Nou RTL laat ook niet veel los.quote:Op dit moment zijn er onderhandelingen. Wij kunnen daarom niets met zekerheid zeggen.
quote:Hermes Franca, Marcus Aurelio, Chris Wilson, and Justin McCully have been released by the UFC according to a recent report on MMASurvival.com.
Sexy man met dikke ballenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:02 schreef mediaconsument het volgende:
Gelukkig niet, enge foto. Is dat nou een man of een vrouw?
Wtfquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:02 schreef mediaconsument het volgende:
Als jij niet wilt meld ik mij wel aanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:02 schreef mediaconsument het volgende:
Dat bedoelde ik inderdaad. De foto's erna zijn heel wat beter.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:55 schreef Tazmaniac het volgende:
In his defense.. die foto is echt niet goed gelukt.. niet cover waardig iig
Gina is Jummiequote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Wtf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is een man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:14 schreef Fyodor het volgende:
Kan iemand even in spoilertags een samenvattinkje geven wat er gebeurd is? Wie er gevochten heeft en wat het resultaat was? Heb bitter weinig tijd om te kijken helaas
Dat is waar...quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:16 schreef sjimz het volgende:
Het is vooral het onvermogen om iets nuttigs tijdens de partij te roepen wat ik jammer vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |