Hij liet wel één keer z'n man lopen, maar gelukkig hebben die aanvallers van Timisoa allemaal twee linkerbenen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij is onze beste linksback ja. Urby is keihard door het elftal geslingerd 2 jaar lang, en er mag best worden gezegd dat ie het nu goed doet.
En het is Atouba of Urby. Keuze is voor mij vrij makkelijk.
quote:Pfff sta je in je parkeergarage om naar trainen te gaan, is de garagedeur kapot :s.. Nu wachten op monteur ! I'm locked up
39 minutes ago from UberTwitter
quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:51 schreef Silenus het volgende:
Pantelic zou gewoon met het privéjet gaan. Wachten op de monteur, tsskk. Hij neemt maar een taxi!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:51 schreef Silenus het volgende:
Pantelic zou gewoon met het privéjet gaan. Wachten op de monteur, tsskk. Hij neemt maar een taxi!
Haha, had 'm nooit zo bekeken maar ik weet precies welke je bedoelt!quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:47 schreef EddyAlbena het volgende:
Aad de Mos gisteren als steward bij ZuidH
Dat was inderdaad geniaalquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:50 schreef M0NTANA het volgende:
Was het bijna alweer vergeten, maar heb geweldig genoten van Marko Pantelic. Normaal heb je van die spelers die luid toegejuicht worden als zij gaan warmlopen, Pantelic is toch weer net een beetje anders. Toen hij zijn warming-up startte begon hij te klappen naar het publiek, waarop zij maar besloten terug te klappen. Schitterende vent!
Zeker, was mooi om te zienquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:50 schreef M0NTANA het volgende:
Was het bijna alweer vergeten, maar heb geweldig genoten van Marko Pantelic. Normaal heb je van die spelers die luid toegejuicht worden als zij gaan warmlopen, Pantelic is toch weer net een beetje anders. Toen hij zijn warming-up startte begon hij te klappen naar het publiek, waarop zij maar besloten terug te klappen. Schitterende vent!
Biertje in je hand in de rij staan en om 18:58 binnenquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bizar trouwens dat ondanks alle extra handelingen bij Zuid H daar de rijen 100 keer sneller gaan dan bij Zuid J.
Iemand die hem kent?quote:Ajax is op zoek naar een ervaren verdediger. De Amsterdammers lijken interesse te hebben in de 22-jarige Alexandru Tudos. De Roemeen staat op dit moment onder contract bij Steaua Boekarest. Volgens verschillende binnenlandse en buitenlandse bronnen zal de verdediger in de winterstop overkomen naar Ajax.
Op dit moment staan de Belgen Jan Vertonghen en Toby Alderweireld centraal in de verdediging en de afgelopen wedstrijden deden de jonge spelers het prima. Vooralsnog wil de coach, Martin Jol, graag een ervaren verdediger erbij.
Tudose zal niet de eerste Roemeen zijn in het elftal van Ajax. Eerder gingen hem Nicolae Mitea, George Ogararu, Bogdan Lobont en Christian Chivu voor. De laatstgenoemde stond ook op de lijst van de spelers waar Ajax interesse in toonde maar er werd geen akkoord bereikt over salaris en transfersom.
Die moet wel heel vroeg begonnen zijn met voetballen als Ajax een ervaren verdediger zoekt en ze uitkomen bij een 22-jarige Roemeense jongenquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:35 schreef Dvm86 het volgende:
Las net op Fok!
[..]
Iemand die hem kent?
Ervaren?quote:Ajax is op zoek naar een ervaren verdediger. De Amsterdammers lijken interesse te hebben in de 22-jarige Alexandru Tudos.
Ervaren jongens die ook kwalitatief een aanwinst zijn, zijn helaas niet haalbaar voor Ajax.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die moet wel heel vroeg begonnen zijn met voetballen als Ajax een ervaren verdediger zoekt en ze uitkomen bij een 22-jarige Roemeense jongen.
Je snapt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:39 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ervaren jongens die ook kwalitatief een aanwinst zijn, zijn helaas niet haalbaar voor Ajax.
Het ging me dan ook meer om het gerucht, dan dit onzinnige artikel zelf.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel.
Die laatste alinea lijkt me ook een beetje onzin. Net of Ajax in een vergevorderd stadium is geweest met Chivu afgelopen zomer.
Bij mij ging het gister juist verrassend snel bij zuid j.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bizar trouwens dat ondanks alle extra handelingen bij Zuid H daar de rijen 100 keer sneller gaan dan bij Zuid J.
Wat nou ervarenquote:First match in Liga I for Steaua: 10 April 2009 • Steaua-Gloria 1-1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |