Nee, verkapte hyves is eigenlijk kut. Het slaat toch nergens op dat je moeite gaat doen om iemand op te zoeken en toe te voegen als vriend die je niet eens kent.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:27 schreef Lonker het volgende:
[..]
Edit : Ts is populair dat wilde je horen ofnie?
Ja, maar zij nodigde mij uit.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:28 schreef trovey het volgende:
Om toegevoegd te worden aan een Hyve bij iemand moet diegene toch reageren op een uitnodiging van de persoon?
gewoon de lekkerste wijf opzoeken op je school, en dan vragen of ze wil batsen op het toilet.. en als ze ja zegt ben je de man!quote:Groetjes
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:28 schreef TNA het volgende:
Hoe kun je nou 100 foto's nodig hebben om iemand te herkennen? Bovendien val je zelf onder je eigen klacht.
Dat was waarschijnlijk de hele opzet van de OP.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:28 schreef TNA het volgende:
Hoe kun je nou 100 foto's nodig hebben om iemand te herkennen? Bovendien val je zelf onder je eigen klacht.
Maar je hebt wel geweigerd?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:29 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Ja, maar zij nodigde mij uit.
Sommigen richten het zo kut in dat je gewoon geen foto kan vinden waar die persoon zelf duidelijk op staat.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:28 schreef TNA het volgende:
Hier stopte ik dan maar met lezen.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:25 schreef Opperkwal het volgende:
Attentie mensenschuw-fokkend volk, dit topic gaat over hyves, vrouwen en sociaal contact.
Dankje. En dan heb ik het niet eens over spiegelflits foto's, maar van die zwem foto's waar je alleen een bos haren ziet.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Sommigen richten het zo kut in dat je gewoon geen foto kan vinden waar die persoon zelf duidelijk op staat.
Jammer dat je dan toch nog moet posten.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:32 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Hier stopte ik dan maar met lezen.![]()
Brave jongen, ik krijg af en toe ook wel eens een uitnodiging (als ik tenminste niet vergeet te kijken op Hyves) waarvan ik denk...WTF is dat nou weerquote:
Ik ben ook geen figuur wat de magische 300 grens bereikt heeft ofzo.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Brave jongen, ik krijg af en toe ook wel eens een uitnodiging (als ik tenminste niet vergeet te kijken op Hyves) waarvan ik denk...WTF is dat nou weer
Ik heb meer contact met chicks dan jij chicks kent.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:34 schreef J.Herrer het volgende:
Kom je eindelijk in contact met een chick en dan ga je nog lopen huilen
Je hebt een kippenboerderij?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:34 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Ik heb meer contact met chicks dan jij chicks kent.
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Sommigen richten hun kut zo in dat je gewoon geen foto kan vinden waar die persoon zelf duidelijk op staat.
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan werk je zeker in een supermarkt en voeg je alle klanten toequote:Op donderdag 17 september 2009 22:37 schreef Onnoman het volgende:
Ik heb lekker 683 vrienden op mijn hyves.. ik heb lekker meer.. jaja. lekker ahh.. ik trek aan mn pikkie ahhhh
das nogwel het lachwekkendste.. mensen die meer dan 500 vrienden hebben op hyves... dan heb je aardig wat bij te houden..
Hoe groot is die vriend van je? Grote schoenen, OVER het dorp?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:28 schreef Darkestrah het volgende:
Ik liep vandaag zo met een vriend over het dorp, en een meisje maakte een opmerkingen over zn grote schoenen (). Kijk ik even later op zn hyves, blijkt dat hij dat meisje opgezocht heeft.
Ja, een dorp.
Hee ouwe zeiknoot, lang niet gezien. Hoe is het?quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:00 schreef Beauregard het volgende:
Laat dat kind, mafkees. Wees blij dat iemand als jij 'n keer aandacht krijgt.
Als die sma lekker was had je wel geaccepteerdquote:
hehequote:Op vrijdag 18 september 2009 19:23 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als die sma lekker was had je wel geaccepteerd
Van die mutsen waar je een keer hoi tegen zegt of een grapje maakt en dan verlegen gaat giechelen en vervolgens wel de hyvesslet uit gaan hangen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:22 schreef afcajos het volgende:
Herkenbaar! Zondag heb ik dat vaak. Word ik toegevoegd door één of andere 16 jarige huppelkut waarvan ik de naam niet eens wist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |