Dat deed Fortuyn al in 2002, dat is niet spectaculair meer.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:12 schreef marcodej het volgende:
Hij noemde de islam ook een achterlijke cultuur vandaag.
Geen speciale jodentax destijds!?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:05 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zat al te zoeken in mijn boeken of Nazi-Duitsland zoiets soortgelijks voor Joden had ingevoerd. Niets kunnen vinden. Misschien iets beter zoeken.
Daar heb ik niet eens zoveel problemen mee. Het gaat er om dat hij dat soort ondemocratische, ongrondwettelijke, discriminerende en racistische taal uitbraakt.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:12 schreef marcodej het volgende:
Hij noemde de islam ook een achterlijke cultuur vandaag.
Tsja het is dat moslims zelf al met een duidelijk kenteken rondlopen, anders had hij het waarschijnlijk voorgesteld onder het mom van "met open vizier een debat ingaan".quote:Op donderdag 17 september 2009 23:05 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zat al te zoeken in mijn boeken of Nazi-Duitsland zoiets soortgelijks voor Joden had ingevoerd. Niets kunnen vinden. Misschien iets beter zoeken.
Daar zat ik naar te zoeken ja. Een speciale belasting voor joodse attributen (keppeltjes, eten etc.) uit die tijd. Niets kunnen vinden.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geen speciale jodentax destijds!?
Fortuyn deed wel meer wat Wilders nu ook doet. Bijvoorbeeld een oproep tot een Koude Oorlog tegen de Islam.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat deed Fortuyn al in 2002, dat is niet spectaculair meer.
Maar stormfront users zijn dan weer meestal anti Wilders en eerder voor radicale moslims als die maar buiten het westen blijven en bijvoorbeeld aanslagen plegen in Israël.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:10 schreef Sloggi het volgende:
Mijn openingspost is niet duidelijk genoeg voor mensen die te lui zijn om te klikken: de eerste twee treffers leiden naar een neonazistische website.
Klopt, maar wel in de vorm van een open debat, zoals hij in De islamisering van onze cultuur vaststelde. Wilders gaat een stap verder.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:19 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Fortuyn deed wel meer wat Wilders nu ook doet. Bijvoorbeeld een oproep tot een Koude Oorlog tegen de Islam.
Nou, zijn motivaties waren niet al te fris. Één van zijn motivaties was om zo de rijen te sluiten. Dat maakte een herwaardering van onze tradities makkelijker zei hij.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, maar wel in de vorm van een open debat, zoals hij in De islamisering van onze cultuur vaststelde. Wilders gaat een stap verder.
Je bedoelt dat het woord 'kopvod' (wat ik idd nog niet eerder gehoord had) neonazistisch jargon is (dus iets dat al langer bestaat) voor hoofddoek bij die jongens van Stormfront?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:10 schreef Sloggi het volgende:
Mijn openingspost is niet duidelijk genoeg voor mensen die te lui zijn om te klikken: de eerste twee treffers leiden naar een neonazistische website.
Owjahoor.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:24 schreef Ryan3 het volgende:
Ook op Fok! werd het iig nooit zo genoemd.
Nee, hij neemt woorden van die lui over, dus hij doet daar inspiratie op, dan wel hij komt onafhankelijk van die jongens van stormfront tot dezelfde omschrijving van hoofddoek.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:25 schreef ExTec het volgende:
Volgens het vrij simpele bruggetje:
Stormfront heeft het over kopvodden,
Wilders heeft het over kopvodden,
Wilders=Stormfront?
Duidelijk
Discriminatie op grond van religie is geen racisme.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:14 schreef Symo het volgende:
Tuurlijk is wilders extreem rechts.. iedereen die categorisch bevolkingsgroepen wil benadelen omwille van hun religieuze opvatting is in principe een racist en daarmee rechts.
Als je daar een linkje van hebt, dan geef ik de onhoudbaarheid van mijn stelling toe (er even van uitgaande voor het gemak dat jij geen nazi bent).quote:Op donderdag 17 september 2009 23:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Owjahoor.
Door ondergetekende
Maar ik ben dan ook vast een "neonazi"
Dat linkse bij Wilders is maar van korte tijd, daarvoor was hij rechtsliberaal.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:27 schreef Bowlingbal het volgende:
Onmogelijk, Wilders is linkser dan de SP. Op economisch gebied dan. En Maoistischer dan elke andere partij als het aankomt op ingrijpen in het persoonlijke leven. Hoe is dat rechts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |