Hij heeft bij Gloria 40 duels gespeeld, is ook Liga 1.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:44 schreef Frankz0rz het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Alexandru_Tudose
[..]
Wat nou ervaren
Edit: Bron = http://www.soccernews.nl/news/73745
Ik kon zo doorlopen op Zuid H, dat foullieren voor mij ging ook echt heel snel.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bizar trouwens dat ondanks alle extra handelingen bij Zuid H daar de rijen 100 keer sneller gaan dan bij Zuid J.
Respect.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, en ik heb Riro gespot gisteren.
Geweldig ja, vooral ook zijn inzet en onnavolgbare acties tijdens zijn invalbeurtquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:50 schreef M0NTANA het volgende:
Was het bijna alweer vergeten, maar heb geweldig genoten van Marko Pantelic. Normaal heb je van die spelers die luid toegejuicht worden als zij gaan warmlopen, Pantelic is toch weer net een beetje anders. Toen hij zijn warming-up startte begon hij te klappen naar het publiek, waarop zij maar besloten terug te klappen. Schitterende vent!
Nou da's inderdaad best respect, daar kijk je nog al makkelijk overheenquote:
Geweldige meid is hetquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou da's inderdaad best respect, daar kijk je nog al makkelijk overheen.
Je bent genaaid dat je niet mag overnemen, want die 2 maatjes van mij met EU+ zullen wel niet gaan anders had je een kaart gehadquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:56 schreef Foca het volgende:
Euro eraf gap
Allemaal NIET gaan dus. Boycotten die hap. Dan heb ik dinsdag misschien nog een kaartje
Dus wat heeft dat nieuwe overleg dan weer voor zin gehad?quote:
Lekker boeiend. Als je het niet probeert, lukt het sowieso niet. Het is Ajax wel vaker gelukt, dus goed dat ze het probeerden. Jammer dat het niet wat goedkoper geworden is. Hoewel het mij niet zoveel uitmaakt. Eerst maar hopen dat ik een kaart heb. En anders maar zonder kaart richting Brussel.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus wat heeft dat nieuwe overleg dan weer voor zin gehad?
Nja da's ook weer zo. Dinsdag afwachten dan maarquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:05 schreef Foca het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Als je het niet probeert, lukt het sowieso niet. Het is Ajax wel vaker gelukt, dus goed dat ze het probeerden. Jammer dat het niet wat goedkoper geworden is. Hoewel het mij niet zoveel uitmaakt. Eerst maar hopen dat ik een kaart heb. En anders maar zonder kaart richting Brussel.
Jasza, ja wist ik. Maar niets aan te doen
Op 410 was het gezelligquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Was weer een goede sfeer gisteren. Kwam denk ik ook door het zuipen vooraf
Dat klopt ik ging me er ook een beetje aan storen op sommige momenten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:11 schreef Foca het volgende:
[..]
Op 410 was het gezelligOok goed dat op Zuid2 door erg veel mensen werd meegedaan. Erg positief
Alleen (en dat heb ik al zoooovaak aan gegeven) wordt er veel te snel gezongen. Hava Nagila is een prachtige song, maar dat wordt gewoon verkracht door de snelheid.
Dit is de juiste snelheid voor Hava Nagila:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:17 schreef Barca het volgende:
En per wanneer moet die Tudose komen dan? Als dat per direct is, dan zit hij nu zonder club. Waarom vraag ik me dan af.
Kwalitatief goed én ervaren? Dan kan ik weinig anders bedenken dan wachten tot de winterstop en dan Boulahrouz contracteren als hij wel fit is, maar niet speelt.
Salaris? Ja, maar als Khalid naar het wk wil, dan zal hij toch een iets bescheidener salaris moeten accepteren? Of het verhaal overzijn salaris is overdreven. Dat soort dingen gebeuren wel vaker.
Staat in de 3e regelquote:De Roemeen staat op dit moment onder contract bij Steaua Boekarest.
Oh sorry. Nou, dan kan 'ie dus niet eens per direct komen. Wat dus ook niet de bedoeling is. Dan zie ik er het nut niet van in. Bouw dan liever een team met de huidige selectie. Waar al te veel spelers in zitten die niets toevoegen.quote:
Number 9, number 9, number 9, number 9, number 9, number 9, number 9, number 9, number 9.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:43 schreef Barca het volgende:
[..]
Oh sorry. Nou, dan kan 'ie dus niet eens per direct komen. Wat dus ook niet de bedoeling is. Dan zie ik er het nut niet van in. Bouw dan liever een team met de huidige selectie. Waar al te veel spelers in zitten die niets toevoegen.
FC Timboektoe? Het was wel de nummer 2 uit een land dat qua UEFA coëfficiënt hoger staat dan Nederland.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:59 schreef Bananenman het volgende:
Waardeloos weer zeg. Thuis gelijk spelen tegen FC Timboektoe![]()
Maarja, op naar Brussel. Lekker vroeg in de ochtend weg en de hele dag er een mooi feestje van maken met onze Belgische broeders. Als Ajax dan nog even weet te winnen is het helemaal mooi
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:50 schreef M0NTANA het volgende:
Was het bijna alweer vergeten, maar heb geweldig genoten van Marko Pantelic. Normaal heb je van die spelers die luid toegejuicht worden als zij gaan warmlopen, Pantelic is toch weer net een beetje anders. Toen hij zijn warming-up startte begon hij te klappen naar het publiek, waarop zij maar besloten terug te klappen. Schitterende vent!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |