RKC-thuis? Verder speelde hij tegen Groningen prima.quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vandaar de keuze voor Zeegelaar. Sulejmani is nog geen enkele keer goed ingevallen dit seizoen, en afgelopen donderdag was echt bedroevend slecht.
Klopt, ik wist dat hij minimaal 1 keer wel goed was ingevallen, maar ik dacht, op deze manier komt er vast wel een antwoordquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:32 schreef Foca het volgende:
[..]
RKC-thuis? Verder speelde hij tegen Groningen prima.
En je punt is? Dat Aissati en Sulejmani te weinig brengen staat toch deels los van een jonge speler die voor het eerst in de A-selectie zit?quote:En wanneer is Zeegelaar goed ingevallen dan?
Aangezien Vermealen hier nooit gespeeld heeft nogal logisch.quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:13 schreef w00h00 het volgende:
Ik vind het nog steeds belachelijk dat Vermealen nog geen fatsoenlijk afscheid heeft gekregen van de supporters/Ajax.
Ik zie de spandoeken al voor mequote:Op zaterdag 19 september 2009 18:09 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Aangezien Vermealen hier nooit gespeeld heeft nogal logisch.
Zulke uitspraken blijven toch mooiquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:12 schreef Radegast het volgende:
Net op de BBC: Arsenal played Ajax' total football today..
zeker, geeft ook aan dat Ajax nog steeds de meest roemruchte Nederlandse club isquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:15 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Zulke uitspraken blijven toch mooiDat het spel van vroeger nog zo 'bekend' is door heel Europa.
donder op man mierenneuker.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:09 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:09 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:09 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
geen kaartje kunnen krijgenquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:47 schreef kevin6188 het volgende:
Wie gaan er eigenlijk naar Venlo?
Silenus, ik...
Jij toch ook, Jasza?
Wie doet hier nou bijdehand? Het is hier al 100.000 x uitgelegd hoe je Vermaelen schrijft, maar zo te zien aan je liefdevolle reactie heb je een honkbalknuppel in je reet en het IQ van een deurknop.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:28 schreef w00h00 het volgende:
[..]
donder op man mierenneuker.
Je weet toch wie ik bedoel? Doe dan niet zo bij de hand.
Jep ik ga ookquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:47 schreef kevin6188 het volgende:
Wie gaan er eigenlijk naar Venlo?
Silenus, ik...
Jij toch ook, Jasza?
Met fakkels op Schiphol als hij het vliegtuig in stapt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hij verdient wel een mooi afscheid. Mja, vind die gemaakte zooi van Ajax maar niks de laatste tijd. Geef nou eens een keer een echt goed afscheid..
Heldquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:50 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wie doet hier nou bijdehand? Het is hier al 100.000 x uitgelegd hoe je Vermaelen schrijft, maar zo te zien aan je liefdevolle reactie heb je een honkbalknuppel in je reet en het IQ van een deurknop.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:50 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wie doet hier nou bijdehand? Het is hier al 100.000 x uitgelegd hoe je Vermaelen schrijft, maar zo te zien aan je liefdevolle reactie heb je een honkbalknuppel in je reet en het IQ van een deurknop.
beterquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:54 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Met fakkels op Schiphol als hij het vliegtuig in stapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |