ik heb sinds vandaag een shitload in de auto liggenquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:02 schreef Syana het volgende:
Ik zit al op school.
en tot overmaat van ramp ben ik mijn sigaretten kwijt.
*zucht*
Delen!quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb sinds vandaag een shitload in de auto liggen
ik ben druk ana het werk, dus je kan gewoon blijven heurquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:06 schreef Syana het volgende:
Nu Jimbo er is ga ik jullie weer verlaten.
(Paps heeft de sigaretten gevonden en komt ze ff brengen, hij is toch in de buurt)
en daarna heb ik weer gewoon fatsoenlijk les.
Tot vanavond!
quote:
Driemaar raden over wie bovenstaand quote gaatquote:Op maandag 14 september 2009 19:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
In dit geval is de meneer in kwestie gewoon een teringlijer die puur om zichzelf en zijn familie geeft en gelooft dat de wereld om hem draait.
ik heb mn collega even voor je gebelt, bij hem is het zonnigquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:09 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Iemand die in de buurt van Amsterdam zit en voor me checkt wat voor weer het is?
Gisteren was ik heel zomers gekleed, is het op school in Amsterdam zwaar bewolkt en miezert het.
Hier is het ook heerlijkquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:05 schreef Merel1808 het volgende:
Bij mij is het ook stralend weer, graadje of 18 denk ik zo
Amsterdam-Oost
rotterdam ookquote:
Hehehehehehehe.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
Driemaar raden over wie bovenstaand quote gaat
denk je dat ik het deel type ben !
Bijna. nog 8 uurtjes. tevens hou ik van dikke billenquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:11 schreef Jimbo het volgende:
HET IS WEEEEEEKEND !!
een collega van me ging laatst loos op bollywood muziek, niet minder meesterlijkquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:45 schreef Jimbo het volgende:
ook wel mooi, net zn neger nummertje op der ipod die aanstaat hierGing zn gast meerappen op de beat
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:24 schreef Sjoegerd het volgende:
Presentaties. Dus ga ik maar fok!ken
Hai Doquote:
Na deze les hebben we project, dus tot een uurtje of 3/4 denk ik.quote:
Oké.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Na deze les hebben we project, dus tot een uurtje of 3/4 denk ik.
quote:
Bij de Monza komen alleen mocro's gekquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Wanneer ga je een keer naar de Monza?
WTF is de Monza?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Wanneer ga je een keer naar de Monza?
Zou best kunnenquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Een of andere verzamelplaats voor kansloos volk zo klinkt het
Nietquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:38 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Bij de Monza komen alleen mocro's gek
Het zijn geen Aziaten nee.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Een of andere verzamelplaats voor kansloos volk zo klinkt het
Koptelefoon op petjequote:Op vrijdag 18 september 2009 12:44 schreef mstr het volgende:
[..]
En wat moet er precies nieuwe mode aan zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |