wat ga jij eten?quote:
mmm net het bord schoon gelikt!quote:Op donderdag 17 september 2009 22:42 schreef Psychonikeo het volgende:
godver.. ik krijg er honger van!
nu nog even koffie drinken?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:50 schreef The_Dean het volgende:
Ik warm denk ik nog maar even wat Macaroni op
Zou nog even naar de oud collega's op het oude bedrijf te koffiedrinken, maar ben ik te gaar voor
Ja, zij hebben zo nachtdienst. Ik wil ook weer nachtdienstquote:Op donderdag 17 september 2009 22:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mmm net het bord schoon gelikt!
[..]
nu nog even koffie drinken?
Bord pasta met kaas en saus in de magnetron gezet, daarna nog 2 broodjes filet americainquote:Op donderdag 17 september 2009 22:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat ga jij eten?
Ik heb nog wat lasagne!
Als dat al je avondsnack is wil ik niet weten wat je overdag eetquote:Op donderdag 17 september 2009 23:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bord pasta met kaas en saus in de magnetron gezet, daarna nog 2 broodjes filet americain.
PSV trouwens, komen die ff goed weg daar.
nachtdienst... nog nooit gedaan...quote:Op donderdag 17 september 2009 22:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, zij hebben zo nachtdienst. Ik wil ook weer nachtdienst
Nachtdienst
zo fijn he, savonds eten!quote:Op donderdag 17 september 2009 23:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bord pasta met kaas en saus in de magnetron gezet, daarna nog 2 broodjes filet americain.
Je weet niet wat je mistquote:Op donderdag 17 september 2009 23:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nachtdienst... nog nooit gedaan...
Véélquote:Op donderdag 17 september 2009 23:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als dat al je avondsnack is wil ik niet weten wat je overdag eet
Joah, lekker altijdquote:Op donderdag 17 september 2009 23:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zo fijn he, savonds eten!![]()
![]()
Och, wie bepaald dat? Think for yourself, question authority.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Joah, lekker altijd. Ook omdat het 'niet hóórt'
.
Staat toch ook tussen aanhalingstekens? Dat is bewustquote:Op donderdag 17 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, wie bepaald dat? Think for yourself, question authority.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |