nou krijg je je goal johquote:Op donderdag 17 september 2009 22:34 schreef DirkZz het volgende:
onverdiend
Onverdiend dat blijven wij als Nederlanders iets te vaak zeggen. We moeten gewoon eens goed in de spiegel kijken waar het bij sport/voetbal om gaat en dat is resultaat.quote:
Zo is dat.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:38 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Onverdiend dat blijven wij als Nederlanders iets te vaak zeggen. We moeten gewoon eens goed in de spiegel kijken waar het bij sport/voetbal om gaat en dat is resultaat.
Zeker.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:38 schreef sjimz het volgende:
Foutje van de keeper hoor.
joehoe.... ik heb er de kracht niet meer voor...quote:Op donderdag 17 september 2009 22:39 schreef DirkZz het volgende:
marcusa, lekker ding van me.
waar ben je?
Bij mij is het ook traag, maar dit slaat allesquote:Op donderdag 17 september 2009 22:39 schreef marcusa het volgende:
ik heb een vertraging doelpunt nog komen..
Je bent wel een zwartkijker.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:40 schreef Jojoortje het volgende:
En toch zie ik nog steeds Twente met lege handen naar huis gaan.
Sopcast hèquote:Op donderdag 17 september 2009 22:41 schreef IHVK het volgende:
Je bent wel een zwartkijker.
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Fener.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben realistisch.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Fener.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |