perfectquote:Op donderdag 17 september 2009 23:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
"Ik zit hier met m'n lul in een bankschroef en het schuurtje staat in de fik ik heb hulp no-"
"Ga iemand anders vervelen, kutpuber"
"Ma-"
*tuuttuuttuut*
Ja maar dan is het geen probleem als ie eraf isquote:Op donderdag 17 september 2009 23:13 schreef Syana het volgende:
Ik denk dat ik mn moeder zou roepen met de mededeling:
HELP MAM!
Ik heb opeens een leuter!
En hij zit vast!
Geeft wel zo'n troepquote:Op donderdag 17 september 2009 23:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja maar dan is het geen probleem als ie eraf is
Nou, met is misschien ook wel handig.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja maar dan is het geen probleem als ie eraf is
Neeeee shemales zijn echt iew.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:14 schreef Syana het volgende:
[..]
Nou, met is misschien ook wel handig.
Kan ik in ieder geval pissen waar dat ik t wil
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Neeeee shemales zijn echt iew.
Dat. Die komen mijn bed niet in.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Neeeee shemales zijn echt iew.
en een he-she dan ?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:19 schreef Syana het volgende:
Een shemale komt mijn bed ook niet in!
Maarja, ik denk dat ik zo in mn eentje naar bed toe ga
ik doe liever iets met een goed gelukt meisje met een lul dan een gastquote:Op donderdag 17 september 2009 23:19 schreef Jotcha het volgende:
Ik doe liever iets met een andere kerel dan met een halve kerel die probeert een meisje te zijn
Ik sla beide liever overquote:Op donderdag 17 september 2009 23:19 schreef Jotcha het volgende:
Ik doe liever iets met een andere kerel dan met een halve kerel die probeert een meisje te zijn
Goed gelukt met een lul?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik doe liever iets met een goed gelukt meisje met een lul dan een gast
Ook niet Jimbo.quote:
ik denk dat, in een dronken bui, ik het laatste gaatje wel accepteer als fuckholequote:Op donderdag 17 september 2009 23:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee helaas, dat gaat hem niet worden voor mij
Ik zie mezelf best wel een keer een man zoenen. Maar een relatie met een man, hell noquote:Op donderdag 17 september 2009 23:23 schreef raaavi het volgende:
[..]
ik denk dat, in een dronken bui, ik het laatste gaatje wel accepteer als fuckhole
Try before you diequote:Op donderdag 17 september 2009 23:24 schreef Syana het volgende:
Ach, ik zoen zo nu en dan ook wel eens met n meid.
Maar sex er mee, naaah.
En Ravi komt uit de kast. Respect.
we hebben t ook niet over een relatiequote:Op donderdag 17 september 2009 23:24 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zie mezelf best wel een keer een man zoenen. Maar een relatie met een man, hell no
Vrouw vrouw zoenen is zo geaccepteerd en normaal dat t niet speciaal meer isquote:Op donderdag 17 september 2009 23:24 schreef Syana het volgende:
Maar sex er mee, naaah.
hey een raadselquote:Op donderdag 17 september 2009 23:27 schreef Syana het volgende:
Ben ik nu de enige meid die overgebleven is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hey een raadsel
9 van de 10 vinden het leuk ? wat is het ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hey een raadsel
9 van de 10 vinden het leuk ? wat is het ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:24 schreef Syana het volgende:
Maar sex er mee, naaah.
CTRL+A , CTRL+Cquote:Op donderdag 17 september 2009 23:31 schreef raaavi het volgende:
ik kom 200 woorden tekort voor m'n verslag
Nee, maar in bed hoef ik ook niet direct. Wie weet dat ik het ooit eens probeer, we'll see.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
we hebben t ook niet over een relatie
Hehe. Ik zou er zelf geen probleem mee hebben als mijn toekomstige vriendin met vrouwen het bed in duikt.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:32 schreef raaavi het volgende:
[..]kan ik m'n vriendin beter niet vertellen dan.
nee johquote:
Jah, klinkt ook goed.quote:
Try before you die he.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vrouw vrouw zoenen is zo geaccepteerd en normaal dat t niet speciaal meer is
man man is gewoon nogsteeds niet geaccepteerd en moet zeggen dat mij het ook echt totaal niets lijkt, meisjes daarintegen
sommige mensen zeggen dat ik op kurt lijkquote:Op donderdag 17 september 2009 23:35 schreef Syana het volgende:
[..]
Jah, klinkt ook goed.
Toch vond ik Kurt Cobain een mooiere vent dan RM.
liever uit een vliegtuig springenquote:
Ik zei der dat ik het wel geil vond als ze met een meisje zou zoenen enzoquote:Op donderdag 17 september 2009 23:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hehe. Ik zou er zelf geen probleem mee hebben als mijn toekomstige vriendin met vrouwen het bed in duikt.
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sommige mensen zeggen dat ik op kurt lijkwat een super compliment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |