abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72862721
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:59 schreef Barca het volgende:
Net even de vorige reeks gelezen. Zo, dus nu mogen Rommedahl, Kennedy, Aissati en Sulejmani van een aantal users wél weg? Nu wordt ineens gezegd dat zij niet goed genoeg zijn voor Ajax?

Joh, heb dat al vaak gezegd. Ach ... sommigen zijn nu eenmaal wat traag van begrip, blijkbaar.
Maar volgens jou is Wielaert dan ook een aanwist. Rommedahl en Kennedy ben ik eens, Aissati en Sulejmani zijn voor mij nog altijd grote vraagtekens.
AJAX AMSTERDAM!
pi_72862735
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:12 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Toch moeten we nog niet te hard en voorbarig juichen, over een jaar kan het weer omgekeerd zijn.

2 Feyenoorders in het Ajax-topic na een (enigszins) tegenvallende uitslag voor Ajax nog niet eens edits, wauw.
Ik ben niet meer blauw en Happel vertikt het om hier te modden.
  vrijdag 18 september 2009 @ 00:14:13 #103
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72862758
quote:

[..]

2 Feyenoorders in het Ajax-topic na een (enigszins) tegenvallende uitslag voor Ajax en na een uur nog niet eens edits maar een normale discussie, wauw.
Mijn complimenten.
pi_72862792
Het is natuurlijk wel zo dat Ajax in Nederland al niet meer alleenheerschappij heeft op het gebied van jeugdopleidingen. Clubs als PSV, Feyenoord, Sparta, Twente / Heracles hebben ze al aardig bijgehaald. En sommigen misschien zelfs wel ingehaald.
  vrijdag 18 september 2009 @ 00:15:30 #105
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_72862794
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:12 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Maar volgens jou is Wielaert dan ook een aanwist. Rommedahl en Kennedy ben ik eens, Aissati en Sulejmani zijn voor mij nog altijd grote vraagtekens.
Wielaert is in mijn ogen geen aanwinst. Dacht vorig seizoen dat hij een goede aankoop was, maar dat vind ik al een tijd niet meer. Waarom denk je anders dat ik het heb over een achterhoede Enoh, Van der Wiel, Alderweireld, Emanuelson?

Wat laten Aissati en Sulejmani dan allemaal voor goeds zien?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_72862808
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:13 schreef sjimz het volgende:

[..]

Welkom terug in het zwart.
-
pi_72862854
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat Ajax in Nederland al niet meer alleenheerschappij heeft op het gebied van jeugdopleidingen. Clubs als PSV, Feyenoord, Sparta, Twente / Heracles hebben ze al aardig bijgehaald. En sommigen misschien zelfs wel ingehaald.
Klopt.
AZ doet het volgens mij ook niet slecht.
  vrijdag 18 september 2009 @ 00:19:12 #108
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_72862885
quote:

[..]

Toch moeten we nog niet te hard en voorbarig juichen, over een jaar kan het weer omgekeerd zijn.

2 Feyenoorders in het Ajax-topic na een (enigszins) tegenvallende uitslag voor Ajax en na een uur nog niet eens edits maar een normale discussie, wauw.
je mag toch wel gewoon zeggen waar het op staat..?
of dat in het Feyenoord topic of die van Ajax is doet er niet toe.
pi_72863046
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:17 schreef sjimz het volgende:

[..]

Klopt.
AZ doet het volgens mij ook niet slecht.
Wie hebben AZ en Twente in het eerste lopen dan uit de jeugd? De enige die ik bij Twente kan noemen is alweer weg.
-
  vrijdag 18 september 2009 @ 00:26:57 #110
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72863108
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:24 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wie hebben AZ en Twente in het eerste lopen dan uit de jeugd? De enige die ik bij Twente kan noemen is alweer weg.
Brama, Heubach, Paauwe, Boschker, Dario Vujičević
pi_72863138
Ik ben ook weer terug uit de Arena.. pffff wat een wedstrijd.. Urby defensief goed bezig, hoewel hij niet heel erg op de proef werd gesteld..
VD Wiel die na de wedstrijd het rolstoelplatform kwam bedanken was netjes, en Urby vooraf. Verder Suarez totaal niet gezien
Jammer dat we geen pingels kregen in de 1e helft..
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_72863144
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:19 schreef inZanity het volgende:

[..]

je mag toch wel gewoon zeggen waar het op staat..?
of dat in het Feyenoord topic of die van Ajax is doet er niet toe.
Uiteraard, maar is het niveau hier in zulke gevallen meer:

- Whehehe Ajax
- Pleur lekker op naar je kakkerlakken-topic, jullie spelen niet eens Europees
- Timisoara
- Goh, komen die Feyenooiters ook weer uit alle hoeken gekropen, ga lekker geld lenen voor speler

Vandaar m'n opmerking.
-
pi_72863169
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:26 schreef Prosac het volgende:

[..]

Brama, Heubach, Paauwe, Boschker, Dario Vujičević
We hebben het over talenten hier. Als je zo beredeneert dan mag ik Van Dijk ook meetellen bij Feyenoord, aangezien die z'n carierre bij ons starte.
-
pi_72863353
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:29 schreef Ritmo het volgende:

[..]

We hebben het over talenten hier. Als je zo beredeneert dan mag ik Van Dijk ook meetellen bij Feyenoord, aangezien die z'n carierre bij ons starte.
Hier doe je Brama tekort mee.
  vrijdag 18 september 2009 @ 00:40:21 #115
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72863390
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:29 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dan alleen Brama en Vujičević
Maar je vroeg naar spelers die uit de opleiding van Twente kwamen en bij het eerste spelen.
  vrijdag 18 september 2009 @ 00:45:32 #116
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_72863481
Over die talenten; Fer, Wijnaldum en Biseswar zijn in mijn ogen pas echt geworden talenten als ze blijven presteren.

Talenten afleveren is leuk, maar dan moeten ze wel naar de top klimmen bij de senioren. Heel goed zijn bij de jeugd zegt niets, anders zou Chili (bijvoorbeeld?) wel een iets hoger nivo bij de senioren hebben
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_72863832

,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_72864328
Nou, het was weer geweldig. De zeeuw een regel recht drama natuurlijk. Constant die bal maar in blijven spelen. De Jong vond ik ook niks, liep het naar mijn inziens aardig dicht voor de aanval. Over Kennedy e.d. zullen we het maar niet hebben. Urby wel zeer netjes.

En ja, zoals ik ook al aangaf over Suarez tegen NAC, als hij deze eerste kans er wel inschiet is het ook al weer veel eerder.
pi_72864438
Hoeveel minuten heeft Rommedahl eigenlijk nog meegedaan? Ik zag hem één zo'n riskante terugspeelbal geven op Steek, en ik zag hem ook de bal kwijtraken aan een speler die al op de grond lag.

Suarez slechtste man op het veld, met De Zeeuw als goede 2de. Emanuelson was weer top.

Verder snapte ik weer niet veel van Jol's wissels, maar dat is bijna elke wedstrijd zo.
pi_72864494
We speelden op zich niet zo heel slecht, was gewoon moeilijk door heen te komen. Ze stonden constant met 8 man rond de 16 gedisciplineerd te verdedigen waardoor je niet door het centrum kon, dus maar over de vleugels. Helaas werkte de voorzet ook niet dus.

Suarez was echt ongelofelijk slecht, elke kaats ging mis. Dat Cvitanich eruit ging was een onbegrijpelijke wissel, enige aanvaller die gevaarlijk was + zette vele succesvolle kaatsen op in tegenstelling tot de andere aanvallende spelers. Bovendien was Pantelic ook dramatisch
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_72864689
Kunnen er geen fatsoenlijke voorzetten worden gegeven die niet worden weggetrapt ( ) of door de keeper worden gevangen!?!?!
pi_72864738
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:34 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat wisselt volgens mij nogal, bij mijn weten. -19 en -17 is vaak van ons in elk geval. Leuk testje: Feyenoord B1 moet komende week tegen Ajax B1.

Uiteraard moeten ze zich nog bewijzen, maar ik twijfel er niet aan dat jongens als Fer en Wijnaldum en daarna Castaignos het wel gaan maken binnen een aantal jaar. Maar idd, het is idd afwachten. Niet dat ik me zorgen maak om jullie ofzo.
Begin van het seizoen won de B2 van Ajax van de B1 van feyenoord om de supercup dus ga nou niet doen of de feyenoord jeugd zoveel beter is als die van AJAX haha

Verder vond ik het vanavond weer lekker gezellig ondanks de lage opkomst.
Vanmiddag in Amsterdam vond ik het niet zo heel veel aan aangezien er niet veel mensen van ajax waren maar goed tegen Anderlecht en Dinamo gaat dat ook weer goed komen
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_72865068
Door een overwinning van een team van ons op hun te gebruiken als argument dat die van hun toch niet beter is heeft weinig zin. Het is wel zo dat wij als beste jeugdopleiding bekend staan (ok, voor de liefhebbers 'stonden') omdat wij al jarenlang jeugd afleveren die van kwalitatief goed niveau is. Dan komen onze vrienden uit Rotterdam-Zuid met een kleine piek en gelijk zijn we voorbijgestreefd. Tja, als zij dat graag zo zien moeten ze dat doen, daar komt de al oude kortzichtigheid van dat volk weer naar boven.
Alle spelers die nu ineens in dat team spelen en renderen staan daar vanwege die crisis bij hun, niks mis mee, maar dat ze er staan wil niet zeggen dat het grote talenten zijn. Zo'n De Guzman, goede speler, maar dat hij 3x van buiten de 16 mooi scoort en een paar net naast schiet maakt hem daar opeens een grootsheid die vlak voor de deadline wel ff voor miljoenen verkocht zou worden. Ik zie hem niet als die grote man die het bij Nederland opeens moet gaan doen, iets wat hij zelf wel lijkt te denken.
Zo'n B1 als vorig seizoen was natuurlijk ontzettend goed, die Castaignos gaat het ook wel redden, misschien nog met een enkele andere, maar teamprestaties in de jeugd zeggen helemaal niets, waarom kun je zelf ook wel raden.

Oh btw, nu ze er toch zijn: laat dat rare juichen achterwege, ja?
pi_72865119
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:13 schreef sjimz het volgende:

[..]

Sjimz is geen mod meer
pi_72865126
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:40 schreef Prosac het volgende:

[..]

Dan alleen Brama en Vujičević
Maar je vroeg naar spelers die uit de opleiding van Twente kwamen en bij het eerste spelen.
Hey Prosac, mafkees, doe je werk eens. Dit is het Ajax topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')