Waar de argumenten ophouden......quote:Op donderdag 17 september 2009 22:46 schreef DirkZz het volgende:
ja, tuurlijk meisje van me.
gaat het dollen verder.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waar de argumenten ophouden......
Het leuke is dat die Twente paupers altijd aan het einde van de rit altijd keihard op hun bek krijgen en weer op hun plek worden gezetquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:48 schreef marcusa het volgende:
en we zwaaien met ze alle naar Christoph Daum..![]()
![]()
Je stond net nog te juichen.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:48 schreef marcusa het volgende:
![]()
Die zuigt de opstelling uit zn daumquote:Op donderdag 17 september 2009 22:48 schreef marcusa het volgende:
![]()
kan ze niet ongelijk geven, Twente zou ook door ballen.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heeft alleen weinig met Turkije te maken.
Geen enkel team speelt het meer uit.
?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:49 schreef leolinedance het volgende:
Kut Simons ook...waarom staat hij er in godsnaam nog in.
ik ben voor Galatasaray.. so I dont give a sh.. about Fener..quote:Op donderdag 17 september 2009 22:49 schreef Scorebordjournalist het volgende:
[..]
Je stond net nog te juichen.
Wat ik denk is dat het gunstig was dat Ruiz niet al veel eerder scoorde voor Twente. Tegen dit soort ploegen kan je beter laat dan vroeg op voorsprong komen.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:49 schreef DirkZz het volgende:
toch nog steeds een slecht gevoel over deze wedstrijd :$
Prachtig hakje.quote:
Haha, verkeerde topic kerelquote:Op donderdag 17 september 2009 22:49 schreef leolinedance het volgende:
Kut Simons ook...waarom staat hij er in godsnaam nog in.
kut verkeerde topic
Duimenquote:Op donderdag 17 september 2009 22:51 schreef DirkZz het volgende:
Hoop niet dat Twente weer genaait word in blesure tijd.
Yehrami Yeh Fener, zei mijn bet overgrootvader altijd.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:50 schreef marcusa het volgende:
[..]
ik ben voor Galatasaray.. so I dont give a sh.. about Fener..
Hahaha, geweldige man.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:52 schreef Scorebordjournalist het volgende:
[..]
Yehrami Yeh Fener, zei mijn bet overgrootvader altijd.
ik eigenlijk ook... ik ben zenuwachtig als de tering.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:52 schreef Plasterk het volgende:
ik zie Fene nog scoren laatste minuut
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:52 schreef Scorebordjournalist het volgende:
[..]
Yehrami Yeh Fener, zei mijn bet overgrootvader altijd.
Diezelfde angst draait NLse clubs juist vaak de nek om..quote:Op donderdag 17 september 2009 22:53 schreef DirkZz het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook... ik ben zenuwachtig als de tering.
RTL7 waarschijnlijk. Nog 2 minuten resterend.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:52 schreef marcusa het volgende:
is er eigenlijk straks een samenvatting op TV zo ja welke zender?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |