abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72871899
Ervaring hebben we genoeg met Oleguer en Wielaert. Jeagdig talent hebben we met Aldeirwereld en Vertonghen.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_72872702
quote:
Hij heeft bij Gloria 40 duels gespeeld, is ook Liga 1.
pi_72872809
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 12:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bizar trouwens dat ondanks alle extra handelingen bij Zuid H daar de rijen 100 keer sneller gaan dan bij Zuid J.
Ik kon zo doorlopen op Zuid H, dat foullieren voor mij ging ook echt heel snel.
pi_72874112
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, en ik heb Riro gespot gisteren .
Respect.

Was best gezellig gisteren
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:30:36 #180
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_72874955
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 11:50 schreef M0NTANA het volgende:
Was het bijna alweer vergeten, maar heb geweldig genoten van Marko Pantelic. Normaal heb je van die spelers die luid toegejuicht worden als zij gaan warmlopen, Pantelic is toch weer net een beetje anders. Toen hij zijn warming-up startte begon hij te klappen naar het publiek, waarop zij maar besloten terug te klappen. Schitterende vent!
Geweldig ja, vooral ook zijn inzet en onnavolgbare acties tijdens zijn invalbeurt
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_72875093
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:07 schreef Foca het volgende:

[..]

Respect.

Was best gezellig gisteren
Nou da's inderdaad best respect, daar kijk je nog al makkelijk overheen .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_72875139
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nou da's inderdaad best respect, daar kijk je nog al makkelijk overheen .
Geweldige meid is het

ACAB!
pi_72875834
Anderlecht blijft dus 54 euro jeuj.
pi_72875879
Euro eraf gap

Allemaal NIET gaan dus. Boycotten die hap. Dan heb ik dinsdag misschien nog een kaartje
pi_72875946
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:56 schreef Foca het volgende:
Euro eraf gap

Allemaal NIET gaan dus. Boycotten die hap. Dan heb ik dinsdag misschien nog een kaartje
Je bent genaaid dat je niet mag overnemen, want die 2 maatjes van mij met EU+ zullen wel niet gaan anders had je een kaart gehad

Jodenbelgen
pi_72876127
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:54 schreef Jasza het volgende:
Anderlecht blijft dus 54 euro jeuj.
Dus wat heeft dat nieuwe overleg dan weer voor zin gehad?
In Southern Sun
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:05:18 #187
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_72876183
Was weer een goede sfeer gisteren. Kwam denk ik ook door het zuipen vooraf
pi_72876206
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:03 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dus wat heeft dat nieuwe overleg dan weer voor zin gehad?
Lekker boeiend. Als je het niet probeert, lukt het sowieso niet. Het is Ajax wel vaker gelukt, dus goed dat ze het probeerden. Jammer dat het niet wat goedkoper geworden is. Hoewel het mij niet zoveel uitmaakt. Eerst maar hopen dat ik een kaart heb. En anders maar zonder kaart richting Brussel.

Jasza, ja wist ik. Maar niets aan te doen
pi_72876299
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:05 schreef Foca het volgende:

[..]

Lekker boeiend. Als je het niet probeert, lukt het sowieso niet. Het is Ajax wel vaker gelukt, dus goed dat ze het probeerden. Jammer dat het niet wat goedkoper geworden is. Hoewel het mij niet zoveel uitmaakt. Eerst maar hopen dat ik een kaart heb. En anders maar zonder kaart richting Brussel.

Jasza, ja wist ik. Maar niets aan te doen
Nja da's ook weer zo. Dinsdag afwachten dan maar .
In Southern Sun
pi_72876411
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Was weer een goede sfeer gisteren. Kwam denk ik ook door het zuipen vooraf
Op 410 was het gezellig Ook goed dat op Zuid2 door erg veel mensen werd meegedaan. Erg positief

Alleen (en dat heb ik al zoooovaak aan gegeven) wordt er veel te snel gezongen. Hava Nagila is een prachtige song, maar dat wordt gewoon verkracht door de snelheid.

Dit is de juiste snelheid voor Hava Nagila:

vrijdag 18 september 2009 @ 15:17:38 #191
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_72876671
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:11 schreef Foca het volgende:

[..]

Op 410 was het gezellig Ook goed dat op Zuid2 door erg veel mensen werd meegedaan. Erg positief

Alleen (en dat heb ik al zoooovaak aan gegeven) wordt er veel te snel gezongen. Hava Nagila is een prachtige song, maar dat wordt gewoon verkracht door de snelheid.

Dit is de juiste snelheid voor Hava Nagila:

Dat klopt ik ging me er ook een beetje aan storen op sommige momenten.
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:17:54 #192
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_72876683
En per wanneer moet die Tudose komen dan? Als dat per direct is, dan zit hij nu zonder club. Waarom vraag ik me dan af.

Kwalitatief goed én ervaren? Dan kan ik weinig anders bedenken dan wachten tot de winterstop en dan Boulahrouz contracteren als hij wel fit is, maar niet speelt.

Salaris? Ja, maar als Khalid naar het wk wil, dan zal hij toch een iets bescheidener salaris moeten accepteren? Of het verhaal overzijn salaris is overdreven. Dat soort dingen gebeuren wel vaker.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:30:08 #193
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_72877098
Wil iemand even een schop tegen die LP speler geven?
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:31:35 #194
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_72877140
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:17 schreef Barca het volgende:
En per wanneer moet die Tudose komen dan? Als dat per direct is, dan zit hij nu zonder club. Waarom vraag ik me dan af.

Kwalitatief goed én ervaren? Dan kan ik weinig anders bedenken dan wachten tot de winterstop en dan Boulahrouz contracteren als hij wel fit is, maar niet speelt.

Salaris? Ja, maar als Khalid naar het wk wil, dan zal hij toch een iets bescheidener salaris moeten accepteren? Of het verhaal overzijn salaris is overdreven. Dat soort dingen gebeuren wel vaker.
quote:
De Roemeen staat op dit moment onder contract bij Steaua Boekarest.
Staat in de 3e regel
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:43:14 #195
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_72877487
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:31 schreef Catch22- het volgende:

[..]

[..]

Staat in de 3e regel
Oh sorry. Nou, dan kan 'ie dus niet eens per direct komen. Wat dus ook niet de bedoeling is. Dan zie ik er het nut niet van in. Bouw dan liever een team met de huidige selectie. Waar al te veel spelers in zitten die niets toevoegen.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_72877833
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:43 schreef Barca het volgende:

[..]

Oh sorry. Nou, dan kan 'ie dus niet eens per direct komen. Wat dus ook niet de bedoeling is. Dan zie ik er het nut niet van in. Bouw dan liever een team met de huidige selectie. Waar al te veel spelers in zitten die niets toevoegen.
Number 9, number 9, number 9, number 9, number 9, number 9, number 9, number 9, number 9.
In Southern Sun
pi_72877992
Waardeloos weer zeg. Thuis gelijk spelen tegen FC Timboektoe

Maarja, op naar Brussel. Lekker vroeg in de ochtend weg en de hele dag er een mooi feestje van maken met onze Belgische broeders. Als Ajax dan nog even weet te winnen is het helemaal mooi
  vrijdag 18 september 2009 @ 16:45:56 #198
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_72879360
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:59 schreef Bananenman het volgende:
Waardeloos weer zeg. Thuis gelijk spelen tegen FC Timboektoe

Maarja, op naar Brussel. Lekker vroeg in de ochtend weg en de hele dag er een mooi feestje van maken met onze Belgische broeders. Als Ajax dan nog even weet te winnen is het helemaal mooi
FC Timboektoe? Het was wel de nummer 2 uit een land dat qua UEFA coëfficiënt hoger staat dan Nederland.
Dat je van een club nog nooit gehoord hebt betekent niet automatisch dat je d'r maar even overheen kan walsen.
Ajax heeft het gisteren helemaal niet onaardig gedaan. Het aanvalsspel mistte het raffinement op de laatste meters maar verder vond ik dat ze de wedstrijd goed controleerden.
Life is what you make it.
pi_72880144
Dat gerucht van die Tudose slaat nergens op. Die gast speelt nauwelijks bij Steaua. Is gewoon een mislukt talent (werd vroeger wel veel van verwacht).

Komt wel uit de legendarische academie van Otelul Galati!
pi_72882618
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 11:50 schreef M0NTANA het volgende:
Was het bijna alweer vergeten, maar heb geweldig genoten van Marko Pantelic. Normaal heb je van die spelers die luid toegejuicht worden als zij gaan warmlopen, Pantelic is toch weer net een beetje anders. Toen hij zijn warming-up startte begon hij te klappen naar het publiek, waarop zij maar besloten terug te klappen. Schitterende vent!
Prachtig
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')