abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72857133
Heet nieuws: morgen maakt Stage Entertainment van Joop van der Ende bekend dat zij garanderen dat de concertreeks van Diana Ross in oktober gewoon door kan gaan. Dat melden goed ingevoerde bronnen aan 925.nl.
Klik Hier!

Door het nakende faillisement van Borsato's The Entertainment Group kwam de concertreeks in gevaar. Uit cijfers in bezit van 925.nl blijkt dat er al een groot bedrag aan inkomsten is binnengekomen voor Symphonica in Rosso, door de verkoop van 60.000 kaarten. Deze zijn echter al ingezet om andere projecten van de onderneming mee te financieren. De bank is niet bereid om de kosten voor het organiseren van het concert voor te schieten. Daardoor zouden de fans met waardeloze kaarten blijven zitten.

Vanmorgen reageerde een ontredderde Marco Borsato in de Telegraaf op de mogelijkheid dat Symphonica in Rosso niet door zou gaan. "Ik kan het niet verkroppen dat zeventigduizend mensen een kaartje hebben gekocht voor een concert dat vervolgens niet doorgaat. Wellicht kan ik zelf een stukje van de sleutel zijn om het probleem op te lossen. Daar werken we nu hard aan." Het lijkt er nu dus op dat de fans van Diana Ross buiten schot blijven en dus ook niet hoeven aan te kloppen bij Dion Bartels voor een schouder om uit te huilen en...wat juridisch advies.

De woordvoerder van Stage Entertainment, Maarten van Nispen, kan het bericht dat Stage morgen met een mededeling komt " niet bevestigen". " Ik kan het ook niet ontkennen, ik zeg niets. Wel is het zo dat Joop van den ende al zijn hele leven bezig is met het creeren van carrieres van artiesten. Het gaat ons aan het hart dat grote artiesten als Marco Borsato en Guus Meeuwis nu in de problemen zitten. We voelen ons dan ook geroepen om in gesprek te gaan voor een oplossing."

We raden u dus van harte aan om het nieuws morgen in de gaten te houden. Morgen en maandag komt 925.nl met meer onthullingen over de belabberde bedrijfsvoering van The Entertainment Group en de intriges die op de achtergrond een rol spelen.
pi_72857166
Jammer
pi_72857232
Guus Meeuwis
Marco Borsato
pi_72857366
Joop van den Ellende.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_72857703
Het gaat ons aan het hart dat grote artiesten als Marco Borsato en Guus Meeuwis nu in de problemen zitten

Nou die Borsato is mijn smaak niet, maar soi. Guus Meeuwis echter een groot artiest noemen is toch wel echt een gotspe. Het is dat we al een prins pils hebben, maar anders zou dat zijn enige claim to faim zijn.
Here we are now, entertain us.
pi_72857829
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:25 schreef voyeur het volgende:
Het gaat ons aan het hart dat grote artiesten als Marco Borsato en Guus Meeuwis nu in de problemen zitten

Nou die Borsato is mijn smaak niet, maar soi. Guus Meeuwis echter een groot artiest noemen is toch wel echt een gotspe. Het is dat we al een prins pils hebben, maar anders zou dat zijn enige claim to faim zijn.
Kom voor de gein eens naar het stadionconcert van Guus in het PSV stadion, dan zie je dat het een groot artiest is
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 september 2009 @ 22:29:28 #7
862 Arcee
Look closer
pi_72857903
Guus
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_72857979
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:29 schreef Arcee het volgende:
Guus

Wereldberoemd! In NL
pi_72860932
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:31 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Wereldberoemd! In NL
Ik heb het filmpje bekeken en ik kan het iedereen aanraden. Let vooral op het publiek dat uit geriatrische ziekenhuizen geronseld is!
Here we are now, entertain us.
  donderdag 17 september 2009 @ 23:22:38 #10
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_72860937
Guus vind ik ook oké.
Sympathiek van Vd Ende. Ik hou absoluut niet van Borsato's muziek, maar het moet ellendig zijn om te worden meegezogen in financiële problemen die je niet zelf hebt veroorzaakt.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 september 2009 @ 23:53:25 #11
862 Arcee
Look closer
pi_72862231
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:31 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Wereldberoemd! In NL
Een van zijn leukste mummers.

Guus.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 18 september 2009 @ 02:07:59 #12
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72864462
Ga eerst eens naar de basisschool.
Daar leer je hoe je hoofdletters gebruikt
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')