Jep daarom schreef ik ook 'Als dat zo is'.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Er staat nergens dat Henderson naar strikeforce gaat, volgens mij heeft hij dat gerucht de wereld in geholpen om de UFC onder druk te zetten,na zijn winst op Bisping,dacht hij dat ie veel waard was, de UFC vind van niet, schijnbaar verkoopt Belfort veel meer PPV's
haha ik vond t wel grappigquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:36 schreef -_Tommy_- het volgende:
De stare down... Zoals het niet moet!
Ik vroeg me af wanneer ze gingen zoenen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:36 schreef -_Tommy_- het volgende:
Heath Herring wannabequote:Op maandag 19 oktober 2009 20:36 schreef -_Tommy_- het volgende:
Omdat BB, niet de gemakkelijkste is en Dana ook niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:29 schreef Paxlie het volgende:
Waarom tekent Overeem niet gewoon bij de UFC?
quote:
Dat is een redelijke eer hoor als je de wedstrijd hoorn mag blazen van de Minnesota Vikings! Brock is zelf natuurlijk ook bijna een Viking!quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dat is een redelijke eer hoor als je de wedstrijd hoorn mag blazen van de Minnesota Vikings! Brock is zelf natuurlijk ook bijna een Viking!
wat een ongelovelijke kut clientquote:
Vooral:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |