Zegge vierduizenddriehonderdeenenveertig.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:40 schreef raaavi het volgende:
4341 dus
Telt dit als naamtopic?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:42 schreef Jimbo het volgende:
klick klack , pistool?
OMGquote:
Ik dacht altijd dat zulke mensen niet echt bestondenquote:
Klinkt ook zo romantisch hèquote:Op donderdag 17 september 2009 22:45 schreef Jimbo het volgende:
ik wil romantisch met een meisje in de turbo polyp
Polyp klinkt echt schoon.quote:
Het is altijd schokkend om je angsten bewaarheid zien te wordenquote:Op donderdag 17 september 2009 22:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat zulke mensen niet echt bestonden![]()
ik heb een poliep op mn penisquote:
quote:
Jaaaaa! Dan kan ik er daarna rondjes op draaienquote:Op donderdag 17 september 2009 22:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb een poliep op mn peniswil je em zien ?
Ik zoek de kotszak. Waaar.quote:
Dat mens jaquote:Op donderdag 17 september 2009 22:51 schreef Jimbo het volgende:
brilliant gewoon
ze is toon en rythme doof![]()
zou die nou goed kunnen pijpen oidquote:
Die zat ik net te kijken en wilde hem net posten.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:51 schreef Jimbo het volgende:
brilliant gewoon
ik heb aangeraden aan dr ouders dr euthanasie papieren alvast in te vullenquote:Op donderdag 17 september 2009 22:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die zat ik net te kijken en wilde hem net posten.
Wat een mens zeg..
Volgens mij is dr mond bij de geboorte omgedraaid ofzo. Hij klopt iig van geen kantquote:Op donderdag 17 september 2009 22:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou die nou goed kunnen pijpen oidZe moet toch minimaal één talent hebben !
de orginele is leuker, die is zweeds ofsoquote:
Poor lobster.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:51 schreef Jimbo het volgende:
brilliant gewoon
ik zou meer zeggen dat dr poes en mond omgedraait zijnquote:Op donderdag 17 september 2009 22:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij is dr mond bij de geboorte omgedraaid ofzo. Hij klopt iig van geen kant
Heeft die ook tanden dan?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zou meer zeggen dat dr poes en mond omgedraait zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |