Kerel van m'n middelbare school werkt er blijkbaar, zag hem staanquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:12 schreef kurk_droog het volgende:
Sowieso 2e helft was keihard
Na de wedstrijd flikkerde zo'n arena gast nog bijna van de roltrap afSowieso had die gesnoven of zo want zat alleen maar raar te doen...
Ja die bovenaan de roltrap bij vak 428?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kerel van m'n middelbare school werkt er blijkbaar, zag hem staan
Nee, was op 128. Grappig om hem daar te zien opeensquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja die bovenaan de roltrap bij vak 428?![]()
Hij hele tijd lachen terwijl al die andere lui druk aan het communiceren waren en aan het huilen
begrijp ik.. Lijkt me helemaal prima als een steward(hoofd) een bekende van je is..quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee, was op 128. Grappig om hem daar te zien opeens
Nee had geen problemen..quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:52 schreef Abbysak het volgende:
Ik probeer kaarten te kopen voor Roda uit, maar steeds bij afrekenen geeft ie een foutmelding. Meer mensen hier last van?
quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:18 schreef kurk_droog het volgende:
Over 2 weken volgens de medische staf.
maal factor 4 = over 8 weken
Onze belgische vrinden achterin moeten dat toch wel tegen kunnen houdenquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:04 schreef Nashje het volgende:
Wel vertrouwen in morgen ja. Ajax heeft gespaard en Jol benadrukte dat de sterkte van VVV bij Schaken, Honda en Calabro ligt. Die gaat ie dus wel aanpakken.
Denk een 0-1tje.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:05 schreef Frankz0rz het volgende:
Volgens mij doet Jol echt aan Youtube-scouting![]()
In die video over Kerlon ( http://www.sportweek.nl/v(...)rt_van_gok_voor_Ajax ) zegt hij: "Als je op Youtube kijkt zie je ook genoeg mooie goals van hem...'
Liever youtube scouting dan ajax scoutingquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:05 schreef Frankz0rz het volgende:
Volgens mij doet Jol echt aan Youtube-scouting![]()
In die video over Kerlon ( http://www.sportweek.nl/v(...)rt_van_gok_voor_Ajax ) zegt hij: "Als je op Youtube kijkt zie je ook genoeg mooie goals van hem...'
Youtube scouting IS Ajax scoutingquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Liever youtube scouting dan ajax scouting
Aaah.. je hebt gelijk. Ik vergat dat ze tijdens het drinken van voorraad Ajax koffie toch iets moeten doenquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:38 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Youtube scouting IS Ajax scouting
Liep gisteren wel alweer rondjes om het veld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |