Dat is er ook nog een van mij jaquote:Op donderdag 17 september 2009 23:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
liever uit een vliegtuig springen

Maar dan wel dat jij niks met die andere meisjes mag doen hé?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:36 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ik zei der dat ik het wel geil vond als ze met een meisje zou zoenen enzo
word ik tijdens carnaval opgebeld (waar ik een kuthekel aan heb en dus lonely thuis zit)
IK HEB MET 4 MEISJES GEZOEND ,
ik :ik was er niet bij, wat een fucking nutteloze bedoeling dan.

foboquote:

slaap lekkerquote:

ik heb zn 101 lijst ingevult , of nja ben bij 51quote:Op donderdag 17 september 2009 23:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat is er ook nog een van mij ja
 staan echt toffe dingen in
 staan echt toffe dingen in  

Hoe dat zo?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:43 schreef Jimbo het volgende:
even nakend onder de douche zijn
godverdomme wat ben ik vrolijk de laatste week

denk het niet neequote:Op donderdag 17 september 2009 23:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar dan wel dat jij niks met die andere meisjes mag doen hé?

quote:Op donderdag 17 september 2009 23:56 schreef Desunoto het volgende:
Wat velen niet weten is dat Jimbo de virtuele reīncarnatie is van Kurt Cobain. Binnenkort wordt hij immens populair op FOK! door een vlekkeloze cover van Smells Like Teen Spirit te posten, vervolgens krijgt hij op z'n 27ste verjaardag een permban omdat het een kloon blijkt te zijn en helemaal niet de persoon in het filmpje.

quote:Op donderdag 17 september 2009 23:56 schreef Desunoto het volgende:
Wat velen niet weten is dat Jimbo de virtuele reīncarnatie is van Kurt Cobain. Binnenkort wordt hij immens populair op FOK! door een vlekkeloze cover van Smells Like Teen Spirit te posten, vervolgens krijgt hij op z'n 27ste verjaardag een permban omdat het een kloon blijkt te zijn en helemaal niet de persoon in het filmpje.

die gaat zo in mn fobo !quote:Op donderdag 17 september 2009 23:56 schreef Desunoto het volgende:

net grotere balletjes erop gedaan maarja t moet allemaal steriel gebeuren
 net grotere balletjes erop gedaan maarja t moet allemaal steriel gebeuren  dus met tea tree olie
 dus met tea tree olie  De tering wat meurt dat spul zeg
 De tering wat meurt dat spul zeg  ik heb serieus een penetrerende schookmaakgeur in mn neus nu
 ik heb serieus een penetrerende schookmaakgeur in mn neus nu  

wat een bangmakerij en onzin zegquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:09 schreef raaavi het volgende:
Hebben jullie dit gelezen?
Nieuw virus roeit 80% van de mensheid uit

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |