abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72859527
410 zag er vooor het eerst dit seizoen lekker vol uit.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_72859625
quote:
Jol tevreden over verdediging

Martin Jol van Ajax constateerde donderdagavond dat Timisoara in de ArenA kreeg wat het wilde. „Ze kwamen hier om geen doelpunten tegen te krijgen. Dat is ze helaas gelukt. Timisoara heeft haar reputatie helemaal waargemaakt. Gelukkig hebben ze zelf ook niet gescoord. Dat is dan weer positief.”

Ajax liep zich stuk op een muur van Roemeense verdedigers. „We hebben geen grote kansen gekregen. We hadden voorin af en toe iets slimmer moeten zijn”, vond Jol. „In de eredivisie scoren we heel makkelijk. Alleen tegen Sparta troffen we geen doel. Maar toen kregen we wel heel veel kansen. Ik kan vooral tevreden zijn over onze defensie. We hebben voor de zesde keer de nul gehouden. Dat is knap, want ik heb het vaak genoeg meegemaakt dat zo'n tegenstander als Timisoara ook nog scoort. Nu hebben we de schade toch nog beperkt gehouden.”
pi_72859807
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:57 schreef Noshiba het volgende:
410 zag er vooor het eerst dit seizoen lekker vol uit.
Tgen NAC vond ik het ook aardig druk hoor

Btw Twente is wel de favoriet voor de titel na deze overwinning vanavond
pi_72859823
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:56 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Ze kunnen ook met microfoon praten hè
Oja, die techniek van tegenwoordig ook hè!
pi_72859897
Serieus, als je gasten als Kennedy en Rommedahl op durft te stellen, verdien je het ook niet om te winnen.

1 goede actie van Kennedy geteld; lobje op vd Wiel en nul goede ballen van Rommedahl gezien. De beste man kwam niet eens een arme Roemeen voorbij die godverdomme al op de grond zat!

Onbegrijpelijk, werkelijk onbegrijpelijk dat Kennedy bleef staan en Dario gewisseld werd. Sloeg helemaal nergens op. Dario zocht in ieder geval nog de kaats en combinatie. Pantelic viel ook zwak in.

Sulejmani is ook echt einde verhaal; die voorzetten en corners, het zag er allemaal niet meer uit. Dat kan dan nog best een wedstrijdje gebeuren, maar als je hem dan weg ziet lopen na zo'n bal; schouders naar beneden, kopje omlaag, tsjokkend over het veld... Nee, die moet maar een halfjaartje wat anders gaan doen en lekker opnieuw beginnen daarna. Je krijgt het tot januari er echt niet meer een beetje voetbal in hoor.

Urby was voor mij - verrassend genoeg na de eerste wedstrijden van het seizoen - MoM.
pi_72859970
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:53 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Geen lef. Er zijn geen middenvelders die een actie durven te maken. Dan is het moeilijk om een overtal op het middenveld te creëren zodat je meer ruimte krijgt.

De verdediging staat goed, de aanval ook wel aardig. Al had Suarez totaal zijn avond niet.

Het was absoluut niet dramatisch, maar er moet nog een hoop gebeuren.
Ik bedoel meer in het algemeen eigenlijk, dit is niet de eerste keer dat Ajax de ene week het ene na andere doelpunt maakt en de week erop niet voorbij een of ander elftal vol postbode's en bakkers komt. Bij Feyenoord of PSV kun je mindere jaren gooien op te weinig geld om in de selectie te investeren maar Ajax kan jaar in jaar uit uitgeven terwijl Twente met de helft van dat budget niets minder is.

Maar goed, Ajax overwintert wel in Europa lijkt me. Al maak je het jezelf onnodig lastig als je nog naar Anderlecht en Zagreb moet.
-
pi_72859995
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:02 schreef Jasza het volgende:

[..]

Tgen NAC vond ik het ook aardig druk hoor

Btw Twente is wel de favoriet voor de titel na deze overwinning vanavond
Ze durfde hun vak weer op, die gekke taliban van 426 was er niet.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_72860067
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:04 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik bedoel meer in het algemeen eigenlijk, dit is niet de eerste keer dat Ajax de ene week het ene na andere doelpunt maakt en de week erop niet voorbij een of ander elftal vol postbode's en bakkers komt. Bij Feyenoord of PSV kun je mindere jaren gooien op te weinig geld om in de selectie te investeren maar Ajax kan jaar in jaar uit uitgeven terwijl Twente met de helft van dat budget niets minder is.

Maar goed, Ajax overwintert wel in Europa lijkt me. Al maak je het jezelf onnodig lastig als je nog naar Anderlecht en Zagreb moet.
Toch hebben die bakkers en slagers en postbodes de laatste UEFA Cup winnaar uit de voorronde van de CL gehouden.
pi_72860299
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:06 schreef sjimz het volgende:

[..]

Toch hebben die bakkers en slagers en postbodes de laatste UEFA Cup winnaar uit de voorronde van de CL gehouden.
Dat is ook waar. Maar des te meer zou je gewaarschuwt en gebrand moeten zijn om thuis te winnen, zeker na de afgelopen jaren.

De eerste 2 van jullie poule gaan door lijkt me?
-
pi_72860306
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:04 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Omdat het een structureel probleem is. Jaar in, jaar uit loopt Ajax weer tegen dezelfde problemen aan. Het beleid faalt al ruim 10 jaar. Het accent moet weer liggen op de jeugdopleiding, niet op het kopen van spelers. Waarom wordt er 16,25 miljoen uitgetrokken voor een speler die zich nog nauwelijks heeft bewezen? Dat is toch geen Ajax beleid? .
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_72860370
Ik denk dat Timisoara ook andere clubs nog wel puntjes gaat afsnoepen, of zelfs winnen. Zoals iedereen van elkaar kan winnen en verliezen. Over dit gelijkspel hoeven we, wat mij betreft, echt niet overdreven negatief te doen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_72860394
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:11 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat is ook waar. Maar des te meer zou je gewaarschuwt en gebrand moeten zijn om thuis te winnen, zeker na de afgelopen jaren.

De eerste 2 van jullie poule gaan door lijkt me?
Ja de eerste 2 gaan door.
Ik verwacht uit wel een overwinning omdat ik denk dat Timisoara dan meer wil voetballen.
En het veldspel was tot iets over het middenveld helemaal niet zo slecht van Ajax.
Daarna was het alleen niet veel meer
pi_72860416
Twente
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_72860516
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:12 schreef kevin6188 het volgende:
Ik denk dat Timisoara ook andere clubs nog wel puntjes gaat afsnoepen, of zelfs winnen. Zoals iedereen van elkaar kan winnen en verliezen. Over dit gelijkspel hoeven we, wat mij betreft, echt niet overdreven negatief te doen.
Dat dus, denk ook dat Ajax uit veel meer ruimte gaat krijgen tegen deze ploeg. We zullen het wel zien, Anderlecht is ook niet geweldig en als die al 0-2 bij Zagreb winnen
pi_72860523
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:12 schreef kevin6188 het volgende:
Het spel was prima, daar is ook niets over te zeuren.

Wat ik wel vind is dat de creatieviteit vandaag ver te zoeken was. Godtering alles was zo ongelovelijk voorspelbaar en duidelijk.

Aisatti heeft welgeteld 3 pasjes vooruit gegeven.

Kennedy mag er wel mee stoppen, die is ze man geen 1 keer voorbij geweest.

Na minuut 1 was al duidelijk dat ze bij elke beweging om te schieten ze zichzelf er aan de zijkant voorgooide, 1x kappen en je bent hem kwijt.

Ik kan nog wel even doorgaan maar wil positief gestemd blijven.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  donderdag 17 september 2009 @ 23:16:20 #66
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_72860565
dat gejank over het voetbal van Timisola..
  donderdag 17 september 2009 @ 23:16:48 #67
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_72860587
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:11 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Waarom wordt er 16,25 miljoen uitgetrokken voor een speler die zich nog nauwelijks heeft bewezen? Dat is toch geen Ajax beleid? .
Ik vond het in het begin al achterlijk maar ik begin het steeds achterlijker te vinden. Jezus wat een bedrag voor zo'n talentje. Die moet uit de eigen opleiding komen, en als dat niet lukt, gescout worden.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_72860592
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:05 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Ze durfde hun vak weer op, die gekke taliban van 426 425 was er niet.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_72860618
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:16 schreef inZanity het volgende:
Als zij zo uit bij jullie spelen, zouden jullie dat ook zeggen. Niet zo stoer doen ouwe
pi_72860635
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:16 schreef Noshiba het volgende:

[..]
Jwt taliban strijdersss AFCA
pi_72860678
Resultaat telt Jasza, moet je weten.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_72860691
Tegen zulke ploegen zal Ajax eens een andere taktiek moeten proberen, zo'n beetje elke ploeg in Europa weet dat Ajax graag rustig op balbezit wil spelen en continue aanvalt. Probeer in het begin van de wedstirjd te stormen en dan laat je de tegenstander het spel eens maken, nu de verdediging wat sterker lijkt moet dat ook kunnen tot de eerste goal.
pi_72860695
Tegen beter weten hoop ik dat Kerlon ons op de rechterkant van Kennedy en/of Rommedahl gaat verlossen.
  donderdag 17 september 2009 @ 23:19:06 #74
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_72860726
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:16 schreef inZanity het volgende:
Vond jij het voetbal van Timisoara aantrekkelijk dan? De manier waarop ze een gelijkspel behaalden was inderdaad erg spectaculair door de prachtige tactiek.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_72860731
quote:
Op donderdag 17 september 2009 23:18 schreef Happel het volgende:
Resultaat telt Jasza, moet je weten.
Dat is wel zo, maar alsnog zouden jullie ook gaan zeiken dat ze zo zouden spelen dus niet ineens doen alsof wij alleen janken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')