Maar volgens jou is Wielaert dan ook een aanwist. Rommedahl en Kennedy ben ik eens, Aissati en Sulejmani zijn voor mij nog altijd grote vraagtekens.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:59 schreef Barca het volgende:
Net even de vorige reeks gelezen. Zo, dus nu mogen Rommedahl, Kennedy, Aissati en Sulejmani van een aantal users wél weg? Nu wordt ineens gezegd dat zij niet goed genoeg zijn voor Ajax?
Joh, heb dat al vaak gezegd. Ach ... sommigen zijn nu eenmaal wat traag van begrip, blijkbaar.
Ik ben niet meer blauw en Happel vertikt het om hier te modden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Toch moeten we nog niet te hard en voorbarig juichen, over een jaar kan het weer omgekeerd zijn.![]()
2 Feyenoorders in het Ajax-topic na een (enigszins) tegenvallende uitslag voor Ajax nog niet eens edits, wauw.
Mijn complimenten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]2 Feyenoorders in het Ajax-topic na een (enigszins) tegenvallende uitslag voor Ajax en na een uur nog niet eens edits maar een normale discussie, wauw.
![]()
Wielaert is in mijn ogen geen aanwinst. Dacht vorig seizoen dat hij een goede aankoop was, maar dat vind ik al een tijd niet meer. Waarom denk je anders dat ik het heb over een achterhoede Enoh, Van der Wiel, Alderweireld, Emanuelson?quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:12 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Maar volgens jou is Wielaert dan ook een aanwist. Rommedahl en Kennedy ben ik eens, Aissati en Sulejmani zijn voor mij nog altijd grote vraagtekens.
Welkom terug in het zwart.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben niet meer blauw en Happel vertikt het om hier te modden.
Klopt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat Ajax in Nederland al niet meer alleenheerschappij heeft op het gebied van jeugdopleidingen. Clubs als PSV, Feyenoord, Sparta, Twente / Heracles hebben ze al aardig bijgehaald. En sommigen misschien zelfs wel ingehaald.
je mag toch wel gewoon zeggen waar het op staat..?quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Toch moeten we nog niet te hard en voorbarig juichen, over een jaar kan het weer omgekeerd zijn.2 Feyenoorders in het Ajax-topic na een (enigszins) tegenvallende uitslag voor Ajax en na een uur nog niet eens edits maar een normale discussie, wauw.
![]()
Wie hebben AZ en Twente in het eerste lopen dan uit de jeugd? De enige die ik bij Twente kan noemen is alweer weg.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt.
AZ doet het volgens mij ook niet slecht.
Brama, Heubach, Paauwe, Boschker, Dario Vujičevićquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wie hebben AZ en Twente in het eerste lopen dan uit de jeugd? De enige die ik bij Twente kan noemen is alweer weg.
Uiteraard, maar is het niveau hier in zulke gevallen meer:quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
je mag toch wel gewoon zeggen waar het op staat..?
of dat in het Feyenoord topic of die van Ajax is doet er niet toe.
We hebben het over talenten hier.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Brama, Heubach, Paauwe, Boschker, Dario Vujičević
Hier doe je Brama tekort mee.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
We hebben het over talenten hier.Als je zo beredeneert dan mag ik Van Dijk ook meetellen bij Feyenoord, aangezien die z'n carierre bij ons starte.
Dan alleen Brama en Vujičevićquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
We hebben het over talenten hier.Als je zo beredeneert dan mag ik Van Dijk ook meetellen bij Feyenoord, aangezien die z'n carierre bij ons starte.
Begin van het seizoen won de B2 van Ajax van de B1 van feyenoord om de supercup dus ga nou niet doen of de feyenoord jeugd zoveel beter is als die van AJAX hahaquote:Op donderdag 17 september 2009 23:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat wisselt volgens mij nogal, bij mijn weten. -19 en -17 is vaak van ons in elk geval.Leuk testje: Feyenoord B1 moet komende week tegen Ajax B1.
Uiteraard moeten ze zich nog bewijzen, maar ik twijfel er niet aan dat jongens als Fer en Wijnaldum en daarna Castaignos het wel gaan maken binnen een aantal jaar. Maar idd, het is idd afwachten. Niet dat ik me zorgen maak om jullie ofzo.
Sjimz is geen mod meerquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben niet meer blauw en Happel vertikt het om hier te modden.
Hey Prosac, mafkees, doe je werk eens. Dit is het Ajax topic.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dan alleen Brama en Vujičević
Maar je vroeg naar spelers die uit de opleiding van Twente kwamen en bij het eerste spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |