds geen vergelijkingen worden getrokken met extreem-rechts, of mag alleen Wilders zelf dat?
pi_72859983
Wilders = extreemrechts nazistisch
http://www.nos.nl/nosjour(...)_racismemonitor.html
pi_72860002
Ik zat al te zoeken in mijn boeken of Nazi-Duitsland zoiets soortgelijks voor Joden had ingevoerd. Niets kunnen vinden. Misschien iets beter zoeken.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_72860263
Mijn openingspost is niet duidelijk genoeg voor mensen die te lui zijn om te klikken: de eerste twee treffers leiden naar een neonazistische website.
pi_72860291
Hij moet toch wat om die voorpagina's te blijven halen. Of het smaakvol is, dat is een andere vraag.
pi_72860332
Hij noemde de islam ook een achterlijke cultuur vandaag.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_72860364
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:12 schreef marcodej het volgende:
Dat deed Fortuyn al in 2002, dat is niet spectaculair meer.
  donderdag 17 september 2009 @ 23:13:49 #8
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_72860421
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:05 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zat al te zoeken in mijn boeken of Nazi-Duitsland zoiets soortgelijks voor Joden had ingevoerd. Niets kunnen vinden. Misschien iets beter zoeken.
Geen speciale jodentax destijds!?
pi_72860432
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:12 schreef marcodej het volgende:
Daar heb ik niet eens zoveel problemen mee. Het gaat er om dat hij dat soort ondemocratische, ongrondwettelijke, discriminerende en racistische taal uitbraakt.
  donderdag 17 september 2009 @ 23:14:12 #10
8369 speknek
Another day another slay
pi_72860449
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:05 schreef Klopkoek het volgende:
Tsja het is dat moslims zelf al met een duidelijk kenteken rondlopen, anders had hij het waarschijnlijk voorgesteld onder het mom van "met open vizier een debat ingaan".
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_72860450
Tuurlijk is wilders extreem rechts.. iedereen die categorisch bevolkingsgroepen wil benadelen omwille van hun religieuze opvatting is in principe een racist en daarmee rechts.
pi_72860669
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:13 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Geen speciale jodentax destijds!?
Daar zat ik naar te zoeken ja. Een speciale belasting voor joodse attributen (keppeltjes, eten etc.) uit die tijd. Niets kunnen vinden.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_72860735
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:12 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat deed Fortuyn al in 2002, dat is niet spectaculair meer.
Fortuyn deed wel meer wat Wilders nu ook doet. Bijvoorbeeld een oproep tot een Koude Oorlog tegen de Islam.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72860750
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:10 schreef Sloggi het volgende:
Mijn openingspost is niet duidelijk genoeg voor mensen die te lui zijn om te klikken: de eerste twee treffers leiden naar een neonazistische website.
Maar stormfront users zijn dan weer meestal anti Wilders en eerder voor radicale moslims als die maar buiten het westen blijven en bijvoorbeeld aanslagen plegen in Israël.
pi_72860792
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:19 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Fortuyn deed wel meer wat Wilders nu ook doet. Bijvoorbeeld een oproep tot een Koude Oorlog tegen de Islam.
Klopt, maar wel in de vorm van een open debat, zoals hij in De islamisering van onze cultuur vaststelde. Wilders gaat een stap verder.
pi_72860906
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:20 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Klopt, maar wel in de vorm van een open debat, zoals hij in De islamisering van onze cultuur vaststelde. Wilders gaat een stap verder.
Nou, zijn motivaties waren niet al te fris. Één van zijn motivaties was om zo de rijen te sluiten. Dat maakte een herwaardering van onze tradities makkelijker zei hij.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72861019
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:10 schreef Sloggi het volgende:
Je bedoelt dat het woord 'kopvod' (wat ik idd nog niet eerder gehoord had) neonazistisch jargon is (dus iets dat al langer bestaat) voor hoofddoek bij die jongens van Stormfront?
Dat zou best kunnen idd. Ook op Fok! werd het iig nooit zo genoemd.
I´m back.
  donderdag 17 september 2009 @ 23:25:28 #18
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_72861091
Volgens het vrij simpele bruggetje:

Stormfront heeft het over kopvodden,

Wilders heeft het over kopvodden,

Wilders=Stormfront?

Duidelijk
  donderdag 17 september 2009 @ 23:26:55 #19
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_72861161
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:24 schreef Ryan3 het volgende:

Ook op Fok! werd het iig nooit zo genoemd.
Owjahoor.

Door ondergetekende

Maar ik ben dan ook vast een "neonazi"
pi_72861191
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:25 schreef ExTec het volgende:
Volgens het vrij simpele bruggetje:

Stormfront heeft het over kopvodden,

Wilders heeft het over kopvodden,

Wilders=Stormfront?

Duidelijk
Nee, hij neemt woorden van die lui over, dus hij doet daar inspiratie op, dan wel hij komt onafhankelijk van die jongens van stormfront tot dezelfde omschrijving van hoofddoek.
I´m back.
  donderdag 17 september 2009 @ 23:27:32 #22
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_72861201
Onmogelijk, Wilders is linkser dan de SP. Op economisch gebied dan. En Maoistischer dan elke andere partij als het aankomt op ingrijpen in het persoonlijke leven. Hoe is dat rechts?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_72861225
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:14 schreef Symo het volgende:
Tuurlijk is wilders extreem rechts.. iedereen die categorisch bevolkingsgroepen wil benadelen omwille van hun religieuze opvatting is in principe een racist en daarmee rechts.
Discriminatie op grond van religie is geen racisme.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_72861278
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:26 schreef ExTec het volgende:

[..]

Owjahoor.

Door ondergetekende

Maar ik ben dan ook vast een "neonazi"
Als je daar een linkje van hebt, dan geef ik de onhoudbaarheid van mijn stelling toe (er even van uitgaande voor het gemak dat jij geen nazi bent). .
Ik ben het nog nooit tegengekomen.
I´m back.
pi_72861318
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:27 schreef Bowlingbal het volgende:
Onmogelijk, Wilders is linkser dan de SP. Op economisch gebied dan. En Maoistischer dan elke andere partij als het aankomt op ingrijpen in het persoonlijke leven. Hoe is dat rechts?
Dat linkse bij Wilders is maar van korte tijd, daarvoor was hij rechtsliberaal.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')