Als hij zo goed is waarom lijkt hij dan zo slecht?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:17 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Iemand die alleen dik is houdt iemand die sterk is niet onder zich. Roy Nelson is echt erg goed (en fucking arrogant).
Zoek zijn gevechten eens op zou ik zeggen. Hij zocht gewoon een easy-winquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:28 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Als hij zo goed is waarom lijkt hij dan zo slecht?En waarom slaat hij als een mietje? Zijn standup was ook om te huilen. Hij is iig erg goed in de (omgekeerde) crusifix position dat wil ik hem dan wel geven..
Inderdaad, maar zou het eerder bij SBS verwachten...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Al kwam het van kutjetoe.nl, als het waar is
RTL7 pretendeert de 'mannen'-zender te zijn, hè.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Inderdaad, maar zou het eerder bij SBS verwachten...
Barbara Barend: "Die Sjors sint Pier ziet er wel lekker uit hoor.. in dat broekie"quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:43 schreef Happel het volgende:
Ril alleen bij de gedachte van Nederlands commentaar...
quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:48 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Barbara Barend: "Die Sjors sint Pier ziet er wel lekker uit hoor.. in dat broekie"
Edit: Oh neej, dat is een lesbo...
Het is waar, maar wanneer ze uitzenden weten we nog niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:32 schreef Happel het volgende:
[..]
RTL7 pretendeert de 'mannen'-zender te zijn, hè.
Zou overigens wel vet zijn.
Nelson is een kerel die eigenlijk te klein is voor de HW-divisie. Hij heeft dat vet er bewust bij genomen en dat is eigenlijk veel beter voor hem dan puur met spieren op 265 te komen. Hij is conditioneel top en kan door die extra kilo's zijn tegenstander beter controleren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:24 schreef Blackviper het volgende:
Ik vond er geen bal aan tussen kimbo en die nelson..
Kimbo is trouwens veel relaxter dan ik had verwacht.. En die Nelson is een arrogant mannetje die denkt dat hij er al is. Hij is gewoon te vet om van je af te krijgen verder lag hij gewoon als een meisje tikkies op een teddybeer te geven..
Echt zeer goed nieuws voor MMA in nederland. Ik ben benieuwd wat ze gaan uitzenden. Tuf of samenvattingen van UFC events.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 04:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het is waar, maar wanneer ze uitzenden weten we nog niet.
Als ik het goed begrijp UFC 104. Maar hoe laat/met welk commentaar (Waarschijnlijk vreselijk NL commentaar) en wanneer is nog niet bekend. Ik download het denk ik gewoon toch. Kan ik kijken wanneer ik wil, en geen reclame en vreselijk commentaarquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:04 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Echt zeer goed nieuws voor MMA in nederland. Ik ben benieuwd wat ze gaan uitzenden. Tuf of samenvattingen van UFC events.
Dat zou gaaf zijn..quote:
Liefste geen samenvattingen, want hoe zou je een 3 (of 5)-rounds fight kunnen samenvatten? Als beide fighters elkaar 3 (of 5) in elke ronde wel op de rug kunnen krijgen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:04 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Echt zeer goed nieuws voor MMA in nederland. Ik ben benieuwd wat ze gaan uitzenden. Tuf of samenvattingen van UFC events.
Of men gaat voor een selectie van (oud-)gevechten. Onder Nederlands commentaar ontkom je denk ik niet, zie geen Nederlandse ondertitels langskomen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 10:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Liefste geen samenvattingen, want hoe zou je een 3 (of 5)-rounds fight kunnen samenvatten? Als beide fighters elkaar 3 (of 5) in elke ronde wel op de rug kunnen krijgen?
Natuurlijk zijn er ook wel snelle ko's/stoppages etc wat makkelijk kan, maar over het geheel genomen zal RTL7 zich in de vingers snijden als ze inderdaad alleen gaan samenvatten..
dat wordt nog lachen met de groundgame danquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:25 schreef Fokski het volgende:
[..]
Of men gaat voor een selectie van (oud-)gevechten. Onder Nederlands commentaar ontkom je denk ik niet, zie geen Nederlandse ondertitels langskomen.
Wellicht dat ze Hardonk halen? Dan zou het nog wel redelijk niveau kunnen hebben!quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dat wordt nog lachen met de groundgame dan
Durf te wedden dat de meesten hier het beter zouden kunnen.
Hardonk moet zelf vechten op die card, dus een kleine kans. Alleen als hij het achteraf inspreekt. Afhankelijk van de main card wordt zijn gevecht wel of niet uitgezonden. Zelfde geldt voor Stefan Struve. Denk trouwens wel dat deze best aardig commentaar geven geven.quote:Op maandag 5 oktober 2009 07:45 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Wellicht dat ze Hardonk halen? Dan zou het nog wel redelijk niveau kunnen hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |