Die was enorm kut en liet zich erg makkelijk opnaaien door die lelijke reuzen van Timisoara. Beetje jammer. Je zag in het begin al dat ie niet 100% geconcentreerd was. Net als iedereen bij Ajax behalve de verdediging.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:28 schreef Black-Death het volgende:
Verder Suarez totaal niet gezien![]()
Wat was dat triest zeg!!!quote:Op donderdag 17 september 2009 23:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sulejmani is ook echt einde verhaal; die voorzetten en corners, het zag er allemaal niet meer uit.
Sarcastische flikker dat het is. "Vandaag vindt er een experiment plaats met een 5e en 6e official die rond de goal staan opgesteld. Je moet het maar durven hoor, in zo'n wedstrijd op zo'n niveau."quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:24 schreef Suijk het volgende:
Het ligt aan Leo Driessen. Iedere wedstrijd, maakt niet uit van wie, waar hij bij betrokken is, gaat kut.
Daar was iedereen al achter gekomen in de 20e minuut, maar de spelers gaven de hoop niet op. Aissati in de 80e minuut ook nog een keer geloof ik. Ik snap dat echt niet... Maar het zal wel aan mij liggen want ik zeik gewoon graag.quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:35 schreef Scorpie het volgende:
Tja, Timisoara verdedigde met 11 man in de zestien, 4 man met een lengte van meer dan 1.90, plus een keeper van 1.93, dan hebben de voorzetjes niet zoveel zin
Inderdaad!quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:46 schreef M0NTANA het volgende:
Enige positieve is dat het duo Alderweireld-Vertonghen na 450 minuten nog altijd geen treffer heeft geïncasseerd.
die keeper was maar liefst 2m06!quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:35 schreef Scorpie het volgende:
Tja, Timisoara verdedigde met 11 man in de zestien, 4 man met een lengte van meer dan 1.90, plus een keeper van 1.93, dan hebben de voorzetjes niet zoveel zin
quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:24 schreef TAV74 het volgende:
Pff, ik vind de tendens hier over het hele topic gezien welt erg negatief hoor. Het was uiteraard geen wereldpot, maar het lijkt wel alsof mensen hier nog steeds denken dat je tegenwoordig een betonploeg uit Roemenie zo maar even met 5-0 aan de kant veegt.
En daar waar de een vind dat er teveel voorzetten van de flanken kwamen komt een ander met de klacht dat er teveel door het midden werd gespeeld. Volgens mij is het zowel door het midden als over de zijkanten geprobeerd, maar moeten we concluderen dat we gewoon de vorm van de dag niet hadden om deze ploeg te slopen, maar daarbij inmiddels wel goed genoeg staan om ook niet in de problemen te komen (Ja, 2 halve kansen, maar die geef zelfs de beste ploeg weg).
Ik baal van de uitslag en had zeker op meer gehoopt, maar ik ben echt niet zo negatief, de ondergrens in deze matige wedstrijd lag een stuk hoger dan de laatste paar jaar.
Amen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:24 schreef TAV74 het volgende:
Pff, ik vind de tendens hier over het hele topic gezien welt erg negatief hoor. Het was uiteraard geen wereldpot, maar het lijkt wel alsof mensen hier nog steeds denken dat je tegenwoordig een betonploeg uit Roemenie zo maar even met 5-0 aan de kant veegt.
En daar waar de een vind dat er teveel voorzetten van de flanken kwamen komt een ander met de klacht dat er teveel door het midden werd gespeeld. Volgens mij is het zowel door het midden als over de zijkanten geprobeerd, maar moeten we concluderen dat we gewoon de vorm van de dag niet hadden om deze ploeg te slopen, maar daarbij inmiddels wel goed genoeg staan om ook niet in de problemen te komen (Ja, 2 halve kansen, maar die geef zelfs de beste ploeg weg).
Ik baal van de uitslag en had zeker op meer gehoopt, maar ik ben echt niet zo negatief, de ondergrens in deze matige wedstrijd lag een stuk hoger dan de laatste paar jaar.
Urby deed het toch ook gewoon goed? Ik geef hem complimenten wanneer ik vind dat hij ze verdient. Daarnaast blijf ik van mening dat het geen linksback is, maar wat wil je nou eigenlijk? Er is geen beter alternatief en dat valt Jol volledig aan te rekenen. Een waardige vervanger is uitgebleven, een bejaarde Afrikaanse houthakker is daarentegen aangetrokken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:15 schreef navigator het volgende:
Volgens velen is Urby weer de beste linksback lees ik?? En als ie straks weer eens opzichtig in de fout gaat, wat zeker gaat gebeuren, moet ie weer oprotten zeker?
Wat een opportunisme.
Urby is een drama, en dat verandert niet door een paar leuke potjes per seizoen.
Amen. tevens is er nog maar 1 wedstrijd gespeeld, geen man overboord. Waar ik me wel kapot aan ergerde was Kennedy :' )quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:24 schreef TAV74 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat was dat triest zeg!!!
Komt-ie vol frisse moed het veld in met de uitstraling er zin in te hebben, lach ik me bij de eerste de beste voorzet al kapot. Heb je 75 minuten op de bank rustig kunnen bestuderen hoe de verdediging van Timisoara er uitziet, kom je met zoiets. Wat een grap zeg. Rest van z'n voorzetten en corners kwamen niet verder dan de 1e paal.
Voorzetten van Kennedy zijn zelfs beter.
Ik vind het juist lijken alsof Aissati dikker is gewordenquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:23 schreef BoNi het volgende:
Hoe lang duurt die ramadan nog? Zolang Aissati niet normaal kan eten lijkt het me beter die jongen te sparen.
Je hebt gelijk. Ajax speelde echt geen verkeerde wedstrijd. Ik vond ons zelfs redelijk tot goed. Maar dat Timisoara Shakhtar heeft uitgeschakeld is echt een godswonder. Net zoiets als dat wij een keer verliezen van Kopenhagen, dat gebeurt 1 keer in 10 jaar.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:24 schreef TAV74 het volgende:
Hij is onze beste linksback ja. Urby is keihard door het elftal geslingerd 2 jaar lang, en er mag best worden gezegd dat ie het nu goed doet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:15 schreef navigator het volgende:
Volgens velen is Urby weer de beste linksback lees ik?? En als ie straks weer eens opzichtig in de fout gaat, wat zeker gaat gebeuren, moet ie weer oprotten zeker?
Wat een opportunisme.
Urby is een drama, en dat verandert niet door een paar leuke potjes per seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |